Wat kunnen we leren van 'Daisugi' om in tijden van verandering de positionering steeds relevant te houden.
Wat is de overeenkomst tussen Leonarda da Vinci, Charlie Chaplin, Kim Kardashian en Gary V?
Een strakke positionering, een gerespecteerd merkerfgoed en de zaken niet al te ingewikkeld maken dus op het gebied van de ‘Double D’s’: distinctiveness en differentiation.
Het inzetten van marketinginstrumenten helpt organisaties om zich als een aantrekkelijke werkgever te positioneren en medewerkers aan te trekken.
En ook: Weer eens een vlammend verhaal van onze Australische professor Mark Ritson, over een aantal publicaties in managementmedia waarin de rol van de CMO centraal staat.
Verslag van het SWOCC-evenement op dinsdag 16 januari waar de nieuwste SWOCC-publicatie 89 ‘Purpose oriëntatie’ werd gepresenteerd.
Als je dan voor een persfoto een model kiest om je nieuwe sneakers aan de wereld te tonen, stap dan eens af van die klassiek blonde stewardess.
Jouw mening of inval wordt ten zeerste gewaardeerd. Uit de heup en zonder er te lang over na te denken.
Deze week kreeg ik een brief van Liander. Of ik mijn zonnepanelen even bij hen aan wilde melden.
Pricing en Productpropositie – gun jezelf een hapje uit het opleidingsbudget en laat je bijscholen in één dag (gratis lunch!). Want winstoptimalisatie en marktkennis zijn te belangrijk om aan spreadsheet-knutselaars over te laten.