Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marketing leidt niet, marketing volgt.

Het moment waarop je besluit te volgen bepaalt je leiderschap.

Hoe vaak denk jij aan het Romeinse Rijk?

De Metagids #78 - Alle wegen leiden naar Rome, blijkbaar ook alle mannelijke gedachten.

Marketingtechniek; fris en toegankelijk

Verslag van een nieuw marketing-event: Een mooie start voor een eerste editie, maar gezien het belang van marketingtechnologie voor succesvolle bedrijfsvoering moet Kinepolis Jaarbeurs bij een volgende editie ramvol zitten.

NIMA introduceert on demand AI & ChatGPT Academy

Een uitgebreid aanbod van e-learning, webinars, micro-learning-tools en podcasts dat wekelijks wordt uitgebreid met actuele content. Onbeperkt kennis en insights bingen tot 31 december.

Too Good To Go is écht Too Good

Anti-verspillingsplatform Too Good To Go is voor het vijfde jaar op rij uitgeroepen tot meest Inspirerende organisatie voor Nederlanders. Dat is mooi en tegelijkertijd reden tot zorg.

Nederlander ziet de kunstmatig intelligente klantenservice nog niet zo zitten

'Onethisch gebruik van AI is voor bijna driekwart van de consumenten een punt van zorg'.

TikTok Advertenties, Instagram’s Gezamenlijk Posten, YouTube Shorts

In deze update lees je alles over nieuwe functionaliteiten binnen YouTube, Instagram, Snapchat en de identiteitsverificatie bij X (Twitter).

“Het eigen product team legt een AI-bommetje onder LinkedIn”

"Totale zelfdestructieve waanzin. Goed bezig LinkedIn! Je hebt zojuist je eigen been eraf geschoten!"

Tik de dag, breek een eitje

De Metagids #76: De filmpjes met de hashtag #eggprank zijn inmiddels meer dan 673 miljoen keer bekeken op TikTok.

De korrel zout bij ‘datadriven’ [Podcast]

Overoptimalisatie: we weten beter wat werkt en dat is commercieel aantrekkelijk, maar het toevoegen van waarde in brede zin staat ermee onder druk.

Met dezelfde AI tools de concurrentie te slim af zijn (2/2)

Marketing & sales staan in de top drie van sectoren als het gaat over het leveren van toegevoegde waarde door AI.

Nieuwe NMO Kijkonderzoek klaar voor de toekomst

Over de vernieuwingen in het kijkonderzoek en de gefaseerde introductie naar een completer beeld van kijken met nieuwe meters in een groter panel.