Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hoe de AI van Snapchat jouw kinderen aan het vapen krijgt

Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.

Stap voor stap naar een gepersonaliseerde klantreis

Modebewust Nederland weet online vaak de meest trendy kleding en accessoires te vinden. Termeer Groep draagt daar graag aan bij met de merken Sacha, Manfield en Sissy-Boy.

Senior soms meer gebaat bij slow service

Oudere consumenten hebben soms andere behoeften, wensen en verwachtingen van customer service.

De ode aan klantfeedback start hier

Want als ik alleen al even een minuutje terugdenk aan wat klantfeedback mij zomaar gebracht heeft… Een greep(je)

Een cookie bij de koffie, of inmiddels toch wat anders?

Marketeers zouden onderhand wel moeten weten dat verandering de enige constante is in hun vakgebied.

Klant is koning, dus bied ook omnichannel bij inloggen

Als je online iets bestelt of zaken regelt, merk je dat vrijwel iedere site of applicatie z’n eigen inlogmethode heeft.

6 praktische tips die je helpen om social in je campagnes te integreren

De roep om social first en social-only creatie klinkt steeds luider. Alleen een ingekorte versie van de televisiecommercial  kan tegenwoordig echt niet meer.

Waarom je je op tijd boos moet maken over je klantinzichten

Terwijl goed klantinzicht richting kan geven voor de toekomst, is die wel gebaat bij ‘proactief pessimisme’.

Retailmarketeer blijft aanmodderen met personalisatie

Consumenten niet overtuigd dat het delen van gegevens voor een verbeterde ervaring een waardevolle ruil is, ‘en ze uiten die frustraties luid en duidelijk’

“ChatGPT laat de clichés in je teksten juist in leven”

10 vragen aan Michiel van der Blij van Crossphase over clichés voorkomen in e-mail marketing.

Journey Management als tool voor transformatie

In deze podcast spreek ik met Danny Peters van Milkymap over Journey Management

Verder leren over adverteren op Facebook en Instagram

'Juist voor marketeers met advertising-ervaring gaat deze workshop de ruimte bieden om vraagstukken uit de praktijk voor te leggen.'