NIMA Lunchbreak 3/23: Astrid Groenewegen, Guy van Liemt en Mark de Bruin spraken over de kunst, het gevaar en the fine art of 'Gedrag Ontwerpen'.
Het kan je niet ontgaan zijn: Nederland is een nieuw telecommerk rijker. De jongeling heet Odido en is het resultaat van het samengaan van T-Mobile en Tele2.
T-Mobile Nederland en Tele2 Mobiel gaan vanaf 5 september samen door onder de nieuwe merknaam Odido.
Nieuwe merknamen doen vaak een hoop stof opwaaien, zo ook die van de Duitse PTT afgelopen week. Wat vind jij - achteraf - de meest bizarre of onbegrijpelijke naamsverandering ooit?
Gasten zijn ditmaal Astrid Groenewegen, Guy van Liemt en Mark de Bruin (9292). Neem kosteloos deel aan de interactieve live webinar op dinsdag 12 september om twaalf uur.
De kunst om mensen te helpen hun doelen te realiseren en de obstakels weg te nemen die deze in de weg staan.
De WC-borstel zat horizontaal geklemd tussen de toiletpot en de WC-bril. Een mooie metafoor voor een waardevolle les.
Na 30 jaar heeft Renault zijn logo aangepast en gaat, net zoals Volkswagen en Mini, van 3D naar 2D.
Waarom heeft een gemeenteraad een nieuw gezicht nodig in de vorm van een eigen logo in plaats van het logo van Rotterdam zelf?
Dit boek slaat de brug tussen de marketeer en de ontwerper en is zeker volledig in de breedte van het onderwerp.
Pepsi gaat na 14 jaar beeld en woord weer combineren in één logo. Met een duidelijke herkenning met het verleden.
Slechts 27% van de kunststofverpakkingen op de Nederlandse markt is goed recyclebaar. Dat kan beter én moet beter!