Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marketeers spelen te weinig

Interview met Gert Koot, de man die in geen marketinghokje past, maar elke innovatie zelf uitprobeert

Digitale versnelling kleurt lijst met Beste Marketingboeken

Dit zijn de tien nominaties voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2022

Trombone Champ is viral hit van de week

Van meme’s tot VR varianten en van interactieve trombones tot een fleshlight variant.   

B2B Content Podcast: Dharminder Biharie over de perfecte salesfunnel

‘Friese Koek-garantie’ en andere onconventionele verkooptechnieken

Het groene ongemak – Van duurzaamheid-bewust naar actie

De meeste consumenten claimen duurzaambewust te zijn, maar dat zie je niet terug in hun gedrag. Hoe speel je daar als marketingprofessional op in?

Tariefsverhoging VIA is een slecht plan, vindt BVA

Stijging van 15 procent is daarbij buitenproportioneel gezien de inflatiecijfers van de verschillende kostendrijvers.

BMW brengt Freude Forever

Duitse autobouwer begint geheel vers printwerkstuk. Om zijn attitude over te dragen

Brand experience is de overtreffende trap van customer experience

Niet de zoveelste patato/potatoe discussie. Het is iets waar je resoluut voor moet wíllen gaan.

Patagonia. Vertrouwen is goed, controle is beter.

Zodra bedrijven zich een positie kunnen verwerven aan de politieke onderhandelingstafel is het wel degelijk opletten geblazen.

Hoe een sterk merkbeleid Skoda een hoger marktaandeel opleverde

Hoe een sterk en consistent merkbeleid Skoda een SAN Consistent Accent én een hoger marktaandeel opleverde? Deze presentatie van Bart Massa en Renske Greven geeft antwoord. Alle ballen op de zaterdag!

Alles over pricing: van strategie tot psychologische tactieken

Hoe ga je om met de inflatie? Welke pricing strategie hanteer je?