Veel bedrijven willen het fundament van hun merk vastleggen, zodat je een basis hebt waarop je verder kan bouwen.
De Tour de France begint vandaag in Kopenhagen. Nogal wat teams, met klinkende merknamen. Welke merken zitten er allemaal in de Tour van 2022 en wat doen die sponsors eigenlijk?
My bad, Katy Perry had ik inderdaad niet herkend in mijn vorige artikel over de zinloosheid van de generieke merkbelofte.
Donderdag 30 juni staat er weer een mooi evenement voor alle NIMA Young Professionals op de planning. We gaan naar Too Good to Go!
Gedoe over suikerhoudende frisdrankmerken maakt dat Brits toernooi in de armen wordt gedreven van... een hip Frans watermerk.
Branded Entertainment begon twintig jaar geleden te schrijven over productplaatsing in tv-programma’s - nu is dat een trend. Alweer.
Deel 3 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Marketeers en Designers líjken maar niet te begrijpen wat het belang ervan is. 'Codify the shit out of it!'
Geen één klant zal zich herinneren waarvoor dat merk nu eigenlijk staat.
Het laatste hoofdstuk van merkkroniek Brandr stond nog open voor extrapolatie naar het nu. Dit hiaat is nu opgevuld door 22 merkdenkers.
Deel 2 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Hoe komt je merk aan een naam?
Om de problemen door de grote hoeveelheid opzeggingen het hoofd te bieden, overweegt Netflix de introductie van advertenties.
Laat zien waarom je gepassioneerd bent over wat je doet, geef klanten de ruimte om feedback te geven en je bent hard op weg om zichtbaarder te zijn.