In deze podcast spreek ik met Matthijs Roumen, Strategy Director bij September (uiteraard, waarom die naam?) en dat is een bureau waar we zeker vaker van gaan horen.
Boekrecensie van 'Het einde van de BV Nederland' - Kim Putters
Geen één klant zal zich herinneren waarvoor dat merk nu eigenlijk staat.
Het laatste hoofdstuk van merkkroniek Brandr stond nog open voor extrapolatie naar het nu. Dit hiaat is nu opgevuld door 22 merkdenkers.
Influencer marketing biedt belangrijke mogelijkheden voor merken, bureaus en media. Maar wat is de werkelijke plaats ervan in het hart van marketingstrategieën in de Benelux?
Bij Holie dagen ze de grote corporates uit. Wie produceert nu eigenlijk écht een gezond ontbijt?
Voor de beste videoresultaten is het belangrijk om video niet als losstaand marketingmiddel te zien dat zelfstandig al je doelen bereikt. We moeten anders naar video gaan kijken.
Deel 2 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Hoe komt je merk aan een naam?
De autolader van het Noorse bedrijf Easee is nu ook in de Benelux verkrijgbaar. Met deze commercial wil het merk onder de aandacht komen in Nederland.
April Mullen omschrijft zichzelf als een ‘e-mailgeek’ met ervaring aan zowel merk- als bureauzijde. We spraken Mullen naar aanleiding van haar komst naar EMAS 2022!
Een van de vragen die mij de afgelopen weken en maanden heel vaak gesteld werd is "Steven, hoe gaan we om met klantervaring in tijden van hoge inflatie?".
Om de problemen door de grote hoeveelheid opzeggingen het hoofd te bieden, overweegt Netflix de introductie van advertenties.