Mediahuis, Wayne Parker Kent en MediaTest presenteren deze week de 6e editie van hun befaamde jaarlijkse Jongerenonderzoek.
Deel 4 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Zelf beschikken en besluiten over je data - hoe werkt de self-sovereign identity?
Online bestedingen aan producten dalen met dubbele cijfers. Vakanties en tickets stutten het algemene beeld.
De online bestedingen van NL consumenten komen in Q1 2022 op 8,2 miljard euro. Voor producten is er dit kwartaal geen groei, maar een krimp van 18%.
Laat zien waarom je gepassioneerd bent over wat je doet, geef klanten de ruimte om feedback te geven en je bent hard op weg om zichtbaarder te zijn.
Deel 1 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Wat bedoelt Ritson met Diagnose-Strategie-Tactiek?
Nespresso heeft het niet alleen voor elkaar gekregen om de willingness to pay van koffie te vervijfvoudigen (reken maar eens de kiloprijs terug).
Social media influencers worden steeds vaker ingezet om een gezonde levensstijl te stimuleren. Met name zogenaamde ‘fitfluencers’ worden vaak benaderd.
De gezamenlijke waarde van 's werelds Top 100 meest waardevolle merken is het afgelopen jaar met 23% gestegen. Adyen als enig Nederlands merk opgenomen in de BrandZ Top 100 van Kantar.
Hoe verwerken klanten het schap in de winkel? Schrijf je vandaag nog in voor ons gratis webinar de Psychologie van Breinvriendelijke Schapinrichting!
Dat artikel schrijf ik volgende week wel. Het voorbereiden op die belangrijke bijeenkomst doe ik later. Herkenbaar? Wees gerust, je bent niet de enige. Iedereen vertoont regelmatig uitstelgedrag.
Herken je dit? Er komt een nieuwe reclame en er worden concepten gemaakt. En dan moet je kiezen. Maar hoe maak je de juiste beslissing?