Veelgelezen - Marketingfacts
Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De zinloosheid van de generieke merkbelofte

Geen één klant zal zich herinneren waarvoor dat merk nu eigenlijk staat.

Zo ontwerp je een succesvolle direct mail

Hoe bepalend is de vormgeving van je direct mail voor het succes ervan? En welke vormgevingskenmerken hebben het meeste effect?

‘New York Pizza is hét perfecte merk om te experimenteren met innovatieve online marketingacties’

Het geheim van de langdurige samenwerking tussen New York Pizza en de Level Up Group?

April Mullen: “E-mailmarketeers besteden veel tijd aan uitvoering, maar niet genoeg aan strategie”

April Mullen omschrijft zichzelf als een ‘e-mailgeek’ met ervaring aan zowel merk- als bureauzijde. We spraken Mullen naar aanleiding van haar komst naar EMAS 2022!

Aleyda Solis: “Het belang van rapportages wordt vaak over het hoofd gezien in de SEO-wereld”

Aleyda Solis (Orainti) is spreker op de aankomende editie van Friends of Search. Bovenstaande quote is opmerkelijk, omdat goede SEO rapportages een grote positieve impact kunnen hebben op SEO-processen.

Social media in Nederland 2022: WhatsApp minder intensief gebruikt, opmars TikTok zet door

Voor het eerst inzicht in het gebruik van Telegram, Discord, Clubhouse, Reddit en TwitchMinder Nederlanders maken dagelijks gebruik van Facebook…

Google update: dit moet je weten over de nieuwe richtlijnen voor meta-descriptions

De richtlijnen voor pagina-omschrijvingen die getoond worden in Google's organische zoekresultaten, de zogenaamde meta descriptions, zijn door een recente update van Google…

5 interactieve marketingcampagnes voor creatieve leadgeneratie

In dit artikel bespreken we 5 voorbeelden uit de Qualifio campagne database, die gemaakt zijn door de gebruikers van ons platform: L'Oréal, Decathlon, VUE Cinemas, Haribo en PSG.

Sociale media radicaliseren iedereen

Middels een eigen beeld- en taalcultuur wordt op social media en op internetfora een realiteit gecreëerd waar anoniem keiharde grappen gemaakt worden.

Brian Solis (Salesforce): “Marketing kan zich heruitvinden als Customer Experience discipline”

In aanloop naar The Next Web 2022 (vandaag en gisteren) sprak ik met Brian Solis, keynote speaker, onderzoeker, ex-Forrester. Een mooi weerzien, na een jaar of 12.

Nieuwe regels voor reviews en strengere informatieplicht voor online verkopers

Heb je vrienden en familie gevraagd een 5 sterren review achter te laten zonder dat ze iets bij je gekocht hebben of heb je wel eens een (onterechte) slechte review verwijderd? Of reviews ingekocht?

10 Customer Experience trends voor 2022

Houd van je gefrustreerde klanten: Zij zijn jouw grootste bron van informatieZoals sommigen van jullie misschien weten, kijk ik aan…