Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marketing Reality Movement heeft een punt

Het aanwijzen van een klantsegment is geen hogere wiskunde, maar het vinden van je total adressable market vereist slimheid en inlevingsvermogen

‘Service wordt de nieuwe marketing’

Interview met Hans Molenaar over een verse jaargang héle goeie marketingboeken: 'Wat mij betreft mag de night of the marketingnerds er komen. Ik ben van de partij.’

Over de kracht van een klantgerichte cultuur

Zanna interviewt Sam Stern (LinkedIn), Customer Experience Expert bij LinkedIn. In deze podcast spreken ze over de kracht van een klantgerichte cultuur.

Stop de salesmythe in de machine

PIM Marketing Literatuurprijs Podcast met Hanneke Vogels, schrijver van SalesTech (Uitgeverij Haystack), en een van de 8 genomineerde auteurs.

Customer Value Models in B2B-Marketing

Op maat gemaakt succes: Zo ontdek je wat écht belangrijk is voor je klanten.

Hoe de AI van Snapchat jouw kinderen aan het vapen krijgt

Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.

Marketeer, heb je al last van data-schaamte?

We moeten ‘iets’ met data. En als het kan, ook ‘iets’ met AI. We noemen ons milieubewuste marketeers, maar staan niet stil bij onze digitale CO2-afdruk. Ontdek waarom het tijd is voor data-schaamte.

Een cookie bij de koffie, of inmiddels toch wat anders?

Marketeers zouden onderhand wel moeten weten dat verandering de enige constante is in hun vakgebied.

De korrel zout bij ‘datadriven’ [Podcast]

Overoptimalisatie: we weten beter wat werkt en dat is commercieel aantrekkelijk, maar het toevoegen van waarde in brede zin staat ermee onder druk.

Ken jij je markt goed genoeg?

Hoe goed ken jij je markt? En heb je ook een beeld van wat je niet weet: je onbenutte potentieel?

De kracht van “Data as a Product” in Marketing

Hoe 'Data as a Product' marketeers helpt om gericht en effectief de juiste Data- en AI keuzes te maken.