Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Google werkt aan functie die klantenservice belt

Google belt en wacht op klantenservice namens de klant.

De optimale klantreis; wie pakt de regie?

‘Het is belangrijk om successen meetbaar te maken, zodat alle medewerkers zien en begrijpen wat er goed gaat en wat verbeterd kan worden. Zo wordt het een gedeelde verantwoordelijkheid, ook als je geen CEO bent!’

Nederlandse autoverzekeraars scoren NPS van gemiddeld +58

ZLM krijgt de hoogste NPS (+96), De Goudse de laagste met +15.

Het onverwachte effect van spreken tegen een chatbot

Als klanten tijdens een adviesgesprek spreken tegen een chatbot in plaats van schrijven, komen ze sneller in een emotionele mindset, zo blijkt uit recent onderzoek van een groep Duitse en Amerikaanse onderzoekers.

Een klik met de klant

Digitale assistenten zoals chatbots en avatars worden steeds vaker ingezet voor klantcontact. En ze worden ook steeds slimmer. Een goed functionerende digitale assistent maakt de dienstverlening sneller en goedkoper en neemt menselijke medewerkers vervelend werk uit handen. Maar kunnen klanten ook een persoonlijke klik voelen met een digitale assistent?

Puberende proefkonijnen

Twee puberende zonen. Plus een lange vakantieperiode waarin ze veel tijd hebben en weinig verplichtingen. Je voelt in alles het risico van lui, langzaam en laat maar op de loer liggen. De ‘nee, nu even niet’, de ‘komt goed, doe ik straks’, de ‘jaha, maar het is vakantie’...

De klantreis, ik word er gek van

Deze week kreeg ik een brief van Liander. Of ik mijn zonnepanelen even bij hen aan wilde melden.

De 10 stappen om echt met klantfeedback aan de slag te gaan

Alles draait om customer experience, klantbeleving, customer engagement, betrokkenheid, loyaliteit en op hoeveel andere manieren je het ook wilt uitdrukken.

De vijf voordelen van een eigen AI-chatbot

In de huidige wereld van digitale marketing, waar klantgerichtheid de sleutel is tot succes, worden chatbots steeds meer de norm.

Hoe een vereniging leden kan binden (en behouden)

Verenigingen besteden, naast ledenwerving, steeds meer aandacht aan ledenbehoud