Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.
Modebewust Nederland weet online vaak de meest trendy kleding en accessoires te vinden. Termeer Groep draagt daar graag aan bij met de merken Sacha, Manfield en Sissy-Boy.
Oudere consumenten hebben soms andere behoeften, wensen en verwachtingen van customer service.
Want als ik alleen al even een minuutje terugdenk aan wat klantfeedback mij zomaar gebracht heeft… Een greep(je)
Marketeers zouden onderhand wel moeten weten dat verandering de enige constante is in hun vakgebied.
Als je online iets bestelt of zaken regelt, merk je dat vrijwel iedere site of applicatie z’n eigen inlogmethode heeft.
De roep om social first en social-only creatie klinkt steeds luider. Alleen een ingekorte versie van de televisiecommercial kan tegenwoordig echt niet meer.
Terwijl goed klantinzicht richting kan geven voor de toekomst, is die wel gebaat bij ‘proactief pessimisme’.
Consumenten niet overtuigd dat het delen van gegevens voor een verbeterde ervaring een waardevolle ruil is, ‘en ze uiten die frustraties luid en duidelijk’
10 vragen aan Michiel van der Blij van Crossphase over clichés voorkomen in e-mail marketing.
In deze podcast spreek ik met Danny Peters van Milkymap over Journey Management
'Juist voor marketeers met advertising-ervaring gaat deze workshop de ruimte bieden om vraagstukken uit de praktijk voor te leggen.'