Professionals zien de baas het liefst opdraaien voor opleidingskosten, werkgevers vinden dat er best wat eigen geld en vooral vrije tijd tegenover mag staan.
Tja, wie niet wil luisteren moet maar voelen. Er komen nieuwe regels vanuit de Europese Commissie om greenwashing tegen te gaan, als onderdeel van de Green Deal.
Lidl wil partnerschap met UEFA aangrijpen om het belang van vers fruit en verse groenten, en de voordelen van sport en beweging te benadrukken.
Een complete rebranding in 6 weken? Lisa van den Berg deed het, namens NorthC Datacenters.
Producten maken die beter zijn voor de wereld is niet genoeg. Om succesvol te zijn in duurzame marketing moet je meer uit de kast halen.
Aantal kijkers naar televisie neemt gestaag af, dus gaat de prijs van reclameruimte omhoog.
Wanneer je advertentie niet in overeenstemming is met het beeld dat je publiek in het hoofd heeft, dan vinden mensen dat niet positief.
De bvA, netwerk van merkleiders, lanceert vandaag de "Gids voor Duurzaamheidsclaims" met een checklist voor verantwoorde duurzaamheidsreclame.
Week Zonder krijgt flink vlees op de botten. Producenten en retailers pakken massaal uit en ineens is de P van Prijs een argument
‘Marketingteams moeten goed nadenken over hun voice persona: hoe klinkt de organisatie?’
Afgelopen weekend kwam ik een advertentie tegen van de Europese Unie die nogal wat vragen bij me opriep.
“We believe B2B marketing is on the cusp of a Golden Age,” aldus Jon Lombardo en Peter Weinberg in maart 2022. De B2B-marketingwereld is in beweging.