Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De Namarama Show met Matthijs Roumen [Podcast]

In deze podcast spreek ik met Matthijs Roumen, Strategy Director bij September (uiteraard, waarom die naam?) en dat is een bureau waar we zeker vaker van gaan horen.

De grote genuanceerde middengroep als uitgangspunt

Boekrecensie van 'Het einde van de BV Nederland' - Kim Putters

De zinloosheid van de generieke merkbelofte

Geen één klant zal zich herinneren waarvoor dat merk nu eigenlijk staat.

Maakt het uit wie aan het langste of kortste eind trekt?

Het laatste hoofdstuk van merkkroniek Brandr stond nog open voor extrapolatie naar het nu. Dit hiaat is nu opgevuld door 22 merkdenkers.

Influencer marketing in de Benelux, met de focus op Nederland: De eerste studie is nu uit!

Influencer marketing biedt belangrijke mogelijkheden voor merken, bureaus en media. Maar wat is de werkelijke plaats ervan in het hart van marketingstrategieën in de Benelux?

De groeistrategie van Holie: De gevestigde orde uitdagen

Bij Holie dagen ze de grote corporates uit. Wie produceert nu eigenlijk écht een gezond ontbijt?

Succesvolle video? Denk niet aan videoproductie!

Voor de beste videoresultaten is het belangrijk om video niet als losstaand marketingmiddel te zien dat zelfstandig al je doelen bereikt. We moeten anders naar video gaan kijken.

Merknaamstrategie – Over monomerken, multimerken en mengmerken

Deel 2 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Hoe komt je merk aan een naam?

ReclameReview: Stijlvol je elektrische auto opladen met Easee

De autolader van het Noorse bedrijf Easee is nu ook in de Benelux verkrijgbaar. Met deze commercial wil het merk onder de aandacht komen in Nederland.

April Mullen: “E-mailmarketeers besteden veel tijd aan uitvoering, maar niet genoeg aan strategie”

April Mullen omschrijft zichzelf als een ‘e-mailgeek’ met ervaring aan zowel merk- als bureauzijde. We spraken Mullen naar aanleiding van haar komst naar EMAS 2022!

Een goede klantervaring in tijden van inflatie

Een van de vragen die mij de afgelopen weken en maanden heel vaak gesteld werd is "Steven, hoe gaan we om met klantervaring in tijden van hoge inflatie?".

Netflix: Meer merkbetekenis voor duurzaam succes

Om de problemen door de grote hoeveelheid opzeggingen het hoofd te bieden, overweegt Netflix de introductie van advertenties.