Veel bedrijven willen het fundament van hun merk vastleggen, zodat je een basis hebt waarop je verder kan bouwen.
De Tour de France begint vandaag in Kopenhagen. Nogal wat teams, met klinkende merknamen. Welke merken zitten er allemaal in de Tour van 2022 en wat doen die sponsors eigenlijk?
My bad, Katy Perry had ik inderdaad niet herkend in mijn vorige artikel over de zinloosheid van de generieke merkbelofte.
Waarom de nieuwe text-to-image tools ontwerpers en digitale creators in extase brengen.
Je bent weken bezig geweest met een fraai webdesign, de eerste teksten staan live; wanneer weten de eerste bezoekers mijn website te vinden?
Mediahuis, Wayne Parker Kent en MediaTest presenteren deze week de 6e editie van hun befaamde jaarlijkse Jongerenonderzoek.
Het vakgebied digital marketing is continu in beweging. Hoe ziet de toekomst van jouw carrière eruit?
De huidige, vaak door NPS gedomineerde praktijk van het meten van klantervaringen biedt enkel een achteruitkijkspiegel. Dat kan anders.
Deel 4 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Zelf beschikken en besluiten over je data - hoe werkt de self-sovereign identity?
Online bestedingen aan producten dalen met dubbele cijfers. Vakanties en tickets stutten het algemene beeld.
Fans van haute couture kunnen vanaf nu ook hun huisdieren aankleden met Gucci. De allereerste dierencollectie van het modemerk is een feit.
Er gebeurt iets magisch aan de Franse kust. Dompel je onder in de vele casefilms met indrukwekkende cijfers en creatieve concepten, dan zal meer blijven plakken dan enkel een flinke dosis inspiratie.