Het Qualifio marketingteam heeft voor jou de meest complete marketingkalender voor 2023 samengesteld op basis van 370 events.
ReclameReview: In 2022 gaf 67% van de singles in een onderzoek aan een echt liefdesverhaal te willen beleven. Daar sluit de nieuwe merkcampagne van Lexa op aan.
Hebben we samen geknikkerd of ga je gewoon m’n straat openbreken en heb je geen zin in een beleefd briefje?
ChatGPT kent "zelf" zijn plek en ziet een belangrijke rol weggelegd voor menselijke contentschrijvers.
En verder: Een kijkje in de toekomst met de Future 100. Lex de AI wordprocessor. P&G bespaart budget door inhouse agency en het indrukwekkende verhaal van Ralph het testkonijn.
Recht tussen de oren bij prospects die liever luisteren dan lezen.
En ook: Uiteraard aandacht voor generatieve ai. Waarom we niet langer notities moeten maken. Een meme zoekmachine. En CES!
We weten allemaal wel wat storytelling is, maar wat is story listening? In deze podcast ga ik hierover (en over bouwen op rented land) in gesprek met Cor Hospes.
Nieuwsbrief-content waarop je wel móet klikken; hoe de Blendle-redactie aan journalisten mocht komen uitleggen hoe je een pakkende kop maakt.
In deze laatste aflevering van het jaar spreek ik met Marit Vervaart van FastMotion. Zij helpt B2B en SAAS-bedrijven thought leadership te claimen met content marketing.
Samen met Hubspot hebben we een enquête opgezet over marketing in tijden van recessie en we hebben jouw mening nodig!