De huidige, vaak door NPS gedomineerde praktijk van het meten van klantervaringen biedt enkel een achteruitkijkspiegel. Dat kan anders.
Deel 4 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Zelf beschikken en besluiten over je data - hoe werkt de self-sovereign identity?
Online bestedingen aan producten dalen met dubbele cijfers. Vakanties en tickets stutten het algemene beeld.
Fans van haute couture kunnen vanaf nu ook hun huisdieren aankleden met Gucci. De allereerste dierencollectie van het modemerk is een feit.
Er gebeurt iets magisch aan de Franse kust. Dompel je onder in de vele casefilms met indrukwekkende cijfers en creatieve concepten, dan zal meer blijven plakken dan enkel een flinke dosis inspiratie.
De online bestedingen van NL consumenten komen in Q1 2022 op 8,2 miljard euro. Voor producten is er dit kwartaal geen groei, maar een krimp van 18%.
Er gebeurt veel in het social medialandschap en als marketeer wil je altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Gelukkig is er de social update van juni 2022!
Donderdag 30 juni staat er weer een mooi evenement voor alle NIMA Young Professionals op de planning. We gaan naar Too Good to Go!
In Metagids #28 bespreekt Sander Duivestein de verschuiving in zoekgedrag naar TikTok. Is Google's zoekmachine zijn mojo kwijt?
Gedoe over suikerhoudende frisdrankmerken maakt dat Brits toernooi in de armen wordt gedreven van... een hip Frans watermerk.
Account-Based Marketing, ofwel ABM, is tegenwoordig één van de belangrijkste elementen van B2B-marketing.
Winnende merken zijn meer tevreden over de marketingcompetenties van hun medewerkers.