Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Het marketingboek die je wist dat zou komen

…is eindelijk hier: 'De kunst van gedrag ontwerpen' door Astrid Groenewegen.

Gartner los met een Hype Cycle voor Blockchain en Web3

Sommige innovaties als blockchain-wallets en slimme contracten zullen naar verwachting in minder dan vijf jaar volwassen worden. De Metaverse pas over tien jaar.

Hoe je de show steelt – of net niet – met one off mode-items

Wie hippigheid en gratis exposure wil genereren rond een merk, moet daar budget voor uittrekken.

De ongekende kracht van MrBeast

Zaterdag 4 september opende het zijn eerste fysieke burger store. Het effect is bizar. Een wachtrij van naar schatting 10.000 fans.

Podcast: De waarde van design met Wouter Friso van Today

In deze podcast spreek ik Wouter Friso, partner bij het Utrechtse designbureau Today. Over groei, de opdrachtgevers en hun werkwijze.

Brand Design en de ‘distinctive brand assets’

Een (na)zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Marketeers en Designers líjken maar niet te begrijpen wat het belang ervan is. 'Codify the shit out of it!'

Keuzehulp: Meer focus en meer omzet

Hoe zorg je dat je in een online context goed advies kunt geven aan klanten die je begeleidt richting een aankoop? Met een keuzehulp realiseer je meer focus en meer omzet.

Als je een AR-app wilt ontwikkelen…

In vijf stappen van visualisatie van het eindresultaat tot de app-stores

Het merkarchetypemodel: Bullshit of praktisch?

Hoe werk- en bruikbaar zijn de twaalf archetypes van Carl Gustav Jung als instrument bij merktransformatie?

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is los

Uitgegroeid tot een breed Jaarboek over héél marketing, voor zover mogelijk. Met nog altijd veel aandacht voor innovatie, dus ook veel need to know-digital. Het boek 2022-2023 is NU verkrijgbaar!

8 slimme growth hacks die jouw bedrijf zullen laten groeien

Waar begin je met het optimaliseren van je marketingcommunicatie strategie? Pas deze 8 slimme growth hacks toe die jouw bedrijf vandaag al zullen laten groeien.

Boost je spelplezier als marketeer of veranderaar

"Als de beste manier om te leren spelen is, waarom zijn we spelen dan zo verleerd?"