‘Top van de funnel’-kanalen blijken meer bij te dragen aan groei dan gedacht
Moeten we dit niet op een andere manier vertellen? Moeten we dit niet leuker, verhalender of creatiever maken?
De inschrijving voor de Grand Prix Content Marketing is geopend. Op het feestelijke event op 12 november in B Amsterdam worden de beste contentcases beloond met een Award of Bekroning.
Bedrijven lijken de afgelopen jaren steeds vaker voor micro-marketing te kiezen. Iets waar ikzelf ook veel voor heb gepleit bij de vele merken met wie ik samen heb gewerkt.
Sterke marketingbedrijven hebben een manier van schrijven en spreken, waardoor je ze meteen herkent. Zodra er een busje van Coolblue je straat inrijdt, wil je tóch weten wat er op de zijkant geschreven is.
Iedereen weet dat een markteer moet verleiden. Hij/zij heeft daartoe een heel arsenaal aan effectieve tools. Een daarvan is uiteraard taal.
‘Als iedereen AI gebruikt, bestaat het risico op middelmaat’
Organisaties geloven in de kracht van video maar wat bereik je er nu echt mee? Interim en freelance communicatiespecialisten Pauline Steerneman en Renée Reijers delen hun video-ervaringen.
Met de komst van generative AI zijn al je problemen met contentcreatie opgelost. Of is dit niet zo gemakkelijk?
Wat is de overeenkomst tussen Leonarda da Vinci, Charlie Chaplin, Kim Kardashian en Gary V?
Hij investeerde in 2023 ruim 1.500 uur in ChatGPT4. In deze aflevering deelt Bob Ballings zijn learnings.
Lancering campagne: Oproep aan de politiek.