Mastering the art of review data is de ondertitel van een nieuwe top 20 bestseller, geschreven door Menno Beker en Hans Keukenschrijver.
Als een van de grootste spelers in de sportindustrie weet Nike als geen ander hoe ze een bijzondere klantervaring moeten creëren om op een heel persoonlijk niveau contact te kunnen maken met hun klanten.
10 praktijkinzichten uit 5 observaties die iedere marketeer, customer journey specialist of customer operations manager regelmatig moet doen
Het nieuwe managementboek van Steven van Belleghem "De ruwe diamant" komt morgen officieel uit. Ik las hem alvast.
De meeste bedrijven hebben de beste bedoelingen om hun klanten tevreden te stellen, maar in werkelijkheid valt de kwaliteit van de uitvoering vaak tegen.
Volgens Forrester ontbreekt het in zo’n 80% van de CX trajecten aan executiekracht.
Volgens Rory Sutherland, de drijvende kracht achter de behavioral science consultancy Ogilvy Change, kunnen kleine contextuele veranderingen enorme effecten hebben op consumentengedrag.
In deze podcast spreek ik met mijn partner in crime Miranda over de 5 essentiële doelen van CX-transformatie.
Ik wens iedereen die míd-den in een CRM-traject zit veel wijsheid toe.
Oudere consumenten hebben soms andere behoeften, wensen en verwachtingen van customer service.
'Onethisch gebruik van AI is voor bijna driekwart van de consumenten een punt van zorg'.
Gasten zijn ditmaal Astrid Groenewegen, Guy van Liemt en Mark de Bruin (9292). Neem kosteloos deel aan de interactieve live webinar op dinsdag 12 september om twaalf uur.