Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Versnel de groei van vleesvervangers, positioneer neutraal

Wat kan een andere positionering betekenen voor de groei van vleesvervangers wanneer prijs en distributie het verschil niet maken?

Sterk merk heeft breed gedragen moraal

Met deze checklist hou je mensen, merk en moraal schadevrij. Deel 2 van een serie over moreel leiderschap in marketing.

Dierzaam. Een kennismaking

Hoe verlaag je weerstanden tegen duurzaam gedrag? Een aantal tips vanuit de duurzame vleesconsumptie.

Positioneer de gemeente

De lokale overheid kan met de juiste boodschap én de juiste beeldvorming een enorm positief effect hebben op het welzijn en (belasting)gedrag van de burgers.

NIMA zoekt respondenten groot internationaal onderzoek (5 minuten)

De insights die het onderzoek oplevert zullen ook van invloed zijn op het NIMA-programma.

Wat doe je als je land verdwijnt onder de zeespiegel?

"Nu ons land verdwijnt, hebben we geen andere keuze dan de eerste digitale natie ter wereld te worden."

Je advertentiestrategie recessiebestendig

Contextuele targeting, creativiteit en aandachtsmeting vormen de sleutel tot succes voor digitale reclamecampagnes tijdens de recessie. Acht tips.

‘Je slaapt niet alleen voor jezelf, maar ook voor elkaar’

Ilse Peters is Brand Manager bij Koninklijke Auping. Voor de MarketingTribune rubriek Mijn Marketing reageert zij op een aantal steekwoorden.

De Eco-Score: verduurzamen van het winkelmandje

Duurzamer boodschappen doen: veel mensen willen het, weinig mensen doen het.

Eigen speelveld B2B Marketing verdient eigen event

Het NIMA B2B marketingevent Xchange gaf circa 100 B2B marketeers Food for Change.

Kijkje in de keuken bij HORNBACH met Jim Krokké: “Collega’s behandelen je als familie”

De NIMA Community Internal branding bezoekt donderdag HORNBACH in Amsterdam. In aanloop naar dit event spreken we met Jim Krokké, Brand Manager bij HORNBACH.

Hét merkmodel om jouw merk succesvol neer te zetten

Dat bouwen aan je merk belangrijk is voor de lange termijn is bij marketingprofessionals en ondernemers bekend. Maar waar en hoe begin je?