Blogger worden bij Marketingfacts

Marketingfacts is een beetje van ons allemaal, en is nergens zonder goede bijdragen, iedere dag vers. Wij zijn hét platform voor marketingprofessionals  en het zijn de insights, podcasts, blogs, opinies en recencies die ons als marketingcommunity bindten. Verhalen van marketeers, onderzoekers en specialisten die dagelijks met hun poten in de modder staan (check onze missie & visie).

Marketing als vakgebied is nooit af. We zijn altijd op zoek naar verse postings door vakgenoten. Mensen die hun kennis en visie willen delen, maar ook hun ervaring, hun overtuigingen, of hun twijfels. We zijn een blog dóór marketeers over marketing. Ben je thuis in een van de vele marketing-specialisaties? Wil je collega’s in ons mooie vak verder helpen? Heb je een strategische blik en kun je uit je eigen bubbel treden en je goed verplaatsen in wat écht relevant is voor ondernemers, het vak, marketingprofessionals marketingmanagers? In de CCO, head of marketing of CMO die aan de knoppen zit?

Dan kijken wij uit naar jouw verhalen. En wij niet alleen!

Blogger in 5 stappen

  1. Mail je idee, blogspost of een outline van je verhaal naar redactie@marketingfacts.nl
  2. Vermeld in je mail je naam en de naam van jouw organisatie
  3. Wij (Luuk & Matthijs) laten heel snel weten of het past op Marketingfacts, maar check vooral even deze pagina
  4. Ja, dan word je zichtbaar bij 185.000 bezoekers per maand
  5. En pushen we je bijdrage met een vriendelijke “tag” via LinkedIn, Twitter en Facebook en in onze nieuwsbrief
  6. Met een beetje geluk pikt Team NIMA je posting ook nog op en ga je daar ook mee op de site en nieuwsbrief.

What’s in it for you?

  1. Autoriteit opbouwen voor jezelf en/of je bedrijf door kennisdeling
  2. Netwerk: je wordt onderdeel van een bruisende marketing community met ieder kwartaal de beruchte Mooie Boules-borrel!
  3. Jezelf ontwikkelen als marketingprofessional door bij te blijven: wie schrijft die blijft! Vraag maar aan David en Gert (en Marco).
  4. Gratis toegang tot events, vakliteratuur, webinars en nog veel meer
  5. Eigenaren NIMA en BBP Media bieden veel mogelijkheid tot kennisdeling op workshops, events, cursussen en seminars

Recente artikelen

Marketing the Rainbow: Home Deco

Als het om interieur en inrichting gaat, maar ook om verbouwingen en renovaties, kun je bij de LHBT wel terecht.

Meesmulllen met de merkvideo van 135 jaar Albert Heijn

Tja, wat doe je als je 135e verjaardag als merk precies valt op de vrijdag in het Hemelvaartsweekend van 2022? Als je Albert Heijn bent dan stuur je alsnog een persbericht.

Twee geloven op een kussen

Er zijn organisaties die moeten balanceren tussen het genereren van winst en het uitvoeren van een maatschappelijke missie. Dat levert een meervoudige identiteit op.

Marieke Heesakkers is Beste Brabantse Marketeer 2021

Marketing & culture manager bij Berkvens Deursystemen Marieke Heesakkers is woensdagavond uitgeroepen tot winnaar van de Beste Brabantse Marketeer 2021. Onze Luuk zat namens Marketingfacts en NIMA ook in de jury.

Slechts 500 partners uit de EMEA waren erbij

Elk Google Marketing Live event worden nieuwe beta’s gedeeld die de komende periode uitgerold worden. Niet geheel vernieuwend, maar ook dit jaar staat alles weer in het teken van digitalisering en innovatie.

Hoe spelen met LEGO ons kan helpen de toekomst te verbeelden

Ik had al wel gehoord van het gebruik van LEGO in zakelijke workshops, maar had het nog niet eerder 'live' meegemaakt. Het blijkt een erg effectief proces om dialoog en reflectie aan te moedigen en om probleemoplossing en creatief denken bij de deelnemers te stimuleren.

Attentie: Freelance content makers en content managers!

Bij Contentoo werken we momenteel hard aan ons volgende trendrapport, 'Content Marketing Teams 2022'. Het zal zich richten op de dynamiek van zowel het managen als het werken binnen internationale contentteams. En we hebben jouw hulp nodig!

ReclameReview: ABN AMRO wil het geluk een handje helpen

Negatief denken, daar houdt ABN AMRO niet van, als we tenminste deze nieuwe commercial mogen geloven. Daarin geeft de hypotheekadviseur van de bank namelijk aan dat er meer mogelijk is dan je denkt. En dan komt er hulp uit onverwachte hoek.

Wat zijn de verschillen tussen B2B en B2C Growth Marketing?

Growth marketing, oftewel growth hacking, is eigenlijk gewoon een marketingterm voor het bedrijven van marketing. Toch zien we het vandaag de dag steeds vaker terugkomen. Deze nieuwe 21e eeuwse stroming kent bovendien twee verschillende marktbenaderingen: B2B- en B2C growth hacking.

Internal Branding als kompas voor ontwikkeling van mens en organisatie

Chris Kersbergen, bestuurslid NIMA vakgroep Internal Branding en Head of Brand bij Rabobank interviewt Marc van Eck, smaakmaker internal branding van het eerste uur.

‘New York Pizza is hét perfecte merk om te experimenteren met innovatieve online marketingacties’

Het geheim van de langdurige samenwerking tussen New York Pizza en de Level Up Group?

Martijn Keesmaat (Hooghoudt): ‘Merken vinden het lastig relevant te zijn in deze tijd’

Martijn Keesmaat is Directeur Marketing, Sales en Innovatie bij familiedistilleerderij Hooghoudt. Tijdens Nima Marketing Day 2022 spreekt hij over hoe een fout een meesterzet bleek bij Hooghoudt.

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!