Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Wordt het een saaie supermarktoorlog?

ReclameReview - Verschillende supermarkten, verschillende reclamestrategieën. Hoe communiceert Lidl? Nou, zo dus.

Thought leadership effectief inzetten voor diensten van hoge kwaliteit

B2B-organisaties met sterke websites, geweldige content en veel publiciteit overtuigen potentiële klanten in de meeste gevallen van hun expertise.

Waarom een marketeer nooit IT-er mag worden

Wat kom je het vaak tegen in de praktijk: een organisatie – groot of klein – heeft besloten datagericht te gaan werken.

De Metagids #38: Alles is tegelijkertijd een trend

Everything Is Trending: Kortefilmpjesapp TikTok heeft alles zodanig versneld, waardoor niets meer trending is.

Gratis whitepaper: Maximaliseer jouw ROI met YouTube advertising

Is mijn target groep op YouTube? Met welke content adverteer ik op YouTube? Download ons gratis whitepaper en krijg antwoord!

‘Uurtarieven  reclame- en communicatiebureaus moeten omhoog’

VIA: 'Deze indexering is noodzakelijk om het bedrijfsresultaat op hetzelfde niveau te houden.'

Help! Nieuwe pagina’s worden niet geïndexeerd!

Veel tijd en inkomsten investeren in nieuwe content voor op de website? Dan is het wel belangrijk dat deze nieuwe pagina's ook worden geïndexeerd door de zoekmachines.

State of Commerce

Ontvang strategievormende inzichten van 1 miljard afnemers en 4.000+ marktleiders.

Hoe zullen media ontwikkelen?

Voor adverteerders is er een overvloed aan reclamemogelijkheden, zowel traditioneel als alternatieven daarvoor.

Gartner los met een Hype Cycle voor Blockchain en Web3

Sommige innovaties als blockchain-wallets en slimme contracten zullen naar verwachting in minder dan vijf jaar volwassen worden. De Metaverse pas over tien jaar.

Nudging in de supermarkt: Drie effectieve manieren om gezonde keuzes te bevorderen

In de strijd tegen obesitas en andere welvaartsziekten, zoekt de overheid naar maatregelen om de consumptie van ongezonde producten te verminderen.

BMW brengt Freude Forever

Duitse autobouwer begint geheel vers printwerkstuk. Om zijn attitude over te dragen