Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Positioneer de gemeente

De lokale overheid kan met de juiste boodschap én de juiste beeldvorming een enorm positief effect hebben op het welzijn en (belasting)gedrag van de burgers.

Dabloons: Alternatieve schaduweconomie op TikTok

De Metagids nummer 46: Als een meme wordt omarmd door de volledige fanbase, ontstaat een heel complexe wereld.

NIMA zoekt respondenten groot internationaal onderzoek (5 minuten)

De insights die het onderzoek oplevert zullen ook van invloed zijn op het NIMA-programma.

‘We hebben de marketingwetenschap echt nodig’

De literatuurprijs wil het vak innoveren en verder brengen en is dus niet voor het beste marketingboek.

De Metagids #45 – Van verhalenvertellers naar wereldbouwers

Experts voorspellen dat in in 2030 meer dan 90% van de online content wordt gegenereerd door kunstmatige intelligentie.

Listenbourg: Iedereen aan de haal met Franse list

De Metagids 44: Spelen met de realiteit met Fransen die het internet lieten ontploffen.

Datagedreven Marketing – De next steps

Jaap Wieringa, Nicole Verburg en Kevin van Kalkeren over de vraag óf data het echte nieuwe marketing-goud is én if so: wat we mogen verwachten van het nu en de nabije toekomst.

De kerstdagen zijn begonnen; John Lewis’ commercial is live

Brits warenhuis breekt dit jaar met de traditie van een mooie en vaak ontroerende commercial om dit keer het bewustzijn te vergroten van de uitdagingen waarmee kinderen in de zorg worden geconfronteerd.

Marketing for humans’ sake (Deel 3)

Van consument naar consumens: onze brede verwachtingen van organisaties - Betekenisvolle mens- en merkrelaties in digitale context.

De magische verwondering van het metaversum

“Oh nee, alweer een metaverse column?”, hoor ik je denken.

Bhutan. Het gelukkigste land ter wereld.

Snoop scoort met Doggyland op Tiktok. Maar er is meer, veel meer in deze verse week van Koot.

Een duurzaam verhaal dat écht verkoopt

'De houding bij de burger is echt totaal veranderd ten opzichte van twintig jaar geleden.'