Patricia Sonius-Kruiniger

Directeur Onderzoek bij Nationaal Media Onderzoek

Ons mediagedrag is van sterke invloed op hoe we in het leven staan, welke producten en diensten we gebruiken en onze interesses. Dit gedrag verandert continue en als gepassioneerde onderzoeker is het mijn missie om zo accuraat mogelijk het mediagedrag van de Nederlander in kaart te brengen. Ik begon mijn loopbaan bij onderzoeksbureau InSites Consulting waar ik alle facetten van onderzoek doen heb geleerd, nadat ik daar een team van enthousiaste onderzoekers heb mogen begeleiden en voor mooie merken heb mogen werken was het tijd voor een nieuwe stap. De media deed mijn hart sneller kloppen waardoor ik bij Ster terecht kwam, hier heb ik met het team veel inzichten vergaard over de impact van reclame. Ondertussen was ik via het bestuur van het Luisteronderzoek sterk betrokken bij het NMO, wereldwijd het meest innovatieve mediaonderzoek. Toen de kans zich voordeed om daar aan de slag te gaan heb ik die meteen gepakt!

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!