Blogger worden - Marketingfacts

Blogger worden bij Marketingfacts

Marketingfacts is een beetje van ons allemaal, en is nergens zonder goede bijdragen, iedere dag vers. Wij zijn hét platform voor marketingprofessionals  en het zijn de insights, podcasts, blogs, opinies en recencies die ons als marketingcommunity bindten. Verhalen van marketeers, onderzoekers en specialisten die dagelijks met hun poten in de modder staan (check onze missie & visie).

Marketing als vakgebied is nooit af. We zijn altijd op zoek naar verse postings door vakgenoten. Mensen die hun kennis en visie willen delen, maar ook hun ervaring, hun overtuigingen, of hun twijfels. We zijn een blog dóór marketeers over marketing. Ben je thuis in een van de vele marketing-specialisaties? Wil je collega’s in ons mooie vak verder helpen? Heb je een strategische blik en kun je uit je eigen bubbel treden en je goed verplaatsen in wat écht relevant is voor ondernemers, het vak, marketingprofessionals marketingmanagers? In de CCO, head of marketing of CMO die aan de knoppen zit?

Dan kijken wij uit naar jouw verhalen. En wij niet alleen!

Blogger in 5 stappen

  1. Mail je idee, blogspost of een outline van je verhaal naar redactie@marketingfacts.nl
  2. Vermeld in je mail je naam en de naam van jouw organisatie
  3. Wij (Luuk & Matthijs) laten heel snel weten of het past op Marketingfacts, maar check vooral even deze pagina
  4. Ja, dan word je zichtbaar bij 185.000 bezoekers per maand
  5. En pushen we je bijdrage met een vriendelijke “tag” via LinkedIn, Twitter en Facebook en in onze nieuwsbrief
  6. Met een beetje geluk pikt Team NIMA je posting ook nog op en ga je daar ook mee op de site en nieuwsbrief.

What’s in it for you?

  1. Autoriteit opbouwen voor jezelf en/of je bedrijf door kennisdeling
  2. Netwerk: je wordt onderdeel van een bruisende marketing community met ieder kwartaal de beruchte Mooie Boules-borrel!
  3. Jezelf ontwikkelen als marketingprofessional door bij te blijven: wie schrijft die blijft! Vraag maar aan David en Gert (en Marco).
  4. Gratis toegang tot events, vakliteratuur, webinars en nog veel meer
  5. Eigenaren NIMA en BBP Media bieden veel mogelijkheid tot kennisdeling op workshops, events, cursussen en seminars

Recente artikelen

Help! Ik Heb Geen Data Scientist – Deel 1

Voordat Big Data op de Hypecycle van Gartner verscheen, was er al statistiek. En vóór statistiek, was er Aristoteles.

Anokyewah en Brand Flu nieuwe bestuursleden Platform Innovatie in Marketing

Vandaag zijn twee nieuwe bestuursleden aangetreden bij Platform Innovatie in Marketing (PIM): Abena Anokyewah (GVB) en Monique Brand Flu (Buma/Stemra).

Hoe de Interest Graph de wereld verovert

De Metagids #29 – De toekomst van aanbevelingen ligt volgens Zuck vooral in AI, binnenkort krijg je toegang tot het hele universum van beschikbare inhoud.

Defender! De ultieme klantstatus (Veneta + Bever)

Merk-defenders. Het zijn klanten met de hoogste status. Ze verdedigen jouw merk met woord en zwaard en slaan terug bij een aanval.

Meer gemak in het logistieke proces voor Schattigebabykleertjes.nl én andere webwinkels

Je webwinkel loopt goed en je ziet volop kansen om verder te groeien. Maar omdat je veel tijd kwijt bent aan logistiek, hou je geen tijd meer over om op die kansen in te spelen.

De Week van Koot: De SRV-man in een nieuw jasje

De Robomart komt gewoon voorrijden. Met een code open je de deur en vervolgens pak je gewoon wat je nodig hebt.

De definitie van groei is kapot

Groot, groter, grootst. Het gaat al lang niet meer op als we het over een zinvol leven hebben. Zijn we als marketeers in staat de gangbare definitie van groei te herdefiniëren?

Het implementeren en laten renderen van MarTech – tips

Software die marketing ondersteunt is er in véle soorten en smaken. De auteurs van het Marketingfacts Jaarboek schreven aan het eind van hun hoofdstuk over Martech tips en overwegingen uit. Ter lering en vermaak.

Pricing: de beslissende factor voor bedrijfscontinuïteit

‘Bedrijven blijven bestaan op basis van het winstresultaat, niet op basis van de omzet’ Elke marketeer weet dat de 4 P’s in de marketingmix staan voor product, prijs, plaats van distributie en promotie. Pricing is dus een belangrijk marketinginstrument. Toch draagt maar 21% van marketingdirecteuren de verantwoordelijkheid voor de prijsstrategie binnen de onderneming

Brand Foundation: De fundering voor beweging

Veel bedrijven willen het fundament van hun merk vastleggen, zodat je een basis hebt waarop je verder kan bouwen.

Tour de France 2022: Welke merken doen er mee?

De Tour de France begint vandaag in Kopenhagen. Nogal wat teams, met klinkende merknamen. Welke merken zitten er allemaal in de Tour van 2022 en wat doen die sponsors eigenlijk?

De zinloosheid van de onbegrijpelijke abri-poster

My bad, Katy Perry had ik inderdaad niet herkend in mijn vorige artikel over de zinloosheid van de generieke merkbelofte.

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!