Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Google werkt aan functie die klantenservice belt

Google belt en wacht op klantenservice namens de klant.

De Beren meest bezochte restaurantketen Nederland

Onderzoek van Multiscope onder ruim 5.300 Nederlanders.

Over de schone kunst van B2B Leadgeneratie

'De echte wizzards zijn de deelnemers. Je moet je voorstellen dat zij als geen ander weten hoe de hazen in een bedrijf lopen, wat wel en niet haalbaar is.'

Pieter Pot maakt doorstart na ingrijpende veranderingen

De online verpakkingsvrije supermarkt Pieter Pot heeft een zwaar jaar achter de rug, eindigend in een faillissement. Maar zowel klanten als partners geloven nog wel degelijk in hun concept. Daarom komt er een doorstart: de zaak gaat vanaf half maart weer open.

Gen Z’ers betalen opvallend vaak met cash

Jonge en vaak nog thuiswonende consumenten betalen een kwart van hun bestedingen met contant geld. Dat is een van de opvallende uitkomsten uit een onderzoek van De Nederlandsche Bank.

De optimale klantreis; wie pakt de regie?

‘Het is belangrijk om successen meetbaar te maken, zodat alle medewerkers zien en begrijpen wat er goed gaat en wat verbeterd kan worden. Zo wordt het een gedeelde verantwoordelijkheid, ook als je geen CEO bent!’

Verschuivingen door AI: voorbeelden uit China

Sinds de introductie van ChatGPT zien we dat AI in het Westen snel een grote impact kreeg op e-commerce. Het schrijven en vertalen van productcontent is makkelijker dan ooit. Zoekmachines worden slimmer, omdat Large Language Models (LLM) als ChatGPT beter begrijpen dat een oplader hetzelfde betekent als een adapter.

Meeste Nederlanders weten niet waar ze zorgen over digitale technologie moeten uiten

De meeste Nederlanders (60%) weten niet waar zij zorgen over digitale technologieën zoals DigiD, social media of de uitrol van 5G kunnen uiten. Zorgen zijn er vooral over veiligheid en privacy.

Hoe schadelijk is social media voor jongeren?

Het gebruik van sociale media groeit. Onder tieners (15 tot 19-jarigen) is het dagelijks gebruik van Instagram inmiddels ingehaald door TikTok. Ook Snapchat heeft vorig jaar weer terrein gewonnen met een stijging in het dagelijks gebruik onder deze doelgroep. Maar welk effect heeft dit vele scrollen op het sociaal welzijn van de jongere generaties?

BCE24: ‘De echte uitdaging nu is de privacykwestie’

Elise Kop is Crossmedia Consultant bij Mediahuis. Zij helpt de bezoekers van het ‘Branded Content Event’ editie 2024 hoe jongeren te bereiken: ‘Duik met ons in de GenZ-vibes!’

Digital Heroes wordt OrangeValley voor verdere optimalisatie digitale media

Digital Heroes was al onderdeel van OrangeValley. Met deze stap speelt het bedrijf in op het snel veranderende digitale landschap.