Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Veel marketing tussen ‘de banen in opkomst’

Growth manager, data engineer, customer success manager; het staat er allemaal tussen. Net als de sustainability manager trouwens.

Segmenteren op productvoordelen

Een betere manier om je markt te segmenteren en de concurrentie duidelijk in beeld te krijgen.

Omzet verhogen met deze 5 CRO case studies

Een succesvolle website kan niet zonder CRO, oftewel conversie optimalisatie. Het uitvoeren van een CRO campagne is echter gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Marketing in Financial Services; psychologie, technologie en data

Welke ethische aspecten komen kijken? Hoe verbeter je de dienstverlening aan klanten door toepassing van beïnvloedende psychologie?

5 vragen om aan je data analist te stellen

Als je normaal gesproken bij alles wat riekt naar p-waardes en µ’s direct in je hoofd je weekboodschappen gaat doornemen, helpt deze top vijf je uit de brand.

Marketing-analyse begint met een data hack

Je hebt niet altijd eigen of gekochte data nodig om achter de juiste trends en ontwikkelingen te komen.

Datagedreven Marketing – De next steps

Jaap Wieringa, Nicole Verburg en Kevin van Kalkeren over de vraag óf data het echte nieuwe marketing-goud is én if so: wat we mogen verwachten van het nu en de nabije toekomst.

Soeverein heersen over je eigen identiteit

Zelf beschikken en besluiten over je data - hoe werkt de self-sovereign identity? Deel vier van een bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 2022-2023.

Een cursus omgaan met data scientists

Hoewel we bij data science en machine learning vaak denken aan realtime voorspellingen, automatisering en robots, is dat zeker niet altijd nodig.

Content van een robot: Zo ziet dat eruit

Als je me een jaar geleden had verteld dat ik presentaties zou gaan geven over Artificial Intelligence in Marketing, had ik je vierkant uitgelachen.

Google en Performance Marketing

Wat zijn de 5 dingen om rekening mee te houden bij automatische biedstrategieën in Google Ads?

Perfectioneer je account based marketingstrategie: gebruik data

Bedrijfsdata en tooling helpen je bij het fact based bepalen, volgen en nurturen van je focusdoelgroep(en).