Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Bijscholen doe je maar in eigen tijd

Professionals zien de baas het liefst opdraaien voor opleidingskosten, werkgevers vinden dat er best wat eigen geld en vooral vrije tijd tegenover mag staan.

Greenwashen ‘mag’ nog maar heel even

Tja, wie niet wil luisteren moet maar voelen. Er komen nieuwe regels vanuit de Europese Commissie om greenwashing tegen te gaan, als onderdeel van de Green Deal.

Lidl stapt groots en meeslepend in EK voetbal

Lidl wil partnerschap met UEFA aangrijpen om het belang van vers fruit en verse groenten, en de voordelen van sport en beweging te benadrukken.

Hoe zet je als B2B-bedrijf een heel nieuw merk in de markt?

Een complete rebranding in 6 weken? Lisa van den Berg deed het, namens NorthC Datacenters.

Succesvol concurreren op duurzaamheid

Producten maken die beter zijn voor de wereld is niet genoeg. Om succesvol te zijn in duurzame marketing moet je meer uit de kast halen.

Tv-adverteerders geven meer geld uit dan ooit

Aantal kijkers naar televisie neemt gestaag af, dus gaat de prijs van reclameruimte omhoog.

Het vernieuwen van je merkimago hoeft niet moeilijk te zijn

Wanneer je advertentie niet in overeenstemming is met het beeld dat je publiek in het hoofd heeft, dan vinden mensen dat niet positief.

Checklist voor verantwoorde duurzaamheidsclaims in reclame

De bvA, netwerk van merkleiders, lanceert vandaag de "Gids voor Duurzaamheidsclaims" met een checklist voor verantwoorde duurzaamheidsreclame.

Kiloknallen met vleesvervangers

Week Zonder krijgt flink vlees op de botten. Producenten en retailers pakken massaal uit en ineens is de P van Prijs een argument

Sonic Branding: Ineens kreeg het merk een stem

‘Marketingteams moeten goed nadenken over hun voice persona: hoe klinkt de organisatie?’

De EU als bedenker van oplossingen

Afgelopen weekend kwam ik een advertentie tegen van de Europese Unie die nogal wat vragen bij me opriep.

Differentiation versus distinctiveness

“We believe B2B marketing is on the cusp of a Golden Age,” aldus Jon Lombardo en Peter Weinberg in maart 2022. De B2B-marketingwereld is in beweging.