Miele zou onder zijn steen vandaan kunnen komen en pro-actief iets kunnen doen met het signaal van de Europese Commissie. Dan ben je opeens zeer geliefd – in plaats van dat irritante merk dat reparaties onmogelijk maakt.
Ready to take your SEO center stage?
We willen het allemaal, althans zo lijkt het. Het is een ongemakkelijke waarheid: "Personalisatie werkt niet". En dat gaat ook niet gebeuren. Dus.
Bouke Vlierhuis interviewt (hopelijk) maandelijks een IT- of B2B-marketeer waar jij en hijzelf wat van kunnen leren. In deze editie: Marcia Moestoredjo, CEO & Founder van Sky10.
Met de vrije toegang tot deepfaketechnologie wordt het steeds makkelijker om op een overtuigende manier audio- en videomateriaal te manipuleren of vanuit het niets te genereren.
Marketing Operations, MarOps of MarketingOps je hebt er misschien al eens over gehoord of gelezen, maar wat is het precies?
Wat kun je als marketeer van deze nieuwe kanalen leren in je aanpak om YouTube succesvol te gebruiken?
Web3 heeft de speciale aandacht van Steven van Belleghem en in dit artikel neemt hij je mee in de wijze waarop Web3 merken dwingt klantwaarde te herdefiniëren.
Vorige week hadden we een concullega in deze rubriek, nu is het de beurt aan Gorillas om zich te profileren als dé boodschappen-app van Nederland voor als je snel iets bezorgd wilt hebben. Ze weten namelijk precies wat Nederlanders bestellen.
Hoe bepalend is de vormgeving van je direct mail voor het succes ervan? En welke uiterlijke kenmerken hebben het meeste effect?
De CMO en Executive Vice President van Rabobank is uitgeroepen tot Marketeer of the Year-nieuwe stijl en dat is volledig terecht
Als de identiteit eigenlijk uit twee tegenstrijdige identiteiten bestaat, kan dat problemen geven bij hoe stakeholders de organisatie begrijpen en waarderen.