Deze week verscheen een nieuwe versie van ChatGPT, het kan nu nog beter omgaan met complexe vragen en ook foto’s en video’s interpreteren. Het einde van klantenservice zoals we het kennen?
Recent onderzoek laat zien dat het 'uncanny' gevoel afneemt als de digital human een beroemdheid is.
De laatste tijd ben ik nogal geobsedeerd geraakt door het "Peter Principe".
Er dreigt een kloof te ontstaan tussen ‘Customer Experience’ en ‘the customer’s experience’.
Mede dankzij de complexiteit van de customer journey en de leger wordende cookie-pot blijft het een uitdaging om de effectiviteit van marketinginspanningen te meten.
Geef werknemers, of soms zelfs klanten, de kans, de middelen en de mentaliteit om helden te worden.
Toepassen van augmented, virtual, extended of mixed reality wordt door ruim 53% als ‘niet haalbaar’ gekwalificeerd.
Wist jij dat 93% van alle customer experience programma's mislukken? Hoe zorg jij dat je bij die 7% zit die WEL slaagt?
Zijn behoefte, beleving en gedrag van de klant en de medewerker te verenigen?
Met een stapje extra doen op klantvriendelijkheid vergoot je de mate waarin klanten je daadwerkelijk aanbevelen significant.