De Metagids #33 – Het ongenoegen van de allergrootste social influencers en het definitieve einde van sociale media gebaseerd op "likes".
'Misschien wordt het gewoon impliciet hoe moderne marketingteams werken'
Opvallend is dat innovatieve bedrijven aanzienlijk beter scoren dan bedrijven die als progressief of duurzaam bekend staan, al sluit het één het ander natuurlijk niet uit.
Op een aantal gebieden heeft het heel veel potentie, omdat de rek er nog niet uit is en de kwaliteit hoog ligt.
Twaalfde en laatste deel van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Hoe om te gaan met een mindset die niet altijd te matcht met de bestaande opvattingen of werkwijzen in verschillende onderdelen van organisaties?
De metaverse komt er vast en zeker. Met stukjes en beetjes en een hoop tegenslag. Maar niet voor 2030.
Deel 11 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Wat is het verschil tussen incrementele innovatie, radicale innovatie en welke innovaties in marketing voorspelt Gartner?
Clean Nutrition en NOS Jeugdjournaal spannen de kroon
Is er een andere manier om tegen groei aan te kijken dan omzet en winst alleen?
Hij die de actualiteit in het marketinglandschap volgt ziet wellicht de verbanden met de landbouwmechanisatie van de late jaren 40, maar dan met minder stikstof-uitstoot. Kunstmatige intelligentie is volgens velen het absolute toppunt van futuristische marketing en de mechanisering kan niet ver genoeg gaan. Maar is artificial intelligence echt zo veelbelovend?
Wat zou de reden kúnnen zijn waarom marketeers zo bovengemiddeld veel lezen, schrijven en kennis uitwisselen over ontwikkelingen die eigenlijk nog lang geen mainstream zijn?
In vijf stappen van visualisatie van het eindresultaat tot de app-stores