Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Vis uit blik is de nieuwe TikTok-hit

En verder: Een kijkje in de toekomst met de Future 100. Lex de AI wordprocessor. P&G bespaart budget door inhouse agency en het indrukwekkende verhaal van Ralph het testkonijn.

23 trends die marketingjaar 2023 gaan vormen

Trendrapport na de grote hausse: TeamLewis doet het gewoon. Het zijn er 23: das geen toeval.

Veel marketing tussen ‘de banen in opkomst’

Growth manager, data engineer, customer success manager; het staat er allemaal tussen. Net als de sustainability manager trouwens.

Twitter – De nieuwe Super App van 2023?

Elon Musk - you either love him or hate him. Maar sinds zijn overname van Twitter vorig jaar zijn de meningen erover verdeeld.

De digitale vergiftiging van een generatie

Het percentage Nederlanders dat zich psychisch niet goed voelt, is nog nooit zo hoog geweest. Misschien missen we de olifant in de kamer. 

Alles wordt een meme

De Metagids #52 - Als alles een meme wordt, wat moet je daar dan mee als marketeer?

Trendrapporten, allemaal op een rijtje

En ook: Uiteraard aandacht voor generatieve ai. Waarom we niet langer notities moeten maken. Een meme zoekmachine. En CES!

Parasociale relatie voedt Celebrity Death Prank op TikTok

De Metagids #51: Jon Bon Jovi, Oprah Winfrey, Dolly Parton, Tiger Woods, George Clooney, Cher, Eminem en Justin Bieber.

Het jaar 2022 in 22 verhalen

Oliebollen op? 2023 is twee dagen oud. Nu het nog kan en mag: een terugblik op het jaar dat is geweest. Een terugblik op 2022, in 22 verhalen.

Van ChatGPT naar NFT naar Crypto naar TikTok en van meme tot Metaverse

Het Metagids Jaaroverzicht 2022, met persoonlijke terugblik van trendwatcher Sander Duivestein. Er is heel, heel veel gebeurd in 2022 :)

Sociale netwerken worden alsmaar kleiner

Metagids #50 - Van echt naar nep naar samen alleen.

Zo marketeers, nu weer écht aan het werk

Misschien biedt de komst van een contentgenerator juist kansen om datgene te gaan doen wat ons beroep weer echte relevantie geeft.