Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland: Peloton heeft kopgroep in zicht

Wat vertellen de cijfers van het onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland ons in dit jaar?

Miele as a Service

Miele zou onder zijn steen vandaan kunnen komen en pro-actief iets kunnen doen met het signaal van de Europese Commissie. Dan ben je opeens zeer geliefd – in plaats van dat irritante merk dat reparaties onmogelijk maakt.

‘Personalisatie net zo effectief als een dronken aap laten darten’

We willen het allemaal, althans zo lijkt het. Het is een ongemakkelijke waarheid: "Personalisatie werkt niet". En dat gaat ook niet gebeuren. Dus.

Zo ontwerp je een succesvolle direct mail

Hoe bepalend is de vormgeving van je direct mail voor het succes ervan? En welke vormgevingskenmerken hebben het meeste effect?

Nieuwe regels voor reviews en strengere informatieplicht voor online verkopers

Heb je vrienden en familie gevraagd een 5 sterren review achter te laten zonder dat ze iets bij je gekocht hebben of heb je wel eens een (onterechte) slechte review verwijderd? Of reviews ingekocht?

'Hoe je optimaal aan je klantreis bouwt door naar buiten te kijken'

Dennis van Evert van bol.com en Koen van Lunteren van WUA in duopresentatie op NIMA Marketing Day 2022Dennis van Evert,…

De vijf dilemma’s van duurzaamheidscommunicatie

...en hoe daarmee om te gaanCommuniceren over duurzaamheid van je merk ligt gevoelig. Ruim de helft van de consumenten heeft…

Datagraphs – het trucje van de grote jongens

Wek vertrouwen door uit te leggen wat je doet en in een taal die consumenten kunnen begrijpenHet realtime verzamelen van…

De Employee Journeys van Nelson

Excursie 6 Virtual Experience World Tour: 'Optimale medewerkersbeleving vereist een holistische kijk op de organisatie'Tijdens alweer de zevende editie van…

De 5 klantvoordelen van Web3

Web 3 als gebruikersgerichte aanpassing van het internetDe afgelopen weken heb ik veel gelezen over Web3, een onderwerp dat mij…

Generatie C staat voor Covid, Carbon en Climate

Hoe klantrelatiebeheer via berichtendiensten werkt voor Chinezen; Hoe een studie aantoont dat loyaliteit daadwerkelijk van invloed is op de consumptie van de…

Waarom maken consumenten gebruik van chatbots?

Organisaties zetten klantenservicechatbots in om tijd en geld te besparen. Maar wat zijn eigenlijk de redenen voor consumenten om een…