Filters
  • Categorie

  • Tags

Nooit meer inloggen

Raken we eindelijk verlost van al die ellende rondom wachtwoorden? Hoeveel harder groeiden de Amerikaanse podcast-advertenties in 2021 dan de totale internetadvertentiemarkt?

Datagraphs – het trucje van de grote jongens

Wek vertrouwen door uit te leggen wat je doet en in een taal die consumenten kunnen begrijpenHet realtime verzamelen van…

Wanneer beschouwen consumenten een product als duurzaam?

Een natuurlijke look en feel kan een product laten opvallen in het schap en duurzaamheid communiceren.Duurzaamheid wordt voor de consument…

Marketing the Rainbow: TRANSparantie

De T van tolerantie in het zonnetje op de Internationale Dag van Transgendervisibiliteit31 maart. Vandaag is het Internationale Dag van…

Brand consistency: Hoe zorg je voor on-brand communicatie met de juiste tools?

Je bent een stukje aan het rijden op de snelweg en ziet vanuit je rechter ooghoek een reclamebord. De kleuren…

Álles over marketing in het nieuwe Jaarboek

Opstelling is rond: Er zit weer een kloek printje aan te komen.Het nieuwe NIMA Marketingfacts Jaarboek is onderweg. Met de…

Is je marketing complex en ineffectief? Grote kans dat het aan je merkarchitectuur ligt

Checklist: Zo bereik je de optimale merkarchitectuurLukt het je niet om helder te communiceren met je doelgroep? Maak je maar…

‘Mark Ritson analyseert 2021. En dat is altijd spectaculair’

Koot heeft in deze 'Week Van Koot' aandacht voor de mentale gezondheid van Stromae en voor Marketing examples; een heerlijke oase van…

Kleurenpsychologie? Zwart-wit!

Heb je wel eens nagedacht over een zwart-witadvertentie?In 2015 publiceerde ik aan de hand van mijn onderzoek over kleurenpsychologie mijn…

Marketing the Rainbow: a pink Cadillac?

Auto's voor homo's: praten we dan over een Pink Cadillac?Aangezien er met de aankoop van een auto behoorlijk wat geld…

De impact van de pandemie op merkkeuze: Navigeer je merk door de crisis

Tijdens de pandemie gaat er een meer verstandelijk proces vooraf aan het gevoel dat mensen hebben bij een merkCorona heeft…

Leer van de positionering van Vegan-ijs

Het is fijn een glitter-muis te zijn, maar verlies de grijze muis niet uit het vizierEen positionering is belangrijk voor…