Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

The Good, The Bad & The Emoji

Mastering the art of review data is de ondertitel van een nieuwe top 20 bestseller, geschreven door Menno Beker en Hans Keukenschrijver.

De magie achter de revolutionaire CX van Nike

Als een van de grootste spelers in de sportindustrie weet Nike als geen ander hoe ze een bijzondere klantervaring moeten creëren om op een heel persoonlijk niveau contact te kunnen maken met hun klanten.

Je bent pas klantgericht als je bereid bent regelmatig de werkvloer op te gaan

10 praktijkinzichten uit 5 observaties die iedere marketeer, customer journey specialist of customer operations manager regelmatig moet doen

Van een ruwe naar een stralende diamant

Het nieuwe managementboek van Steven van Belleghem "De ruwe diamant" komt morgen officieel uit. Ik las hem alvast.

Drie dingen die we kunnen leren van de klantcultuur van Patagonia

De meeste bedrijven hebben de beste bedoelingen om hun klanten tevreden te stellen, maar in werkelijkheid valt de kwaliteit van de uitvoering vaak tegen.

In 5 stappen naar succesvolle Customer Experience transformatie

Volgens Forrester ontbreekt het in zo’n 80% van de CX trajecten aan executiekracht.

Op zoek naar ‘the real why’ achter menselijk gedrag

Volgens Rory Sutherland, de drijvende kracht achter de behavioral science consultancy Ogilvy Change, kunnen kleine contextuele veranderingen enorme effecten hebben op consumentengedrag.

Mastering Customer Experience: De 5 doelen voor CX transformatie

In deze podcast spreek ik met mijn partner in crime Miranda over de 5 essentiële doelen van CX-transformatie.

Een nieuw CRM: Tussen droom en daad…

Ik wens iedereen die míd-den in een CRM-traject zit veel wijsheid toe.

Senior soms meer gebaat bij slow service

Oudere consumenten hebben soms andere behoeften, wensen en verwachtingen van customer service.

Nederlander ziet de kunstmatig intelligente klantenservice nog niet zo zitten

'Onethisch gebruik van AI is voor bijna driekwart van de consumenten een punt van zorg'.

NIMA Lunchwebinar over gedragsbeïnvloeding

Gasten zijn ditmaal Astrid Groenewegen, Guy van Liemt en Mark de Bruin (9292). Neem kosteloos deel aan de interactieve live webinar op dinsdag 12 september om twaalf uur.