Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

AI-gegenereerde nachtmerries: De duistere kant van TikTok

De Metagids #69: Technologische ontwikkelingen moeten gereguleerd worden om onze menselijkheid, waardigheid en respect voor het leven te behouden.

Door AI meer tijd voor ‘strategisch marketingwerk’

Salesforce: '60% van de marketeers zegt dat generatieve AI hun functie zal veranderen'.

De grootste waarde die marketeers nu kunnen toevoegen is maatschappelijke waarde

Maar doen marketeers er verstandig aan om 'die verantwoordelijkheid' mee te nemen naar kantoor? Ja. Ze moeten wel.

Een explosieve combinatie: AI en Twitter’s falende verificatie

De Metagids #68 - We zijn als samenleving niet klaar voor de nieuwe neprealiteit.

Linkedin helpt creators

Ontdek Meta's Nieuwe Leadgeneratietools, Instagram introduceert GIFs in Reacties, LinkedIn helpt Creators en TikTok's Muziek Hub.

Lijd jij al aan ‘contentargwaan’?

Op het moment dat je bij het consumeren van content jezelf betrapt op het stellen van de vraag: “Is deze content wel door een mens gecreëerd?"....

Een wereld voorbij de taal

De Metagids #67 - Als menselijke taal aan de basis staat van onze huidige maatschappij, wat betekent het dan als programmeertaal de menselijke taal overstijgt?

De kracht van digital prototyping

In 5 stappen van post-it naar een overtuigend interactief prototype: voor innovators en marketingprofessionals.

Arjan Kramer (Salesforce) over digitale transformatie

CX Energy Boost Podcast: Hoe je met actionable empathy de menselijke verbinding in digitale transformatie tot stand kan brengen.

Airborne & Marketingfacts lanceren Longreads podcast

Vandaag lanceren we in samenwerking met audio agency Airborne de Marketingfacts Longreads podcast. Heel veel van jezelf…. en een beetje hulp van AI.

Een klantprobleem zien als een kans

De service recovery paradox is het fenomeen waarbij iemand een probleem ervaart rondom een product of dienst.

De toekomst is gegenereerd

De Metagids #66: Het einde van Hollywood zoals we het kennen lijkt in zicht.