Dit tweede deel is het vervolg van het olifantenpaadje voor het lezen van het boek Good Strategy Bad Strategy, en gaat verder met de drie elementen van een Goede Strategie.
Een opstap voor een goede strategie, die in de bagage van elke manager past. Het boek Good Strategy Bad Strategy, van Richard Rumelt onder de loep genomen.
Deelauto community MyWheels trapt de zomer af met een nieuwe mediabrede campagne door te mikken op de zogenaamde moderne mobiliteitsmix.
'We geven mensen de kans om mee te denken over zaken die te maken hebben met hun functie, de organisatie of de markt. Zo komen we tot nieuwe inzichten, creatieve oplossingen en ideeën.'
De achtste NIMA Marketing Day zit er weer op. Een bomvolle dag vol marketing inspiratie, innovatie en dialoog. Een recap!
Ondanks de vele voordelen van gamification, zoals verhoogde gebruikersinteractie en data-inzichten, zijn er ook veel knelpunten die een merk zeker niet links moet laten liggen.
Een Customer Leader ben je door wat je doet, niet door wat je denkt of belooft. Dit boek is een inspiratie voor marketingstrategie als geheel.
Het aantrekken en verbinden van medewerkers vanuit een merk centraal zetten is essentieel.
Bedrijven lijken de afgelopen jaren steeds vaker voor micro-marketing te kiezen. Iets waar ikzelf ook veel voor heb gepleit bij de vele merken met wie ik samen heb gewerkt.
Voordat je blind aan boord springt van de How Brands Grow trein, werpen we in dit blog een blik op deze drie controversiële beweringen.
Een vooruitblik op Retail Media Day 2024 met Rupert Parker Brady, retaildeskundige en strateeg die RMD24 programmeerde en er dagvoorzitter zal zijn.