Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Is het nieuwe VW logo van 3D naar 2D een slimme zet?

Na 19 jaar is het iconische 3D Volkswagen logo aangepast met flinke consequenties voor alle auto's en merkuitingen. In 200 woorden geef ik je graag mijn visie hierop.

De kracht van emotie in B2B marketing

Vladimir den Baars, specialist in neuro market research: 'Als het gaat om consumentengedrag zijn we geen goede psychologen van onszelf.'

De kracht van digital prototyping

In 5 stappen van post-it naar een overtuigend interactief prototype: voor innovators en marketingprofessionals.

Verduurzaming moet hebberigheid aanwakkeren

'Als er geen businessmodel is voor de natuur, is de natuur verloren' Bezoekverslag van Positieve Energie: Optimisme als Motor voor Duurzame Transitie

Lidl beschermt z’n logo… en krijgt gelijk

Britse rechter oordeelt dat concurrent Tesco bakzeil moet halen in de supermarket Battle of Britain.

Hét Marketingfacts Jaarboek van class 2023 loopt nú van de pers

De elf bouwblokken waaruit het huis van marketing is samengesteld, wisselen af met duurzaamheid, diversiteit, waarde, purpose, employee branding, true pricing, marketing-ethiek, AI, contentmarketing; het zit er allemaal in.

Het merk Mepal

Verslag van NIMA Community Meeting: Hoe Mepal van een merkenspookhuis transformeerde naar ‘voor altijd’.

AI Bert. Gewoon in WhatsApp

'Voeg AI Bert als vriend toe en je kunt gewoon onmiddellijk een chat met deze tool starten. Zo slim!'

Zelf (visuele) content maken met AI? Leer het van de experts

Op dinsdag 21 maart gaan we het helemaal anders doen: sessie 12 van het Genootschap van Contentstrategen is face-to-face en in de vorm van een workshop!

Hoe bijzonder kan je naam klinken met Jos Jansen (Big Orange)

De nieuwe sonic identity van KRO NCRV. Spannende podcasts voor T-Mobile. Snelwegsprookjes voor Volkswagen.

Machtig mooi merk – Mepal

NIMA Regio Oost & Brand Design presenteren fijne marketingcase met hoofdrol voor rebranding en e-commerce