Over de vernieuwingen in het kijkonderzoek en de gefaseerde introductie naar een completer beeld van kijken met nieuwe meters in een groter panel.
Lees gauw verder als je de winnende strategie achter brand love wil ontdekken! (Spoiler-alert: het is ingewikkelder dan je verwacht).
Het reclamefestival in Cannes telde dit jaar 875 winnaars uit bijna 27.000 (!) inzendingen. Als je zin hebt om van alle winnaars de casefilms te bekijken, ben je zo'n 80 uur verder.
Heb je twijfel of een awarduitreiking binnenkort plaatsvindt? Kijk dan op LinkedIn.
Is reclame verworden tot een instrument om burgers en consumenten te manipuleren en behoeftes te creëren? Lees dit boek en bepaal hoe je hier zelf in staat.
Er gebeurt iets magisch aan de Franse kust. Dompel je onder in de vele casefilms met indrukwekkende cijfers en creatieve concepten, dan zal meer blijven plakken dan enkel een flinke dosis inspiratie.
Consumenten zijn daadwerkelijk bereid hun gedrag aan te passen om dataverzameling voor reclame te ontwijkenMarketeers en communicatieprofessionals zien het gebruik…
Reclame: Voor sommigen een vies woord, maar wel belangrijk - Hoe kun je dit bewuster doen?Vandaag gaan we het hebben…
Afgelopen week zag ik een verhaal over de grote Vlaamse schilder Rubens die de meesten zullen kennen van zijn vrouwenfiguren.…
Mark Ritson: vergelijk Coca-Cola maar eens met P&GMerken die een reclamepauze inlassen, zien hun verkoop na een jaar gemiddeld met…
Nieuwe 'Even Apeldoorn bellen' is helaas niet grappigWat kan er misgaan? Een merk dat bekend staat om zijn spraakmakende campagnes.…
Wekelijks bespreek ik op Marketingfacts een primaire merkvraag. Deze gaat over reclame: vernieuwende, digitale merken gebruiken slimme growth hacking, met hun bijzondere…