We willen het allemaal, althans zo lijkt het. Het is een ongemakkelijke waarheid: "Personalisatie werkt niet". En dat gaat ook niet gebeuren. Dus.
Uitgebreid interview met Simo Ahava, spreker op Friends of Search 2022: Over third party cookies, upstream data en server side tagging
Consumenten zijn daadwerkelijk bereid hun gedrag aan te passen om dataverzameling voor reclame te ontwijkenMarketeers en communicatieprofessionals zien het gebruik…
Veel CMO ’s en Marketingmanagers staan in de lange rij van organisaties die strijden om talent in marketing-, data- en…
DDMA Barometer 2022 in het teken van de cookieless worldVorig jaar bleek uit de DDMA Barometer dat slechts 9% van…
Wek vertrouwen door uit te leggen wat je doet en in een taal die consumenten kunnen begrijpenHet realtime verzamelen van…
'The world mag dan our market zijn, maar die is dan misschien wel wat groot'In Rotterdam gingen tien internationaal opererende…
Stipt Polish Point, NOS Jeugdjournaal & Rabobank staan bovenaan in de ranglijstenHet eerste kwartaal van 2022 zit erop en natuurlijk…
Consumenten gebruiken stereotype beelden van de industrieMerken bouw je door consumenten tevreden te maken. Vrijwel niemand trekt dit devies in…
Verandering is nooit leuk! Zeker niet als je al jaren met de Universal Analytics omgeving van Google werkt ken je…
Data, highlights en aanbevelingen uit het Nielsen Global Marketing Report 2022Uit wereldwijd onderzoek onder marketeers van Nielsen (Global Annual Marketing…
Excursie 4 Virtual Experience World TourHoewel de Zaltman Metaphor Elicitation Technique (ZMET) als kwalitatieve onderzoekstechniek al decennia in gebruik is,…