Interview met Mike Moolenbel: ‘Moderne marketing is gericht op wat je aan waarde kunt toevoegen, niet langer alleen voor de eigen organisatie, maar ook voor het milieu en de maatschappij.'
We hebben de neiging om te wennen aan zaken die we regelmatig ervaren, waardoor de impact ervan op ons geluksniveau of onze tevredenheid afneemt
NIMA Lunchbreak 3/23: Astrid Groenewegen, Guy van Liemt en Mark de Bruin spraken over de kunst, het gevaar en the fine art of 'Gedrag Ontwerpen'.
Omdat de maatschappij steeds diverser wordt is het een goed idee om dit ook in je MarCom tot uiting te laten komen. Oók bij speelgoed.
Het kan je niet ontgaan zijn: Nederland is een nieuw telecommerk rijker. De jongeling heet Odido en is het resultaat van het samengaan van T-Mobile en Tele2.
Laten we wel wezen, mobiele provider zijn is echt geen rocket science.
Anti-verspillingsplatform Too Good To Go is voor het vijfde jaar op rij uitgeroepen tot meest Inspirerende organisatie voor Nederlanders. Dat is mooi en tegelijkertijd reden tot zorg.
Zuinigheid kan helpen een duurzamere wereld te bereiken. Daarbij blijkt uit ons Prosumer-onderzoek dat veel consumenten daar ook daadwerkelijk voor openstaan. Merken kunnen er maar beter aan wennen.
Tweederde van alle zakelijke beslissers klaagt over inferieure thought leadership content. Maak niet dezelfde fouten als veel concurrenten.
Nu de Pride-maand voorbij is, wordt het stil rondom LHBTI+ en inclusievere communicatie. Terwijl dit het hele jaar door natuurlijk relevant blijft. Hoe blijf je als merk oprecht betrokken?
Nieuwe merknamen doen vaak een hoop stof opwaaien, zo ook die van de Duitse PTT afgelopen week. Wat vind jij - achteraf - de meest bizarre of onbegrijpelijke naamsverandering ooit?