In Harvard Business Review stellen onderzoekers, dat voor sterk gedigitaliseerde bedrijven, een groter marktaandeel minder extra winst oplevert. Want kleine merken hebben een inhaalslag gemaakt.
Bij true pricing draait het om effectieve communicatie, vertrouwen en duidelijkheid over de kostenverdeling tussen overheid, bedrijven en consumenten.
De manier waarop je bedrijf online wordt beoordeeld is cruciaal voor je succes. Google reviews zijn daarbij niet alleen een spiegel van klanttevredenheid, maar ook een krachtig instrument dat je niet kunt negeren.
Uit onderzoek van Publicis NL en Boomerang Agency blijkt de complexe dynamiek waarmee marketingprofessionals in Nederland worden geconfronteerd.
In de snelheid en veelheid waarmee je als marketeer vaak keuzes moet maken, is het handig om toegang te hebben tot betrouwbare en waardevolle consumer insights om beslissingen niet alleen sneller, maar ook met meer vertrouwen te nemen.
Uit recent onderzoek blijkt dat LinkedIn het snelst groeiende sociale mediaplatform is onder Nederlandse gebruikers. De toekomst van LinkedIn marketing biedt dan ook volop kansen voor bedrijven die bereid zijn te investeren in authentieke relaties en waardevolle content.
Paul Stringer, Managing Editor Research and Insights bij Warc, waarschuwt adverteerders op hun hoede te blijven, want onder meer merkveiligheid, advertentiefraude en privacy-issues blijven zorgen baren.
Recent onderzoek laat zien dat hoewel meer dan de helft van de consumenten zich meer betrokken voelt bij AI-gegenereerde content, ze deze ook duidelijk weten te onderscheiden van ‘echte content’. De betrokkenheid bij niet-AI gegenereerde teksten is nog steeds een stuk groter.
Volgens het nieuwste Global Ad Trends-rapport ‘Gaming: Advertising’s untapped opportunity’ van Warc Media heeft gaming een enorm wereldwijd publiek, maar toch blijven de uitgaven voor in-game advertenties laag.
Uit de resultaten van Mentorship.agency blijkt dat werkplezier de hoogste prioriteit heeft bij werknemers, met 70% van de respondenten die dit als het belangrijkste aspect aangeven.
Het Britse research center Warc heeft editie 2024 van het Global Consumer Trends-rapport gepubliceerd.
Slechts een op de drie mensen op tv is vrouw, terwijl meer dan de helft van de bevolking uit vrouwen bestaat. Bovendien worden vrouwen vaak in stereotiepe rollen geplaatst.