Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Content hoort niet meer bij de SEO-afdeling te liggen

Wie SEO als drijfveer heeft om content te maken, staat met 1-0 achter.

De skatende goochelaar en favoriete regisseur van Lionel Messi (Marco Grandia)

Je hebt uiteraard de commercials met stervoetballer Lionel Messi voorbij zien komen.

Linkedin helpt creators

Ontdek Meta's Nieuwe Leadgeneratietools, Instagram introduceert GIFs in Reacties, LinkedIn helpt Creators en TikTok's Muziek Hub.

Bas Brand (KWF): ‘Ik verkoop een missie, geen hagelslag’

Kanker is een gecompliceerd onderwerp en voordat je echt snapt wat het behelst en welke impact de ziekte heeft, ben je echt een paar jaar verder.

Golf is geen imagokwestie

Is het een goed idee om je imago op te krikken door de (voor)oordelen te benoemen en het tegendeel te laten zien?

Chrysal werkt aan duurzame relatie voor digitale bloei

Velen zullen ze herkennen: de zakjes voeding van Chrysal, zo’n beetje standaard geleverd bij een bos bloemen.

Hans Anders gaat terug naar de basis

De nieuwe campagne van Hans Anders is gebaseerd op de pay-off die we allemaal kennen: "Alleen de prijs is anders".

NIMA, met de C van Champagne

'Strategie toepassen is ook het met elkaar verbinden van de cultuur en de mensen. En ervoor zorgen dat iedereen aangesloten blijft.'

Wat B2B marketeers van de mediawereld kunnen leren

Waarom rennen we weg voor marketing content en worden we aangetrokken door content van mediabedrijven?

Lijd jij al aan ‘contentargwaan’?

Op het moment dat je bij het consumeren van content jezelf betrapt op het stellen van de vraag: “Is deze content wel door een mens gecreëerd?"....

Een wereld voorbij de taal

De Metagids #67 - Als menselijke taal aan de basis staat van onze huidige maatschappij, wat betekent het dan als programmeertaal de menselijke taal overstijgt?

Overnames en merkenarchitectuur: 4 vragen die je helpen beslissen.

Stel: je neemt een bedrijf over. Schuif je het onder je eigen bedrijfs- of merknaam? Of laat je het zijn eigen naam behouden?