Blogger worden - Marketingfacts

Blogger worden bij Marketingfacts

Marketingfacts is een beetje van ons allemaal, en is nergens zonder goede bijdragen, iedere dag vers. Wij zijn hét platform voor marketingprofessionals  en het zijn de insights, podcasts, blogs, opinies en recencies die ons als marketingcommunity bindten. Verhalen van marketeers, onderzoekers en specialisten die dagelijks met hun poten in de modder staan (check onze missie & visie).

Marketing als vakgebied is nooit af. We zijn altijd op zoek naar verse postings door vakgenoten. Mensen die hun kennis en visie willen delen, maar ook hun ervaring, hun overtuigingen, of hun twijfels. We zijn een blog dóór marketeers over marketing. Ben je thuis in een van de vele marketing-specialisaties? Wil je collega’s in ons mooie vak verder helpen? Heb je een strategische blik en kun je uit je eigen bubbel treden en je goed verplaatsen in wat écht relevant is voor ondernemers, het vak, marketingprofessionals marketingmanagers? In de CCO, head of marketing of CMO die aan de knoppen zit?

Dan kijken wij uit naar jouw verhalen. En wij niet alleen!

Blogger in 5 stappen

  1. Mail je idee, blogpost of een outline van je verhaal naar redactie@marketingfacts.nl
  2. Vermeld in je mail je naam en de naam van jouw organisatie
  3. Wij (Luuk & Matthijs) laten heel snel weten of het past op Marketingfacts, maar check vooral even deze pagina
  4. Ja, dan word je zichtbaar bij 185.000 bezoekers per maand
  5. En pushen we je bijdrage met een vriendelijke “tag” via LinkedIn, Twitter en Facebook en in onze nieuwsbrief
  6. Met een beetje geluk pikt Team NIMA je posting ook nog op en ga je daar ook mee op de site en nieuwsbrief.

What’s in it for you?

  1. Autoriteit opbouwen voor jezelf en/of je bedrijf door kennisdeling
  2. Netwerk: je wordt onderdeel van een bruisende marketing community met ieder kwartaal de beruchte Mooie Boules-borrel!
  3. Jezelf ontwikkelen als marketingprofessional door bij te blijven: wie schrijft die blijft! Vraag maar aan David en Gert (en Marco).
  4. Gratis toegang tot events, vakliteratuur, webinars en nog veel meer
  5. Eigenaren NIMA en BBP Media bieden veel mogelijkheid tot kennisdeling op workshops, events, cursussen en seminars

Recente artikelen

Dr. Martens: In tijden van crisis scoren iconische merken

Het merk zegt zijn marketinginvesteringen te gaan verhogen, wijzend op zijn sterke aanwezigheid op sociale media

Student let vooral op salaris, carrière en prestige

Opvallend is dat innovatieve bedrijven aanzienlijk beter scoren dan bedrijven die als progressief of duurzaam bekend staan, al sluit het één het ander natuurlijk niet uit.

Leadgeneratie in b2b; waarom je niet voor een whitepaper moet kiezen

Hoe meer moeite je hebt met het bedenken van een geschikte leadgencampagne, hoe waarschijnlijker het is dat dit niet het beste middel is voor jouw organisatie.

5 manieren hoe je nudging kan gebruiken in online marketing

Nudging inzetten voor online marketing? Lees hier 5 manieren waarop je de keuze van jouw website bezoekers kan beïnvloeden.

Meer DOOH is minder TV en krant

Reclame op tv en in kranten zal het meest te lijden hebben onder een verwachte budget shift naar Digital Out of Home (DOOH), denken senior reclamemanagers in onderzoek van Alfi, uitgevoerd door PureProfile.

Geïntegreerd merkdenken: Van communicatie naar customer experience

“Everything a brand does, and sometimes what it does not do, sends a message”, schreef Giep Franzen in The Science and Art of Branding in 2008.

De funnel is dood, lange leve Customer Journey Analytics

Waarde halen uit data – deel 1

Martech zorgt voor knoop in maag marketeers

In het Marketingfacts Jaarboek staan we niet voor niets zo uitgebreid in veertig pagina's stil bij het complexe onderwerp martech.

Zes KPI’s die élke marketeer in de gaten houdt

... of in ieder geval zes metrics die door véél marketeers in de gaten worden gehouden.

Merkleiderschap door integriteit en waardecreatie

Zoals Giep Franzen in zijn SWOCC-publicatie Brandr beschrijft, zag de wereld voor de merkmanager er vroeger een stuk overzichtelijker uit.

Podcast: Zo maak je meer impact met online teksten

Vanaf je strandbedje of onderweg naar kantoor meer leren over het schrijven van goede teksten, neuromarketing en conversie optimalisatie? Luister dan de nieuwe podcast van Studio Beeckestijn. Vakexperts Martin van Kranenburg en Wim van der Mark vertellen hoe je meer impact kan maken met online teksten.

Recensie: Het bestsellerboek

BRB, even een nieuw boek schrijven...Voor wie altijd al bestsellerauteur had willen worden, dit boek vertelt je hoe dat moet. De makkelijke én de moeilijker route.

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!