Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Mening graag: Wát staat er op de European Marketing Agenda 2024?

NIMA zoekt respondenten groot internationaal onderzoek - Ja jij! (10 minuten). De insights die het onderzoek oplevert zullen van invloed zijn op het NIMA-programma en jij krijgt het rapport.

Sunk cost fallacy – wie A zegt moet ook B zeggen

Na al een uur in de rij bij de achtbaan heb je helemaal geen zin meer in dat ritje. Blijf je staan omdat je er al een uur aan kwijt bent óf stap je eruit?

Hoe dichtbij of ver weg voelt je product?

Waarom dit van belang is voor reclameteksten

Greenwashing en Greenhushing

Bijna iedereen weet wel wat greenwashing is. Merken en ondernemingen die zich duurzamer voordoen dan ze werkelijk zijn. En dat is schering en inslag. In allerlei landen.

Segmentatie: sleutel tot doelgerichte communicatie en groei

Jouw visie is helder: de juiste mensen bereiken met je marketinginspanningen. Maar hoe voorkom je dat je bericht verloren gaat in de massa?

Black Friday komt er weer aan

En deze fout wil je als adverteerder niet maken

Digitale Hub voor kennis over management

Aan de hand van artikelen, video's en een overzicht van kennisexperts wil RSM Discovery een brug slaan tussen theorie en praktijk.

Waarom marketeers begin van de funnel over het hoofd zien

Je hebt een spits met de naam Google Ads die zorgt voor conversie, maar voordat de spits de bal in het net jaagt, zorgen advertenties en content in de awareness-fase voor de opbouw.

Hoe beïnvloeden sociale media het mentaal welzijn? 

De impact van social media op jongeren: leeftijdsgebonden gevoeligheden onder de loep

‘Nederlander voelt zich voor de gek gehouden door krimpflatie’

37 procent betaalt liever meer, dan dat het minder voor hetzelfde bedrag krijgt

Demand Gen: Google’s nieuwe AI gestuurde campagne – Eerste bevindingen

De resultaten hebben ons net zo positief hebben verrast als toen de Discovery-campagnes werden gelanceerd.