Blogger worden - Marketingfacts

Blogger worden bij Marketingfacts

Marketingfacts is een beetje van ons allemaal, en is nergens zonder goede bijdragen, iedere dag vers. Wij zijn hét platform voor marketingprofessionals  en het zijn de insights, podcasts, blogs, opinies en recencies die ons als marketingcommunity binden. Verhalen van marketeers, onderzoekers en specialisten die dagelijks met hun poten in de modder staan (check onze missie & visie).

Marketing als vakgebied is nooit af. We zijn altijd op zoek naar verse postings door vakgenoten. Mensen die hun kennis en visie willen delen, maar ook hun ervaring, hun overtuigingen, of hun twijfels. We zijn een blog dóór marketeers over marketing. Ben je thuis in een van de vele marketing-specialisaties? Wil je collega’s in ons mooie vak verder helpen? Heb je een strategische blik en kun je uit je eigen bubbel treden en je goed verplaatsen in wat écht relevant is voor ondernemers, het vak, marketingprofessionals marketingmanagers? In de CCO, head of marketing of CMO die aan de knoppen zit? Heb je Marketingfacts ook een beetje gelezen, en kan je inhaken op of doorbouwen aan eerder werk van medebloggers?

Dan kijken wij uit naar jouw verhalen. En wij niet alleen!

Blogger in 5 stappen

  1. Mail je idee, blogpost of een outline van je verhaal naar redactie@marketingfacts.nl
  2. Vermeld in je mail je naam en de naam van jouw organisatie
  3. Wij (Luuk & Matthijs) laten heel snel weten of het past op Marketingfacts, maar check vooral even deze pagina
  4. Ja, dan word je zichtbaar bij 185.000 bezoekers per maand
  5. En pushen we je bijdrage met een vriendelijke “tag” via LinkedIn, Twitter en Facebook en in onze nieuwsbrief
  6. Met een beetje geluk pikt Team NIMA je posting ook nog op en ga je daar ook mee op de site en nieuwsbrief.

What’s in it for you?

  1. Autoriteit opbouwen voor jezelf en/of je bedrijf door kennisdeling
  2. Netwerk: je wordt onderdeel van een bruisende marketing community met ieder kwartaal de beruchte Mooie Boules-borrel!
  3. Jezelf ontwikkelen als marketingprofessional door bij te blijven: wie schrijft die blijft! Vraag maar aan David en Gert (en Marco).
  4. Gratis toegang tot events, vakliteratuur, webinars en nog veel meer
  5. Eigenaren NIMA en BBP Media bieden veel mogelijkheid tot kennisdeling op workshops, events, cursussen en seminars

Recente artikelen

Gen Z is tweederde van mediatijd online

16-24-jarigen consumeren per dag meer audiocontent, dan alle vormen van premium videoweergave samen.

Gaat het Bruto Nationaal Product op de schop?

'Marketing is onderdeel van het probleem'

Een duik in de psychologie: Hoe beïnvloedt onzekerheid onze (partner)keuze?

Waarom swipe je soms naar rechts, maar laat je andere personen links liggen?

ReclameReview: Topbloemen.nl maakt algemene bloemencommercial

Topbloemen.nl heeft een nieuwe huisstijl. De rebranding draait volledig om verbinding. In de nieuwe commercial zien we hoe zij dat over willen brengen naar hun doelgroep.

Werknemers ontslaan massaal hun werkgevers

Op dit moment overweegt 67% van alle werknemers in loondienst in Nederland om te veranderen van werkgever.

Marketingstrategie: Wat ís dat eigenlijk?

Marketingprofs lanceren Strategic B2B Today, een maandelijkse nieuwsbrief over the meat of marketing.

Digitale versnelling kleurt lijst met Beste Marketingboeken

Dit zijn de tien nominaties voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2022

Allround Marketingmanager. Hoe word je dat?

Van specialist naar marketingmanager. Ook wie wil werken aan zichzelf volgt bij voorkeur het marketing DST-tje: Diagnose, Strategie, Tactics.

Er is gewoon teveel internet

De Metagids #39 - De Long Tail afgestoft: ook wie internetcultuur op de voet volgt mist zo af en toe iets groots...

Het Top Gun Effect in klantervaring

Het soort ongecompliceerde positiviteit dat Top Gun: Maverick biedt, ontbreekt vaak in de wereld van de klantervaring.

Symbiose tussen verkoopkanalen voor loyalere shoppers: zo maak je het verschil

Voor echt trouwe klanten is meer nodig dan een klassiek loyaliteitsprogramma.

Direct mail helpt Vitaminstore groeien

Kan direct mail helpen als je met je webshop wilt groeien? Wel als die direct mail relevant is.

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!