Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

CX metrics zijn toe aan een make-over

De huidige, vaak door NPS gedomineerde praktijk van het meten van klantervaringen biedt enkel een achteruitkijkspiegel. Dat kan anders.

Een goede klantervaring in tijden van inflatie

Een van de vragen die mij de afgelopen weken en maanden heel vaak gesteld werd is "Steven, hoe gaan we om met klantervaring in tijden van hoge inflatie?".

Waarom de gunfactor steeds belangrijker wordt voor ondernemers

Laat zien waarom je gepassioneerd bent over wat je doet, geef klanten de ruimte om feedback te geven en je bent hard op weg om zichtbaarder te zijn.

Brian Solis (Salesforce): “Marketing kan zich heruitvinden als Customer Experience discipline”

In aanloop naar The Next Web 2022 (vandaag en gisteren) sprak ik met Brian Solis, keynote speaker, onderzoeker, ex-Forrester. Een mooi weerzien, na een jaar of 12.

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is los

Uitgegroeid tot een breed Jaarboek over héél marketing, voor zover mogelijk. Met nog altijd veel aandacht voor innovatie, dus ook veel need to know-digital. Het boek 2022-2023 is NU verkrijgbaar!

How the role of the CMO is evolving in an increasingly digitalised world

 “Making strategic decisions is central to the role of any CMO,” says Alexander Igelsböck, CEO of Adverity.

The Best of NIMA gaat prijsstunten (maar echt)

Kostprijs voor deelname ligt niet vast maar wordt eerst via veiling onderzocht.

5 interactieve marketingcampagnes voor creatieve leadgeneratie

In dit artikel bespreken we 5 voorbeelden uit de Qualifio campagne database, die gemaakt zijn door de gebruikers van ons platform: L'Oréal, Decathlon, VUE Cinemas, Haribo en PSG.

Ford overweegt om helemaal te stoppen met adverteren

CEO Ford: 'Ons model is in de war. We besteden 600 of 700 dollar per voertuig om het te promoten'.

Experience Economy, marketing of HR?

Excursie 9 Virtual Experience World Tour, met Mirella Kleijnen - Hoe klachtafhandeling verschoof naar het realiseren van een exceptionele klantbeleving.

10 manieren waarop commodity bedrijven CX kunnen inzetten om weer uniek te worden

Een van de vragen die mij het vaakst gesteld wordt is "Hoe kunnen we ons nu onderscheiden als we actief zijn in een commodity business?".

Het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland: Peloton heeft kopgroep in zicht

Wat vertellen de cijfers van het onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland ons in dit jaar?