Filters
  • Categorie

  • Tags

‘Personalisatie net zo effectief als een dronken aap laten darten’

We willen het allemaal, althans zo lijkt het. Het is een ongemakkelijke waarheid: "Personalisatie werkt niet". En dat gaat ook niet gebeuren. Dus.

Simo Ahava: “Technologie verandert de status quo niet, het gaat om hoe technologie gebruikt wordt”

Uitgebreid interview met Simo Ahava, spreker op Friends of Search 2022: Over third party cookies, upstream data en server side tagging

Chilling effects: Wat zijn ze en waarom zijn ze van belang voor reclame?

Consumenten zijn daadwerkelijk bereid hun gedrag aan te passen om dataverzameling voor reclame te ontwijkenMarketeers en communicatieprofessionals zien het gebruik…

Te weinig handen op de marketingafdeling

Veel CMO ’s en Marketingmanagers staan in de lange rij van organisaties die strijden om talent in marketing-, data- en…

Doe mee aan de DDMA Barometer 2022

DDMA Barometer 2022 in het teken van de cookieless worldVorig jaar bleek uit de DDMA Barometer dat slechts 9% van…

Datagraphs – het trucje van de grote jongens

Wek vertrouwen door uit te leggen wat je doet en in een taal die consumenten kunnen begrijpenHet realtime verzamelen van…

Internationale B2B marketing in een wereld van verschil

'The world mag dan our market zijn, maar die is dan misschien wel wat groot'In Rotterdam gingen tien internationaal opererende…

Dit zijn de best bekeken video’s op YouTube Q1 2022

Stipt Polish Point, NOS Jeugdjournaal & Rabobank staan bovenaan in de ranglijstenHet eerste kwartaal van 2022 zit erop en natuurlijk…

Waarom de tevreden klant steeds minder loyaal is

Consumenten gebruiken stereotype beelden van de industrieMerken bouw je door consumenten tevreden te maken. Vrijwel niemand trekt dit devies in…

Van weerstand bij verandering: Op weg naar omarming Google Analytics 4

Verandering is nooit leuk! Zeker niet als je al jaren met de Universal Analytics omgeving van Google werkt ken je…

Social media meest effectieve paid marketing kanaal in 2022

Data, highlights en aanbevelingen uit het Nielsen Global Marketing Report 2022Uit wereldwijd onderzoek onder marketeers van Nielsen (Global Annual Marketing…

De kracht van metaforen

Excursie 4 Virtual Experience World TourHoewel de Zaltman Metaphor Elicitation Technique (ZMET) als kwalitatieve onderzoekstechniek al decennia in gebruik is,…