Wat vertellen de cijfers van het onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland ons in dit jaar?
Miele zou onder zijn steen vandaan kunnen komen en pro-actief iets kunnen doen met het signaal van de Europese Commissie. Dan ben je opeens zeer geliefd – in plaats van dat irritante merk dat reparaties onmogelijk maakt.
We willen het allemaal, althans zo lijkt het. Het is een ongemakkelijke waarheid: "Personalisatie werkt niet". En dat gaat ook niet gebeuren. Dus.
Hoe bepalend is de vormgeving van je direct mail voor het succes ervan? En welke vormgevingskenmerken hebben het meeste effect?
Heb je vrienden en familie gevraagd een 5 sterren review achter te laten zonder dat ze iets bij je gekocht hebben of heb je wel eens een (onterechte) slechte review verwijderd? Of reviews ingekocht?
Dennis van Evert van bol.com en Koen van Lunteren van WUA in duopresentatie op NIMA Marketing Day 2022Dennis van Evert,…
...en hoe daarmee om te gaanCommuniceren over duurzaamheid van je merk ligt gevoelig. Ruim de helft van de consumenten heeft…
Wek vertrouwen door uit te leggen wat je doet en in een taal die consumenten kunnen begrijpenHet realtime verzamelen van…
Excursie 6 Virtual Experience World Tour: 'Optimale medewerkersbeleving vereist een holistische kijk op de organisatie'Tijdens alweer de zevende editie van…
Web 3 als gebruikersgerichte aanpassing van het internetDe afgelopen weken heb ik veel gelezen over Web3, een onderwerp dat mij…
Hoe klantrelatiebeheer via berichtendiensten werkt voor Chinezen; Hoe een studie aantoont dat loyaliteit daadwerkelijk van invloed is op de consumptie van de…
Organisaties zetten klantenservicechatbots in om tijd en geld te besparen. Maar wat zijn eigenlijk de redenen voor consumenten om een…