Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

ChatGPT vraagt een compleet herontwerp van de klantenservice

Deze week verscheen een nieuwe versie van ChatGPT, het kan nu nog beter omgaan met complexe vragen en ook foto’s en video’s interpreteren. Het einde van klantenservice zoals we het kennen?

Een uncanny digital human? Niet als het Tom Cruise is!

Recent onderzoek laat zien dat het 'uncanny' gevoel afneemt als de digital human een beroemdheid is.

Waarom het ‘Peter Principe voor technologie’ belangrijk is voor het bieden van goede CX

De laatste tijd ben ik nogal geobsedeerd geraakt door het "Peter Principe".

Adrian Swinscoe; de CX-punker

Er dreigt een kloof te ontstaan tussen ‘Customer Experience’ en ‘the customer’s experience’.

Van attributiemodellen naar Media Mix Modeling

Mede dankzij de complexiteit van de customer journey en de leger wordende cookie-pot blijft het een uitdaging om de effectiviteit van marketinginspanningen te meten.

Hoe bevorder je een ‘Open deur knop’ cultuur in Customer Experience

Geef werknemers, of soms zelfs klanten, de kans, de middelen en de mentaliteit om helden te worden.

‘Weinig vertrouwen CMO in eigen hybride CX-strategie’

Toepassen van augmented, virtual, extended of mixed reality wordt door ruim 53% als ‘niet haalbaar’ gekwalificeerd.

Waarom veel Customer Experience programma’s falen

Wist jij dat 93% van alle customer experience programma's mislukken? Hoe zorg jij dat je bij die 7% zit die WEL slaagt?

De klant en de medewerker samen op reis

Zijn behoefte, beleving en gedrag van de klant en de medewerker te verenigen?

Customer Experience, weet wat je meet

NPS vs CES vs SAT in 2023: Stel de juiste vraag!

Klantvriendelijkheid basis voor daadwerkelijk aanbevelen

Met een stapje extra doen op klantvriendelijkheid vergoot je de mate waarin klanten je daadwerkelijk aanbevelen significant.