Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Digitale transformatie is een mentale transformatie in de digitale netwerksamenleving

Wat is nou eigenlijk het fundamentele verschil tussen digitalisering en digitale transformatie? Digitale transformatie gaat over van A naar Anders.

Van Google naar TikTok: De weg naar Algoritmische roem

De Metagids #34 - Algoritmische roem: beroemd worden niet meer door beroemd te zijn, maar op basis van algoritmes.

Het begin van het einde van sociale media

De Metagids #33 – Het ongenoegen van de allergrootste social influencers en het definitieve einde van sociale media gebaseerd op "likes".

Leven we in het post-agile-marketingtijdperk?

'Misschien wordt het gewoon impliciet hoe moderne marketingteams werken'

Student let vooral op salaris, carrière en prestige

Opvallend is dat innovatieve bedrijven aanzienlijk beter scoren dan bedrijven die als progressief of duurzaam bekend staan, al sluit het één het ander natuurlijk niet uit.

Visual Search voor Marketing – of niet?

Op een aantal gebieden heeft het heel veel potentie, omdat de rek er nog niet uit is en de kwaliteit hoog ligt.

Waar wringt de schoen tussen Design Thinking en Customer Experience?

Twaalfde en laatste deel van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Hoe om te gaan met een mindset die niet altijd te matcht met de bestaande opvattingen of werkwijzen in verschillende onderdelen van organisaties?

De Metagids #32: De Metaverse bestaat niet

De metaverse komt er vast en zeker. Met stukjes en beetjes en een hoop tegenslag. Maar niet voor 2030.

Marketing en Innovatie – een radicale match

Deel 11 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Wat is het verschil tussen incrementele innovatie, radicale innovatie en welke innovaties in marketing voorspelt Gartner?

3 alternatieve perspectieven op groei

Is er een andere manier om tegen groei aan te kijken dan omzet en winst alleen?

AI in Marketing; 7 tijdbesparende toepassingen

Hij die de actualiteit in het marketinglandschap volgt ziet wellicht de verbanden met de landbouwmechanisatie van de late jaren 40, maar dan met minder stikstof-uitstoot. Kunstmatige intelligentie is volgens velen het absolute toppunt van futuristische marketing en de mechanisering kan niet ver genoeg gaan. Maar is artificial intelligence echt zo veelbelovend?