Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Emotionele journeys zonder frictie

Nieuwsgierig naar hoe bedrijven de klantreis verbeteren door het dichten van vaardigheidstekorten binnen marketingteams?

Commercieel beleid 2024 – wat gebeurt er bij Ster, Talpa en Ad Alliance?

Er is voldoende ‘aan de hand’ in medialand. Dit keer doelend op de stijgende tarieven voor tv naar aanleiding van de panelupdate.

Direct feedback voor customer experience-strategie

Organisaties die customer experience echt als strategie hebben, weten dat de stem van de klant een permanente inspiratiebron is.

Maak beleid van creativiteit

Mijn tip voor 2024? Maak beleid van creativiteit. En zo doe je dat.

NIMA Community in actie: Wicked problems en huilende indianen in Leiden

Een onthullend verslag van de NIMA community Brein en Gedrag: read and learn!

Het struikelblok voor recruitment-succes? Marktconforme arbeidsvoorwaarden!

Wat doet recruitment anno 2024 de das om? ‘Marktconforme arbeidsvoorwaarden’! In de huidige kandidatenmarkt moet je meer bieden én veel concreter zijn.

Socialmediakanalen nemen privacymaatregelen, en hoe!

Social-update: Instagram leesbevestigingsoptie, 30-minuten-TikTok-video’s, merkbescherming Meta, YouTube A/B-test en LinkedIn vergelijkbare doelgroep.

Onlinebestedingen stijgen enorm, tv-reclamemarkt daalt, dit zijn de cijfers 2023

In 2023 kwamen de bestedingen in de tv-reclamemarkt uit op € 922 miljoen, een daling van 5,6% ten opzichte van 2022. Onlinecijfers rijzen de pan uit.

Demand Generation: zet jezelf vast op de shortlist

De introductie van het 'Minus One Moment of Truth'.

Daisugi als levende metafoor voor een sterke positionering

Wat kunnen we leren van 'Daisugi' om in tijden van verandering de positionering steeds relevant te houden.

Fractional Executives – de nieuwe interimmers?

In de snelle wereld van vandaag is flexibiliteit niet alleen een voordeel, maar een noodzaak. De 'fractional executive' past hier perfect. Dit is waarom.

Onderscheidende contentcreatie via AI? Dat werkt (helaas) anders

Met de komst van generative AI zijn al je problemen met contentcreatie opgelost. Of is dit niet zo gemakkelijk?