Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De Whopper-rechtszaak van Burger King: Waar eindigt reclame en begint misleiding?

Als maat, gewicht of prijs aanzienlijk afwijken van wat wordt geadverteerd, dan stapt de adverteerder over de grens van aanvaardbare overdrijving.

Hoe de AI van Snapchat jouw kinderen aan het vapen krijgt

Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.

Een goed marketingplan denkt in scenario’s

Hét punt is data: Marketeers hebben data, finance wil graag data, en in de ideale wereld trek je juist hén erbij als het gaat om het beargumenteren van plannen.

Marketingtalent op de arbeidsmarkt: Waarom ze kiezen en waarom ze blijven

Vier getalenteerde Young Marketing Professionals over de reden om voor hun huidige werkgever te kiezen en waarom ze besloten er te blijven werken.

Gaat de burger duurzaamheid bij de consument stimuleren?

Consumenten voelen urgentie voor actie tegen klimaatverandering. Maar wie is er daarbij aan zet?

The Good, The Bad & The Emoji

Mastering the art of review data is de ondertitel van een nieuwe top 20 bestseller, geschreven door Menno Beker en Hans Keukenschrijver.

De magie achter de revolutionaire CX van Nike

Als een van de grootste spelers in de sportindustrie weet Nike als geen ander hoe ze een bijzondere klantervaring moeten creëren om op een heel persoonlijk niveau contact te kunnen maken met hun klanten.

Team Marketingfacts-jaarboek bij Business Studies

Een kick off marketingstrategie voor tweedejaars hbo door Lisa Mosmans, Rob Revet en Ingmar de Lange

Wat ís het belang van branding en emotie in tv-reclames precies?

Belangrijkste resultaten uit een aantal eerder gepubliceerde onderzoeken over branding en het gebruik van emotie in tv-commercials.

Valegis Advocaten over de strijd om talent: ‘Jonge mensen hebben andere wensen dan vroeger’

In het veranderende landschap van de advocatuur wordt een pittige strijd om talent gevoerd.

Hoe basic is jouw fitness?

De vakantie is weer voorbij, dus dan is er weer een excuus minder om naar de sportschool te gaan.

Marketing leidt niet, marketing volgt.

Het moment waarop je besluit te volgen bepaalt je leiderschap.