Filters
  • Categorie

  • Tags

Miele as a Service

Miele zou onder zijn steen vandaan kunnen komen en pro-actief iets kunnen doen met het signaal van de Europese Commissie. Dan ben je opeens zeer geliefd – in plaats van dat irritante merk dat reparaties onmogelijk maakt.

‘Personalisatie net zo effectief als een dronken aap laten darten’

We willen het allemaal, althans zo lijkt het. Het is een ongemakkelijke waarheid: "Personalisatie werkt niet". En dat gaat ook niet gebeuren. Dus.

Marcia Moestoredjo: ‘Je moet pas marketing gaan doen als je branding goed staat’

Bouke Vlierhuis interviewt (hopelijk) maandelijks een IT- of B2B-marketeer waar jij en hijzelf wat van kunnen leren. In deze editie: Marcia Moestoredjo, CEO & Founder van Sky10.

Deepfakes maken – Het eerlijke verhaal

Met de vrije toegang tot deepfaketechnologie wordt het steeds makkelijker om op een overtuigende manier audio- en videomateriaal te manipuleren of vanuit het niets te genereren.

MarketingOps: een betere stroomlijning van jouw marketing operatie

Marketing Operations, MarOps of MarketingOps je hebt er misschien al eens over gehoord of gelezen, maar wat is het precies?

Deze 3 gloednieuwe YouTube-kanalen genereren miljoenen views: Dit is hun geheim 

Wat kun je als marketeer van deze nieuwe kanalen leren in je aanpak om YouTube succesvol te gebruiken?

Hoe Web3 merken gaat dwingen klantwaarde te herdefiniëren

Web3 heeft de speciale aandacht van Steven van Belleghem en in dit artikel neemt hij je mee in de wijze waarop Web3 merken dwingt klantwaarde te herdefiniëren.

ReclameReview: Gorillas weet wat Nederland wil

Vorige week hadden we een concullega in deze rubriek, nu is het de beurt aan Gorillas om zich te profileren als dé boodschappen-app van Nederland voor als je snel iets bezorgd wilt hebben. Ze weten namelijk precies wat Nederlanders bestellen.

Zo ontwerp je een succesvolle direct mail

Hoe bepalend is de vormgeving van je direct mail voor het succes ervan? En welke uiterlijke kenmerken hebben het meeste effect?

Marketing begint met Dorkas en eindigt met Dorkas

De CMO en Executive Vice President van Rabobank is uitgeroepen tot Marketeer of the Year-nieuwe stijl en dat is volledig terecht

Dubbele identiteit vergt balanceerkunst

Als de identiteit eigenlijk uit twee tegenstrijdige identiteiten bestaat, kan dat problemen geven bij hoe stakeholders de organisatie begrijpen en waarderen.