Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Contentteams in 2023 – De vijf grootste uitdagingen

Onrealistische verwachtingen, gebrekkige worfklows en interne communicatie

The Human Element (boekbespreking)

Overcoming the resistance that awaits new ideas by Loren Nordgren en David Schontal (2022)

Hoe PR je leven als marketeer makkelijker maakt

De combinatie van pr en contentmarketing is al helemaal succesvol. Je focust dan én op nieuwe mensen aantrekken én weet die mensen vast te houden.

Adverteren op persoonlijke LinkedIn-profielen komt eraan

Het lijkt er nu echt aan te komen: betaalde promotie van posts op individuele LinkedIn-profielen. Sommige creators en marketeers vinden het een geweldige ontwikkeling...

Hoe advertising op TikTok steeds interessanter wordt voor conversiedoelstellingen

Social update (november 2022): Hoe je straks Reels kunt inplannen, waarom Shuffles dé app voor jou is en hoe advertising op TikTok steeds interessanter wordt voor conversiedoelstellingen.

Wat doe je als je land verdwijnt onder de zeespiegel?

"Nu ons land verdwijnt, hebben we geen andere keuze dan de eerste digitale natie ter wereld te worden."

Demand generation op LinkedIn om je ICP te bereiken

LinkedIn speelt een grote rol binnen B2B demand generation. In deze podcast ga ik in gesprek met Aldo Wink over zijn visie hierop.

Hoe waarborg je de kwaliteit van content? 5 Do’s

Hoe zorg je ervoor dat je content van hoge kwaliteit is? In dit artikel neem ik je mee langs 5 belangrijke overwegingen.

Hoe ‘degelijk’ merk ANWB jongeren bereikt met een YouTube-serie

ANWB sleepte met de videoserie De Wegenwacht Onderzoekt een Grand Prix Contentmarketing in de wacht en presenteerde deze week tijdens editie 9 van het Genootschap van Contentstrategen.

M’n content verzuipt!

Voorkom dat jouw werk op de bodem van de contentzee belandt.

De maatschappij kies jij

De waarden van het merk 'jij' en de manier waarop je daar uiting aan geeft. 

B2B Content Podcast: Milan van Bruggen over account-based marketing

Over het verschil tussen blikjes vangen en (spreekwoordelijke) walvissen harpoeneren. Als klein marketingteam heb je geen tijd om je vangst uitgebreid te sorteren.