Als maat, gewicht of prijs aanzienlijk afwijken van wat wordt geadverteerd, dan stapt de adverteerder over de grens van aanvaardbare overdrijving.
Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.
Hét punt is data: Marketeers hebben data, finance wil graag data, en in de ideale wereld trek je juist hén erbij als het gaat om het beargumenteren van plannen.
Vier getalenteerde Young Marketing Professionals over de reden om voor hun huidige werkgever te kiezen en waarom ze besloten er te blijven werken.
Consumenten voelen urgentie voor actie tegen klimaatverandering. Maar wie is er daarbij aan zet?
Mastering the art of review data is de ondertitel van een nieuwe top 20 bestseller, geschreven door Menno Beker en Hans Keukenschrijver.
Als een van de grootste spelers in de sportindustrie weet Nike als geen ander hoe ze een bijzondere klantervaring moeten creëren om op een heel persoonlijk niveau contact te kunnen maken met hun klanten.
Een kick off marketingstrategie voor tweedejaars hbo door Lisa Mosmans, Rob Revet en Ingmar de Lange
Belangrijkste resultaten uit een aantal eerder gepubliceerde onderzoeken over branding en het gebruik van emotie in tv-commercials.
In het veranderende landschap van de advocatuur wordt een pittige strijd om talent gevoerd.
De vakantie is weer voorbij, dus dan is er weer een excuus minder om naar de sportschool te gaan.
Het moment waarop je besluit te volgen bepaalt je leiderschap.