Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

10 manieren om je klanten blij te blijven maken nu budgetten onder druk staan

Het zijn roerige tijden. Klanten hebben minder geld te besteden, budgetten zijn krap, en marketingafdelingen staan - net als vele andere - onder grote druk.

Wat zijn de drivers voor Customer Experience? (Podcast)

In deze tweede aflevering van de CX Energy Boost-podcast leg ik uit hoe je de drivers van customer experience kunt vinden.

Wedergeboorte van de Consumentenbond: Van hiërarchie naar holacratie

Excursie 11 van de Virtual Experience World Tour, ditmaal met Niels Kamper en Henk de Torbal. 'We doen het goed, maar we zijn er nog niet'

Privacy-cynisme: een pleidooi voor meer gegevensbescherming

In het tijdperk van digitale communicatie is het managen van je online privacy een (z)ware uitdaging.

Marketing for humans’ sake (Deel 1)

Betekenisvolle mens en merk relaties in digitale context - De brief van de belastingdienst.

Waarom Sales geen F*** om jouw leads geeft

Ga eens vissen met speren in plaats van een net. Inclusief 3 tips hoe je er als B2B-marketeer voor zorgt dat sales wél iets met je leads kan.

Waarom het hoog tijd is om je interfaces te TikTok-iseren

De afgelopen jaren heb ik al vaak gesproken en geschreven over het belang van digitale interfaces in CX.

Steeds minder busjes in de straat

Online verkoop van producten blijft scherp dalen, online boodschappen bestellen blijft populair.

Welke verwachtingen wekken menselijke chatbots bij de klant?

Hoewel eerder onderzoek heeft aangetoond dat menselijke chatbots meer worden gewaardeerd, zorgen ze ook voor hogere verwachtingen. 

Waarom een marketeer nooit IT-er mag worden

Wat kom je het vaak tegen in de praktijk: een organisatie – groot of klein – heeft besloten datagericht te gaan werken.

BMW brengt Freude Forever

Duitse autobouwer begint geheel vers printwerkstuk. Om zijn attitude over te dragen

Brand experience is de overtreffende trap van customer experience

Niet de zoveelste patato/potatoe discussie. Het is iets waar je resoluut voor moet wíllen gaan.