Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Goed voorbereid aan de slag met de Qualifio marketingkalender 2023

Het Qualifio marketingteam heeft voor jou de meest complete marketingkalender voor 2023 samengesteld op basis van 370 events.

Lexa zorgt voor ‘echt’ daten, toch?

ReclameReview: In 2022 gaf 67% van de singles in een onderzoek aan een echt liefdesverhaal te willen beleven. Daar sluit de nieuwe merkcampagne van Lexa op aan.

Zeg je ‘je’ of ‘u’ in marcom?

Hebben we samen geknikkerd of ga je gewoon m’n straat openbreken en heb je geen zin in een beleefd briefje?

Maakt de komst van ChatGPT tekstschrijvers overbodig?

ChatGPT kent "zelf" zijn plek en ziet een belangrijke rol weggelegd voor menselijke contentschrijvers.

Vis uit blik is de nieuwe TikTok-hit

En verder: Een kijkje in de toekomst met de Future 100. Lex de AI wordprocessor. P&G bespaart budget door inhouse agency en het indrukwekkende verhaal van Ralph het testkonijn.

B2B-podcasts lijken ideaal voor B2B-marketing

Recht tussen de oren bij prospects die liever luisteren dan lezen.

De effecten van merksponsoring in muziekvideo’s

‘Deze clip is mede mogelijk gemaakt door’...

Trendrapporten, allemaal op een rijtje

En ook: Uiteraard aandacht voor generatieve ai. Waarom we niet langer notities moeten maken. Een meme zoekmachine. En CES!

Story listening en bouwen op rented land

We weten allemaal wel wat storytelling is, maar wat is story listening? In deze podcast ga ik hierover (en over bouwen op rented land) in gesprek met Cor Hospes.

Blendle en de kunst van het koppen maken (die zelfs journalisten wilden afkijken)

Nieuwsbrief-content waarop je wel móet klikken; hoe de Blendle-redactie aan journalisten mocht komen uitleggen hoe je een pakkende kop maakt.

B2B Content Podcast: Marit Vervaart over thought leadership

In deze laatste aflevering van het jaar spreek ik met Marit Vervaart van FastMotion. Zij helpt B2B en SAAS-bedrijven thought leadership te claimen met content marketing.

Hoe ga je om met marketing in tijden van recessie?

Samen met Hubspot hebben we een enquête opgezet over marketing in tijden van recessie en we hebben jouw mening nodig!