Wetenschappelijke inzichten voor Merkmanagers
NIMA zoekt respondenten groot internationaal onderzoek - Ja jij! (10 minuten). De insights die het onderzoek oplevert zullen van invloed zijn op het NIMA-programma en jij krijgt het rapport.
Na al een uur in de rij bij de achtbaan heb je helemaal geen zin meer in dat ritje. Blijf je staan omdat je er al een uur aan kwijt bent óf stap je eruit?
Bijna iedereen weet wel wat greenwashing is. Merken en ondernemingen die zich duurzamer voordoen dan ze werkelijk zijn. En dat is schering en inslag. In allerlei landen.
Jouw visie is helder: de juiste mensen bereiken met je marketinginspanningen. Maar hoe voorkom je dat je bericht verloren gaat in de massa?
Aan de hand van artikelen, video's en een overzicht van kennisexperts wil RSM Discovery een brug slaan tussen theorie en praktijk.
Je hebt een spits met de naam Google Ads die zorgt voor conversie, maar voordat de spits de bal in het net jaagt, zorgen advertenties en content in de awareness-fase voor de opbouw.
De impact van social media op jongeren: leeftijdsgebonden gevoeligheden onder de loep
37 procent betaalt liever meer, dan dat het minder voor hetzelfde bedrag krijgt
De resultaten hebben ons net zo positief hebben verrast als toen de Discovery-campagnes werden gelanceerd.