Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Dáárom werd SNS Bank de NIMA Marketing Company of the Year

'We geven mensen de kans om mee te denken over zaken die te maken hebben met hun functie, de organisatie of de markt. Zo komen we tot nieuwe inzichten, creatieve oplossingen en ideeën.'

NIMA Marketing Day 2024 – een recap

De achtste NIMA Marketing Day zit er weer op. Een bomvolle dag vol marketing inspiratie, innovatie en dialoog. Een recap!

Zorgt gamification voor een betere brand engagement of juist voor afkeer?

Ondanks de vele voordelen van gamification, zoals verhoogde gebruikersinteractie en data-inzichten, zijn er ook veel knelpunten die een merk zeker niet links moet laten liggen.

Eigentijds boek over traditionele marketingstrategie (recensie)

Een Customer Leader ben je door wat je doet, niet door wat je denkt of belooft. Dit boek is een inspiratie voor marketingstrategie als geheel.

HR meets Marketing ‘Goede medewerkers aantrekken gaat de hele organisatie aan’

Het aantrekken en verbinden van medewerkers vanuit een merk centraal zetten is essentieel.

Waarom je micro-marketing moet inzetten voor je merk (en zeker geen macro-influencers)

Bedrijven lijken de afgelopen jaren steeds vaker voor micro-marketing te kiezen. Iets waar ikzelf ook veel voor heb gepleit bij de vele merken met wie ik samen heb gewerkt.

Drie zaken waarom merken Byron Sharp niet blind moeten volgen

Voordat je blind aan boord springt van de How Brands Grow trein, werpen we in dit blog een blik op deze drie controversiële beweringen.

[RMD24] Retailmedia: De kunst is de rode draad te blijven zien

Een vooruitblik op Retail Media Day 2024 met Rupert Parker Brady, retaildeskundige en strateeg die RMD24 programmeerde en er dagvoorzitter zal zijn.

Een merk is niet wat het communiceert

Merken moeten niet krampachtig 'Het Grote Verhaal' over zichzelf vertellen, daar zit de doelgroep helemaal niet op te wachten. Mensen hebben wel wat anders aan hun hoofd dan merken.

Over de glans van een merk en de magische klantreis

Marcel Aalders: "Veel organisaties hebben een soort ‘incassorelatie’ met hun klanten en laten alleen van zich horen als er weer betaald of verlengd moet worden. Marketing zou zich veel meer sterk moeten maken voor de relatie(uit)bouw met bestaande klanten."