Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Een cursus omgaan met data scientists

Hoewel we bij data science en machine learning vaak denken aan realtime voorspellingen, automatisering en robots, is dat zeker niet altijd nodig.

Content van een robot: Zo ziet dat eruit

Als je me een jaar geleden had verteld dat ik presentaties zou gaan geven over Artificial Intelligence in Marketing, had ik je vierkant uitgelachen.

Google en Performance Marketing

Wat zijn de 5 dingen om rekening mee te houden bij automatische biedstrategieën in Google Ads?

Perfectioneer je account based marketingstrategie: gebruik data

Bedrijfsdata en tooling helpen je bij het fact based bepalen, volgen en nurturen van je focusdoelgroep(en).

Marketing maakt meer kapot dan je lief is

Waarom zou je de net bij Zalando gekochte schoenen nog zes keer in een online advertentie voorbij moeten zien komen?

Van data naar wijsheid

'De vraag rijst of duurzame groei wel gerealiseerd kan worden wanneer we ons blind staren op spreadsheet management'In m’n vorige…

Tijd voor actie – Waarde halen uit je data

Tijd voor actie - Waarde halen uit je data – deel 3.

De business case voor data en AI

Bedrijven vinden het lastig data om te zetten in waarde. In deze vierde en laatste editie: het kwantificeren van die waarde (en de valkuilen daarvan).

Stop met het ‘data-loket’

Het verzamelen van data is voor veel bedrijven allang het probleem niet meer. Veel lastiger blijkt vaak het omzetten van die data in waarde. Waarde halen uit data – deel 2.

Zes KPI’s die élke marketeer in de gaten houdt

... of in ieder geval zes metrics die door véél marketeers in de gaten worden gehouden.

Aaaan de slag! (Help, ik heb geen data scientist – deel 4)

Doe-het-zelven aan de hand van de zes stappen van het Cross-Industry Standard Process for Data Mining