Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Digitale versnelling kleurt lijst met Beste Marketingboeken

Dit zijn de tien nominaties voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2022

Allround Marketingmanager. Hoe word je dat?

Van specialist naar marketingmanager. Ook wie wil werken aan zichzelf volgt bij voorkeur het marketing DST-tje: Diagnose, Strategie, Tactics.

Er is gewoon teveel internet

De Metagids #39 - De Long Tail afgestoft: ook wie internetcultuur op de voet volgt mist zo af en toe iets groots...

Het Top Gun Effect in klantervaring

Het soort ongecompliceerde positiviteit dat Top Gun: Maverick biedt, ontbreekt vaak in de wereld van de klantervaring.

Symbiose tussen verkoopkanalen voor loyalere shoppers: zo maak je het verschil

Voor echt trouwe klanten is meer nodig dan een klassiek loyaliteitsprogramma.

Direct mail helpt Vitaminstore groeien

Kan direct mail helpen als je met je webshop wilt groeien? Wel als die direct mail relevant is.

Trombone Champ is viral hit van de week

Van meme’s tot VR varianten en van interactieve trombones tot een fleshlight variant.   

Willemijn van Hussen (Tambr): ‘Audio is de lijm tussen al je content’

Willemijn van Hussen is co-founder van Tambr Sonic Branding. Op dinsdag 1 november 2022 is ze een van de sprekers tijdens The Dutch Podcast Conference.

Het implementeren en laten renderen van MarTech – tips

De auteurs van het Marketingfacts Jaarboek schreven aan het eind van hun hoofdstuk over Martech tips en overwegingen uit. Ter lering en vermaak.

Content in 2023: Wat gaan we maken?

Welke soorten content gaan we maken in 2023? Lezen en schrijven we nog blogs volgend jaar? En hoe zit het met b2b vs b2c?

B2B Content Podcast: Dharminder Biharie over de perfecte salesfunnel

‘Friese Koek-garantie’ en andere onconventionele verkooptechnieken

Het groene ongemak – Van duurzaamheid-bewust naar actie

De meeste consumenten claimen duurzaambewust te zijn, maar dat zie je niet terug in hun gedrag. Hoe speel je daar als marketingprofessional op in?