De Metagids #69: Technologische ontwikkelingen moeten gereguleerd worden om onze menselijkheid, waardigheid en respect voor het leven te behouden.
Salesforce: '60% van de marketeers zegt dat generatieve AI hun functie zal veranderen'.
Maar doen marketeers er verstandig aan om 'die verantwoordelijkheid' mee te nemen naar kantoor? Ja. Ze moeten wel.
De Metagids #68 - We zijn als samenleving niet klaar voor de nieuwe neprealiteit.
Ontdek Meta's Nieuwe Leadgeneratietools, Instagram introduceert GIFs in Reacties, LinkedIn helpt Creators en TikTok's Muziek Hub.
Op het moment dat je bij het consumeren van content jezelf betrapt op het stellen van de vraag: “Is deze content wel door een mens gecreëerd?"....
De Metagids #67 - Als menselijke taal aan de basis staat van onze huidige maatschappij, wat betekent het dan als programmeertaal de menselijke taal overstijgt?
In 5 stappen van post-it naar een overtuigend interactief prototype: voor innovators en marketingprofessionals.
CX Energy Boost Podcast: Hoe je met actionable empathy de menselijke verbinding in digitale transformatie tot stand kan brengen.
Vandaag lanceren we in samenwerking met audio agency Airborne de Marketingfacts Longreads podcast. Heel veel van jezelf…. en een beetje hulp van AI.
De service recovery paradox is het fenomeen waarbij iemand een probleem ervaart rondom een product of dienst.
De Metagids #66: Het einde van Hollywood zoals we het kennen lijkt in zicht.