Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Brand Foundation: De fundering voor beweging

Veel bedrijven willen het fundament van hun merk vastleggen, zodat je een basis hebt waarop je verder kan bouwen.

Tour de France 2022: Welke merken doen er mee?

De Tour de France begint vandaag in Kopenhagen. Nogal wat teams, met klinkende merknamen. Welke merken zitten er allemaal in de Tour van 2022 en wat doen die sponsors eigenlijk?

De zinloosheid van de onbegrijpelijke abri-poster

My bad, Katy Perry had ik inderdaad niet herkend in mijn vorige artikel over de zinloosheid van de generieke merkbelofte.

Zo werken die nieuwe creatieve AI-systemen

Waarom de nieuwe text-to-image tools ontwerpers en digitale creators in extase brengen.

SEO gaat verder dan het toevoegen van content aan je website

Je bent weken bezig geweest met een fraai webdesign, de eerste teksten staan live; wanneer weten de eerste bezoekers mijn website te vinden?

Jongeren zien toekomst minder rooskleurig, depressiever na gebruik social media

Mediahuis, Wayne Parker Kent en MediaTest presenteren deze week de 6e editie van hun befaamde jaarlijkse Jongerenonderzoek.

Wat is de volgende stap in jouw carrière?

Het vakgebied digital marketing is continu in beweging. Hoe ziet de toekomst van jouw carrière eruit?

CX metrics zijn toe aan een make-over

De huidige, vaak door NPS gedomineerde praktijk van het meten van klantervaringen biedt enkel een achteruitkijkspiegel. Dat kan anders.

Soeverein heersen over je eigen identiteit

Deel 4 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Zelf beschikken en besluiten over je data - hoe werkt de self-sovereign identity?

Webshops hebben een groot probleem

Online bestedingen aan producten dalen met dubbele cijfers. Vakanties en tickets stutten het algemene beeld.

ReclameReview: De huisdierenlijn van Gucci

Fans van haute couture kunnen vanaf nu ook hun huisdieren aankleden met Gucci. De allereerste dierencollectie van het modemerk is een feit.

Hoe betekenisvolle merken groots scoren bij Cannes Lions

Er gebeurt iets magisch aan de Franse kust. Dompel je onder in de vele casefilms met indrukwekkende cijfers en creatieve concepten, dan zal meer blijven plakken dan enkel een flinke dosis inspiratie.