Er gebeurt iets magisch aan de Franse kust. Dompel je onder in de vele casefilms met indrukwekkende cijfers en creatieve concepten, dan zal meer blijven plakken dan enkel een flinke dosis inspiratie.
Consumenten zijn daadwerkelijk bereid hun gedrag aan te passen om dataverzameling voor reclame te ontwijkenMarketeers en communicatieprofessionals zien het gebruik…
Reclame: Voor sommigen een vies woord, maar wel belangrijk - Hoe kun je dit bewuster doen?Vandaag gaan we het hebben…
Afgelopen week zag ik een verhaal over de grote Vlaamse schilder Rubens die de meesten zullen kennen van zijn vrouwenfiguren.…
Mark Ritson: vergelijk Coca-Cola maar eens met P&GMerken die een reclamepauze inlassen, zien hun verkoop na een jaar gemiddeld met…
Nieuwe 'Even Apeldoorn bellen' is helaas niet grappigWat kan er misgaan? Een merk dat bekend staat om zijn spraakmakende campagnes.…
Wekelijks bespreek ik op Marketingfacts een primaire merkvraag. Deze gaat over reclame: vernieuwende, digitale merken gebruiken slimme growth hacking, met hun bijzondere…
The Effectiveness Code is een pageturner voor elke marketeer en reclamemakerDeze week publiceerden Cannes Lions en Warc de whitepaper The Effectiveness…
Hoe start je na de crisis je merkcampagne weer op en haak je dan in op corona of niet?Nu de…
Drie strategieën voor merkcommunicatie tijdens de COVID19-crisisDe merken die blijven adverteren in een crisis komen er sterker uit. Zoveel is…
Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (4)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…
Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (3)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…