Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Bob de Contentbouwer: Kunnen we het nog maken?

We moeten steeds meer stelling nemen en mogen steeds minder, lijkt het.

Waarom je merk en activatie écht uit elkaar moet zetten

Les Binet legt z’n eigen theorie nog eens uit en waarschuwt ook voor marketinghokjesdenken

Being a B Corp: Hoe een ander perspectief op globalisering positief kan bijdragen

Globalisering door de ogen van een B Corp: een initiatief vanuit het bedrijfsleven dat globalisering positief laat bijdragen.

Zeg je ‘je’ of ‘u’ in marcom?

Hebben we samen geknikkerd of ga je gewoon m’n straat openbreken en heb je geen zin in een beleefd briefje?

Heeft merkactivisme eigenlijk wel zin?

Brand Activism - Deel 3: Heeft merkactivisme ook invloed op de doelen die ondersteund worden?

De zin en onzin van inclusieve marketing

Thema’s als gelijkheid, diversiteit en inclusie zijn vandaag de dag hot topics en staan bij iedere organisatie op de agenda.

Valt er nog wat te lachen dit jaar?

Een koe een bommetje laten maken in een zwembad. Kan dat nog, nu er oorlog is in Oekraïne?

Vis uit blik is de nieuwe TikTok-hit

En verder: Een kijkje in de toekomst met de Future 100. Lex de AI wordprocessor. P&G bespaart budget door inhouse agency en het indrukwekkende verhaal van Ralph het testkonijn.

CMO, we móeten het over SEO hebben…

Omdat ik niet het duizendste artikel wil schrijven over hoe je SEO moet doen, wil ik het graag met je hebben over het waarom.

Corporate political advocacy

Waarom bedrijven en merken issuestandpunten verdedigen.

Merkarchitectuur: Waarom de ambitie van de organisatie leidend is en niet het model

Tussen het voeren van een House of Brands of een Branded House liggen allerlei (hybride) tussenvormen.

Het Aldi-effect: ‘Grote supers UK helpen vooral de discounters aan klanten’

Met de gierende inflatiecijfers van het moment en consumenten die zo na de decemberwarmte weer de januarikou proberen te trotseren – ook in hun portemonnee – is het boeiend om te bestuderen wat vooral supermarkten doen om hun hachje te redden.