Na 19 jaar is het iconische 3D Volkswagen logo aangepast met flinke consequenties voor alle auto's en merkuitingen. In 200 woorden geef ik je graag mijn visie hierop.
Vladimir den Baars, specialist in neuro market research: 'Als het gaat om consumentengedrag zijn we geen goede psychologen van onszelf.'
In 5 stappen van post-it naar een overtuigend interactief prototype: voor innovators en marketingprofessionals.
'Als er geen businessmodel is voor de natuur, is de natuur verloren' Bezoekverslag van Positieve Energie: Optimisme als Motor voor Duurzame Transitie
Britse rechter oordeelt dat concurrent Tesco bakzeil moet halen in de supermarket Battle of Britain.
De elf bouwblokken waaruit het huis van marketing is samengesteld, wisselen af met duurzaamheid, diversiteit, waarde, purpose, employee branding, true pricing, marketing-ethiek, AI, contentmarketing; het zit er allemaal in.
Verslag van NIMA Community Meeting: Hoe Mepal van een merkenspookhuis transformeerde naar ‘voor altijd’.
'Voeg AI Bert als vriend toe en je kunt gewoon onmiddellijk een chat met deze tool starten. Zo slim!'
Op dinsdag 21 maart gaan we het helemaal anders doen: sessie 12 van het Genootschap van Contentstrategen is face-to-face en in de vorm van een workshop!
De nieuwe sonic identity van KRO NCRV. Spannende podcasts voor T-Mobile. Snelwegsprookjes voor Volkswagen.
NIMA Regio Oost & Brand Design presenteren fijne marketingcase met hoofdrol voor rebranding en e-commerce
Vijf opmerkelijke initiatieven op een rij.