Hoe je de belangrijkste verborgen inzichten uit Universal Analytics terug kunt vinden in Google Analytics 4.
De elf bouwblokken waaruit het huis van marketing is samengesteld, wisselen af met duurzaamheid, diversiteit, waarde, purpose, employee branding, true pricing, marketing-ethiek, AI, contentmarketing; het zit er allemaal in.
De Nederlandse E-mail Marketing Benchmark geeft ook dit jaar een betrouwbaar en volledig overzicht van de Nederlandse e-mail activiteiten in 2022.
Dat 'de sales' en 'de marketing' met veel creativiteit en originaliteit samen uit een soort zakelijke escaperoom moeten ontsnappen. Da's ABM.
Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2023: Apple’s Mail Privacy Protection vertekent beeld op CTO.
Wil jij aan de slag met Google Analytics 4 en beter begrijpen hoe het verschilt van Universal Analytics?
Consumenten accepteren cookies en gebruiksvoorwaarden vooral uit gemaksoverwegingen, blijkt uit recent onderzoek van Ipsos.
We zitten redactiebreed nogal in de ‘diagnose-fase’ en dan niet alleen de diagnose van data die je uit je eigen base trekt, maar ook de data die ontbreekt.
Ken je klant, dat is een belangrijk aspect bij de start van een marketingcampagne.
Op het moment dat je als bedrijf voor een (te) groot deel afhankelijk bent van marketplaces, ben je marketingtechnisch ziek. Je hebt iets onder de leden waar we snel vanaf moeten.
In gesprek met Kirsten Andres, scheidend voorzitter/directeur van NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing.