Google Ads blijft zich ontwikkelen om bedrijven te helpen hun klanten te bereiken, ongeacht waar ze zich in de klantreis bevinden. Maar er is een groeiende vraag naar meer controle en inzichten in deze technologie.
‘We gaan de afdeling Control niet uitleggen hoe zij hun functie moeten uitvoeren. Vaak zien we dat bij Marketing wel. Het is natuurlijk ook het mooiste vak in de wereld.’
Met behulp van AI identificeer je niet alleen de interesses van je doelgroep. Het geeft je ook de mogelijkheid om deze interesses te analyseren op relevantie. Daarnaast geeft het je inzicht in hun onderlinge relaties. Door de verbanden te (her)kennen, de link te leggen en zo jouw doelgroep te vinden en treffen, vergroot je de kans op succes.
Unilever is een van de meest prominente FMCG (fast moving consumer goods)-bedrijven ter wereld. Het bedrijf gebruikt Qualifio voor het lanceren van interactieve marketingcampagnes voor 40 merken in 11 landen.
B2B Benchmark report van LinkedIn: optimisme over komend jaar, marketingsector loopt voorop bij adoptie AI.
Topics als ‘data’, ‘big data’, ‘data-analyse’ en een ‘datagedreven marketingorganisatie’ zijn primair géén typische IT-onderwerpen zijn, maar is marketing ten voeten uit. Een mensenvak.
‘Als iedereen AI gebruikt, bestaat het risico op middelmaat’
Haal je relatief weinig conversies met jouw Google Ads campagne? Probeer het eens met een portfoliostrategie.
Spotler NL is een een data driven marketing software provider voor de Nederlandse markt.
IAB Europe zet met de publicatie van concept-standaard eerste stap naar consistente meting van prestaties retail media.
Vrijwel ieder e-commercebedrijf heeft ermee te maken, toch praten we zelden over voorraadbeheer. Wat gebeurt er als we zeven e-commerceondernemers om een tafel zetten en het gesprek aangaan?
'De echte wizzards zijn de deelnemers. Je moet je voorstellen dat zij als geen ander weten hoe de hazen in een bedrijf lopen, wat wel en niet haalbaar is.'