Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marketingsucces door Packaging Design: ‘Different always wins’

De moeilijkheid bij iedere designopdracht is hoe je iets kunt maken dat je nog nooit gezien hebt, maar tegelijkertijd wel herkenbaar blijft binnen de productcategorie.

Wat doe je als je land verdwijnt onder de zeespiegel?

"Nu ons land verdwijnt, hebben we geen andere keuze dan de eerste digitale natie ter wereld te worden."

Van groene bedoelingen naar groen dóen

Duurzame gedragsverandering: Verslag NIMA Brein & Gedrag Community

Marketing the Rainbow: Transmarketing

Deze week was het Transgender Awareness Week, die uitmondt in de Transgender Day of Remembrance: 20 november.

Marketeers zijn toch zeker geen hufters?!

Hufterige campagnes: een grote verantwoordelijkheid van marketeers, reclamemakers en ontwerpers richting consument en maatschappij.

Drie manieren waarop je beïnvloed wordt om iets te kopen

Met de toevoeging van deze behavioural design tips en effecten uit de gedragswetenschap kan jij jouw eigen omzet direct verhogen.

Vijf vragen over de Kunst van Gedrag Ontwerpen

Ons boek ‘De kunst van gedrag ontwerpen’ neemt je mee in de wereld van de toegepaste gedragswetenschap. Als je begrijpt hoe mensen beslissingen nemen, heb je goud in handen.

Het marketingboek die je wist dat zou komen

…is eindelijk hier: 'De kunst van gedrag ontwerpen' door Astrid Groenewegen.

Gartner los met een Hype Cycle voor Blockchain en Web3

Sommige innovaties als blockchain-wallets en slimme contracten zullen naar verwachting in minder dan vijf jaar volwassen worden. De Metaverse pas over tien jaar.

Hoe je de show steelt – of net niet – met one off mode-items

Wie hippigheid en gratis exposure wil genereren rond een merk, moet daar budget voor uittrekken.

De ongekende kracht van MrBeast

Zaterdag 4 september opende het zijn eerste fysieke burger store. Het effect is bizar. Een wachtrij van naar schatting 10.000 fans.