Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Onderscheidende contentcreatie via AI? Dat werkt (helaas) anders

Met de komst van generative AI zijn al je problemen met contentcreatie opgelost. Of is dit niet zo gemakkelijk?

Personal branding in 2024; wat is er veranderd?

Wat is de overeenkomst tussen Leonarda da Vinci, Charlie Chaplin, Kim Kardashian en Gary V?

Haal het maximale uit GPT4 voor contentcreatie

Hij investeerde in 2023 ruim 1.500 uur in ChatGPT4. In deze aflevering deelt Bob Ballings zijn learnings.

BCE24: ‘De echte uitdaging nu is de privacykwestie’

Elise Kop is Crossmedia Consultant bij Mediahuis. Zij helpt de bezoekers van het ‘Branded Content Event’ editie 2024 hoe jongeren te bereiken: ‘Duik met ons in de GenZ-vibes!’

“Iedereen” heeft een hekel aan gokreclames, maar dat betekent niet dat we beter af zijn zonder

Een verbod op gokreclames klinkt goed toch? Maar in de praktijk zou dat desastreus zijn.

‘Liever een anonieme kaart dan spannende lingerie’

Liever een kaart dan lingerie, Valentijnsdag populairder onder jongeren.

Alles in marketing komt samen in contentmarketing

‘De embedded journalist in je organisatie is één van de manieren om content te maken. Die beschermde status is niet nodig, maar wel de skills om als marketing- en communicatie-afdeling een faciliterende rol te spelen.’

Arbeidsmarktcommunicatie met marketinginstrumenten

Het inzetten van marketinginstrumenten helpt organisaties om zich als een aantrekkelijke werkgever te positioneren en medewerkers aan te trekken.

Hollywood in je mail #7 – Stralen in je video, Cosmo Man en een cruise met Frans Molenaar

Ooit leefde ik het leven van een filmster. Dat wil zeggen: ongeveer een week. 

Jezelf zijn op Social Media? Doe het niet.

Ga jij ook voor majesteitelijke professionaliteit?

Zo maak je met AI de Persona’s voor je Demand Generation

Edwin Vlems legt uit hoe je AI-tools kunt inzetten om (Buyer of Candidate) Persona's te ontwikkelen -en afbeelden- voor je Demand Generation.