Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Laten we stoppen met ‘duurzaam’

Het begrip ´duurzaam´ is tot een hol, overmatig gebruikt begrip verworden. Tijd voor een alternatief! Toekomstbestendigheid in plaats van duurzaam misschien?

Maatschappelijke vraagstukken scoren op Warc Effective 100 2024

De ranglijsten van de Warc Effective 100 fungeren als maatstaf voor effectiviteit. Veel van de topcampagnes pakken belangrijke sociale kwesties aan. Dit zijn de hoogste scoorders.

Tijdstip en dag irrelevant voor openen persbericht

Herkenbaar voor velen: Wat is nou het ideale moment om een persbericht te versturen? Het antwoord op deze vraag is discutabel. Maar stop maar met het je afvragen.

Dit zijn de trends in gegevensverzameling

In de digitale marketing draait alles om veilige gegevensopslag. Ontdek de trends, valkuilen en strategieën voor succesvolle gegevensverzameling.

NIMA Community in actie: Wicked problems en huilende indianen in Leiden

Een onthullend verslag van de NIMA community Brein en Gedrag: read and learn!

CMO Survey: marketing en sales in USA zijn gelijken

Weliswaar is de CMO Survey Amerikaans, maar de vraagstukken waarmee marketingleiders daar rondlopen, zijn universeel.

De Beren meest bezochte restaurantketen Nederland

Onderzoek van Multiscope onder ruim 5.300 Nederlanders.

Meeste Nederlanders weten niet waar ze zorgen over digitale technologie moeten uiten

De meeste Nederlanders (60%) weten niet waar zij zorgen over digitale technologieën zoals DigiD, social media of de uitrol van 5G kunnen uiten. Zorgen zijn er vooral over veiligheid en privacy.

Populariteit online marktplaatsen stijgt, meer verkoop via socials

Meer verkoop via online marktplaatsen, steeds meer social media bieden marktplaatsen aan.

Nederlandse autoverzekeraars scoren NPS van gemiddeld +58

ZLM krijgt de hoogste NPS (+96), De Goudse de laagste met +15.

Social media centraal als sportkanaal

Uitgaven aan sportmediarechten stijgen waarschijnlijk naar 61 miljard dollar, maar zorgen ook voor dilemma's voor adverteerders.

‘Liever een anonieme kaart dan spannende lingerie’

Liever een kaart dan lingerie, Valentijnsdag populairder onder jongeren.