We moeten steeds meer stelling nemen en mogen steeds minder, lijkt het.
Les Binet legt z’n eigen theorie nog eens uit en waarschuwt ook voor marketinghokjesdenken
Globalisering door de ogen van een B Corp: een initiatief vanuit het bedrijfsleven dat globalisering positief laat bijdragen.
Hebben we samen geknikkerd of ga je gewoon m’n straat openbreken en heb je geen zin in een beleefd briefje?
Brand Activism - Deel 3: Heeft merkactivisme ook invloed op de doelen die ondersteund worden?
Thema’s als gelijkheid, diversiteit en inclusie zijn vandaag de dag hot topics en staan bij iedere organisatie op de agenda.
Een koe een bommetje laten maken in een zwembad. Kan dat nog, nu er oorlog is in Oekraïne?
En verder: Een kijkje in de toekomst met de Future 100. Lex de AI wordprocessor. P&G bespaart budget door inhouse agency en het indrukwekkende verhaal van Ralph het testkonijn.
Omdat ik niet het duizendste artikel wil schrijven over hoe je SEO moet doen, wil ik het graag met je hebben over het waarom.
Tussen het voeren van een House of Brands of een Branded House liggen allerlei (hybride) tussenvormen.
Met de gierende inflatiecijfers van het moment en consumenten die zo na de decemberwarmte weer de januarikou proberen te trotseren – ook in hun portemonnee – is het boeiend om te bestuderen wat vooral supermarkten doen om hun hachje te redden.