Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Voorbij de ‘Generation Myth’ — De risico’s van generatiegebonden persona’s

Hoe doelgroeppersona’s op basis van leeftijd het succes van je marketingstrategie in de weg kunnen zitten.

Tone of voice is niet overrated

Wordt de tone of voice in copywriting overschat? En hoe gebruik je als copywriter ChatGPT?

Bram Koster over GPCM2023: ‘De schatkist gaat open’

"Video groeit als kool op social media als drager van contentmarketing."

Op zoek naar ‘the real why’ achter menselijk gedrag

Volgens Rory Sutherland, de drijvende kracht achter de behavioral science consultancy Ogilvy Change, kunnen kleine contextuele veranderingen enorme effecten hebben op consumentengedrag.

Thought leadership vereist uitzonderlijke content. Maar hoe produceer je die?

Tweederde van alle zakelijke beslissers klaagt over inferieure thought leadership content. Maak niet dezelfde fouten als veel concurrenten.

Marlies Hilgersom (ING): ‘Een award geeft je project een mooie boost’

De jury van de Grand Prix Content Marketing awards staat in de startblokken om de cases vanaf 13 september 2023 te beoordelen.

Daphne Hoogenboom (KLM): ‘Je moet het maar durven als merk’

De jury van de Grand Prix Content Marketing awards staat in de startblokken om de cases vanaf 13 september 2023 te beoordelen

TikTok Advertenties, Instagram’s Gezamenlijk Posten, YouTube Shorts

In deze update lees je alles over nieuwe functionaliteiten binnen YouTube, Instagram, Snapchat en de identiteitsverificatie bij X (Twitter).

Lessen uit 4+ jaar live streamen op LinkedIn met Jeroen Heerschop

De meeste LinkedIn live sessies hebben weinig kijkers. Jeroen Heerschop laat zien dat dat anders kan.

‘Je hoeft geen grote organisatie met mega budget te zijn om goede content te maken’

De juryleden van de Grand Prix Content Marketing staan in de startblokken klaar om de cases vanaf 13 september 2023 te beoordelen.

Rule of Three, al het goede komt in drieën

Ons brein smult van het getal 3. Ontdek hoe jij dit getal inzet om jouw resultaten te beïnvloeden.

Wat is de ROI van Thought Leadership?

Hier kunnen we uren over praten. De titelvraag gaan we niet volledig (kunnen) beantwoorden. Er kwam recent wel onderzoek over het wat en waarom naar buiten.