Online is er veel te doen om de rebranding van Jaguar. Het is niet voor het eerst dat een rebranding tot flinke discussies leidt. Terecht, want meestal is het geen goed idee.
De marketingindustrie is dynamisch, steeds in beweging en gedreven door creativiteit, innovatie en strategisch inzicht. Vrouwen spelen hierin een cruciale rol, maar worden vaak geconfronteerd met obstakels die hun groei belemmeren.
Een onthullend verslag van de NIMA community Brein en Gedrag: read and learn!
Ambassadeurs die zelf aan de slag gaan met je merk. Het is niet voor veel merken weggelegd, maar als het werkt is de betrokkenheid groot.
Eén ding weten we zeker; zo’n 40% van alle re-designs verkoopt initieel slechter dan de originele verpakking. Daarmee raken we dan ook de zenuw van elke marketeer.
Terug van weggeweest op Marketingfacts: Een verse 'Week van Gert Koot' met een wekelijkse update van Nieuws met Van Alles over van Alles. Wel lekker veel marketing, media en mooie dingen.
‘We ontwerpen de 9292 app natuurlijk voor miljoenen reizigers. Je bent welbeschouwd heel belangrijk voor heel veel mensen.’
Welke lessen kunnen we leren van tientallen jaren burgerparticipatie en het gebruik van digitale middelen?
Ik bespreek de politieke boodschappen die ik deze week op straat tegenkwam en die méér communiceren dan ‘Stem X’ (in min of meer willekeurige volgorde).
OpenAI en vergelijkbare ondernemingen delen 'superkrachten' als zoete broodjes uit aan de massa zonder na te denken over de consequenties.
Tis klein bier, maar stemt wel vrolijk: Iconische snoepjes voortaan in waspapieren wikkel
Dutch Design Foundation is er als organisator van overtuigd dat ontwerpers essentieel bijdragen aan het mooier, duurzamer en socialer maken van onze wereld.