Een schoolvoorbeeld. Dat verdient uitleg
Het aanwijzen van een klantsegment is geen hogere wiskunde, maar het vinden van je total adressable market vereist slimheid en inlevingsvermogen
Interview met Hans Molenaar over een verse jaargang héle goeie marketingboeken: 'Wat mij betreft mag de night of the marketingnerds er komen. Ik ben van de partij.’
Zanna interviewt Sam Stern (LinkedIn), Customer Experience Expert bij LinkedIn. In deze podcast spreken ze over de kracht van een klantgerichte cultuur.
PIM Marketing Literatuurprijs Podcast met Hanneke Vogels, schrijver van SalesTech (Uitgeverij Haystack), en een van de 8 genomineerde auteurs.
Op maat gemaakt succes: Zo ontdek je wat écht belangrijk is voor je klanten.
Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.
We moeten ‘iets’ met data. En als het kan, ook ‘iets’ met AI. We noemen ons milieubewuste marketeers, maar staan niet stil bij onze digitale CO2-afdruk. Ontdek waarom het tijd is voor data-schaamte.
Marketeers zouden onderhand wel moeten weten dat verandering de enige constante is in hun vakgebied.
Overoptimalisatie: we weten beter wat werkt en dat is commercieel aantrekkelijk, maar het toevoegen van waarde in brede zin staat ermee onder druk.
Hoe goed ken jij je markt? En heb je ook een beeld van wat je niet weet: je onbenutte potentieel?
Hoe 'Data as a Product' marketeers helpt om gericht en effectief de juiste Data- en AI keuzes te maken.