Filters
  • Categorie

  • Tags

Miele as a Service

Miele zou onder zijn steen vandaan kunnen komen en pro-actief iets kunnen doen met het signaal van de Europese Commissie. Dan ben je opeens zeer geliefd – in plaats van dat irritante merk dat reparaties onmogelijk maakt.

Marcia Moestoredjo: ‘Je moet pas marketing gaan doen als je branding goed staat’

Bouke Vlierhuis interviewt (hopelijk) maandelijks een IT- of B2B-marketeer waar jij en hijzelf wat van kunnen leren. In deze editie: Marcia Moestoredjo, CEO & Founder van Sky10.

Marketing begint met Dorkas en eindigt met Dorkas

De CMO en Executive Vice President van Rabobank is uitgeroepen tot Marketeer of the Year-nieuwe stijl en dat is volledig terecht

Dubbele identiteit vergt balanceerkunst

Als de identiteit eigenlijk uit twee tegenstrijdige identiteiten bestaat, kan dat problemen geven bij hoe stakeholders de organisatie begrijpen en waarderen.

De 10 meest waardevolle voordelen van een rebranding

Bij een rebranding of merkupdate draait het in de kern natuurlijk om verbeterde merkprestaties. Bij een fusie of afsplitsing in zekere zin ook, maar de aanleiding is daar anders.

Nooit meer inloggen

Raken we eindelijk verlost van al die ellende rondom wachtwoorden? Hoeveel harder groeiden de Amerikaanse podcast-advertenties in 2021 dan de totale internetadvertentiemarkt?

Marketing the Rainbow: HoteldeboteLHBT

De omvang van de wereldwijde markt voor vakantiereizen werd in 2019 geschat op meer dan 1.000 miljard dollar en zal naar verwachting in 2027 1.737 miljard bereiken. Van dit volume nemen LHBT-reizigers 13% voor hun rekening, terwijl ze slechts ongeveer 5% van de bevolking uitmaken.

Prijsinflatie consumptiegoederen versnelt

'Consumenten volgen gebruikelijke winkelstrategie om in dure tijden huismerken te kopen, zonder goed naar de prijsstelling zelf te kijken'Koopkracht en…

De vijf dilemma’s van duurzaamheidscommunicatie

...en hoe daarmee om te gaanCommuniceren over duurzaamheid van je merk ligt gevoelig. Ruim de helft van de consumenten heeft…

Elske Vugts van La Trappe: 'Commercie gebruiken we als ruilmiddel om het goede te doen'

Elske Vugts is Marketing & Communicatie Manager bij Bierbrouwerij de Koningshoeven en eindverantwoordelijk voor de global merkstrategie en waardepositionering voor…

Minder pixeldruk met eenvoudiger logo’s

In deze verse week van Koot: Crypto verdienen door te wandelen, joggen of hardlopen in een nieuwe Web3 Fitness-app; Snap introduceert…

Generatie C staat voor Covid, Carbon en Climate

Hoe klantrelatiebeheer via berichtendiensten werkt voor Chinezen; Hoe een studie aantoont dat loyaliteit daadwerkelijk van invloed is op de consumptie van de…