Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

BMW brengt Freude Forever

Duitse autobouwer begint geheel vers printwerkstuk. Om zijn attitude over te dragen

Brand experience is de overtreffende trap van customer experience

Niet de zoveelste patato/potatoe discussie. Het is iets waar je resoluut voor moet wíllen gaan.

Het einde van de beleveniseconomie

Of: hoe in tijden van crisis de relatie tussen klant en organisatie opeens een stuk belangrijker wordt dan de beleving van touchpoints

‘Brief voelt voor meeste Nederlanders gewoon het veiligst’

Nederlander vertrouwt post meer dan digitale berichten, als het om pincodes en polisoverzichten gaat

Intrinsiek gemotiveerd door culture fit

Excursie 10 van de Virtual Experience World Tour, ditmaal met Mijke van Ballegooijen en Tamara Schutte. "Bedrijven die acteren vanuit de behoeften van mensen zijn het meest succesvol."

Laat Freek zich lenen voor ordinaire kindermarketing? (column)

Een ongemakkelijke waarheid, maar Albert Heijn heeft met zijn spaaractie geen ándere communicatiedoelgroep dan kinderen.

Onderzoek effectieve klantbeleving: Wat onderscheidt CX koplopers?

Hoe creëren Europese bedrijven een effectieve klantenbeleving (CX)? AI en analytics expert SAS onderzocht deze vraag in een recent onderzoek.

Hoe je een loyaliteitsprogramma bouwt dat klanten echt aan je merk bindt

Niets is belangrijker dan tevreden en trouwe klanten. Het eerste heb je grotendeels zelf in de hand, het tweede misschien iets minder...

Waar wringt de schoen tussen Design Thinking en Customer Experience?

Hoe om te gaan met een mindset die niet altijd matcht met bestaande opvattingen of werkwijzen in verschillende onderdelen van organisaties?

Waarom lange productreviews niet altijd nuttiger zijn

Het grote aanbod aan producten en diensten maakt het lastig voor consumenten om uitgebreid een afweging te kunnen maken van de voor- en nadelen.

B2B Marketing Nederland heeft weer stevig event op de planning

Veel B2B-marketeers willen echte B2B-cases en concrete nieuwe inzichten die ze direct kunnen toepassen in de praktijk.

Alweer de klant centraal? Customer intimacy is de toekomst

Misschien richt jij je op product leadership, terwijl een ander inzet op operational excellence of customer intimacy.