De huidige, vaak door NPS gedomineerde praktijk van het meten van klantervaringen biedt enkel een achteruitkijkspiegel. Dat kan anders.
Een van de vragen die mij de afgelopen weken en maanden heel vaak gesteld werd is "Steven, hoe gaan we om met klantervaring in tijden van hoge inflatie?".
Laat zien waarom je gepassioneerd bent over wat je doet, geef klanten de ruimte om feedback te geven en je bent hard op weg om zichtbaarder te zijn.
In aanloop naar The Next Web 2022 (vandaag en gisteren) sprak ik met Brian Solis, keynote speaker, onderzoeker, ex-Forrester. Een mooi weerzien, na een jaar of 12.
Uitgegroeid tot een breed Jaarboek over héél marketing, voor zover mogelijk. Met nog altijd veel aandacht voor innovatie, dus ook veel need to know-digital. Het boek 2022-2023 is NU verkrijgbaar!
“Making strategic decisions is central to the role of any CMO,” says Alexander Igelsböck, CEO of Adverity.
Kostprijs voor deelname ligt niet vast maar wordt eerst via veiling onderzocht.
In dit artikel bespreken we 5 voorbeelden uit de Qualifio campagne database, die gemaakt zijn door de gebruikers van ons platform: L'Oréal, Decathlon, VUE Cinemas, Haribo en PSG.
CEO Ford: 'Ons model is in de war. We besteden 600 of 700 dollar per voertuig om het te promoten'.
Excursie 9 Virtual Experience World Tour, met Mirella Kleijnen - Hoe klachtafhandeling verschoof naar het realiseren van een exceptionele klantbeleving.
Een van de vragen die mij het vaakst gesteld wordt is "Hoe kunnen we ons nu onderscheiden als we actief zijn in een commodity business?".
Wat vertellen de cijfers van het onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland ons in dit jaar?