Producten maken die beter zijn voor de wereld is niet genoeg. Om succesvol te zijn in duurzame marketing moet je meer uit de kast halen.
Aantal kijkers naar televisie neemt gestaag af, dus gaat de prijs van reclameruimte omhoog.
Telkens als je een tijdschrift over psychologie of wetenschap leest, neem je je voor om dat frequenter te doen.
De helft van de Nederlanders wil dat bedrijven ‘echte prijzen’ hanteren, inclusief klimaatkosten en wil bovendien dat supermarkten hen helpen bij het maken van duurzamer keuzes.
Zouden de CEO's die bovenaan staan in de Sustainable Brand Index 2023 wel zo blij moeten zijn?
Hoe kunnen we zorgen dat consumenten de items in hun kledingkast langer gebruiken?
Aandacht is voor marketeers altijd al een kostbaar goed geweest, maar nog nooit was aandacht zo moeilijk naar je toe te trekken.
Nergens anders in de wereld is de uitdaging voor adverteerders zo groot als in Nederland: 87% vindt reclame gewoonweg niet leuk
Artifact moet een sociale app worden die niet gebaseerd is op video maar op tekst. Of, makkelijker gezegd, een TikTok voor tekst.
Afschaffen van ‘dagboekjes’ en de introductie van een elektronische passieve meting.
Onderzoeksbureau Markteffect ziet in de 8e editie van de podcastmonitor het aantal Nederlandse podcastluisteraars licht dalen.
Hoe performancemarketeers consumenten op een winstgevende manier benaderen in een recessie.