Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Soeverein heersen over je eigen identiteit

Deel 4 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Zelf beschikken en besluiten over je data - hoe werkt de self-sovereign identity?

April Mullen: “E-mailmarketeers besteden veel tijd aan uitvoering, maar niet genoeg aan strategie”

April Mullen omschrijft zichzelf als een ‘e-mailgeek’ met ervaring aan zowel merk- als bureauzijde. We spraken Mullen naar aanleiding van haar komst naar EMAS 2022!

De huidige taak op het bord van de CRO-specialist: Focus op kennisopbouw

Het CRO-vak wordt steeds meer volwassen. En hoewel van een echte ‘Culture of experimentation’ bij veel organisaties nog geen sprake is, lijkt de beweging ernaartoe wél in gang gezet.

3 manieren om zero- en first-party data te verzamelen voor een gepersonaliseerde klantervaring

In deze blogpost deelt Becki Francis, directeur retail strategie EMEA bij Movable Ink, drie manieren om zero- en first-party data te verzamelen.

Digitale transformatie en digitale marketing strategie: de verschillen

Sommigen zijn aan de slag gegaan met een digitale marketing strategie. Anderen willen zich geheel digitaal transformeren. Wat zijn de verschillen en de overeenkomsten?

Experience Economy, marketing of HR?

Excursie 9 Virtual Experience World Tour, met Mirella Kleijnen - Hoe klachtafhandeling verschoof naar het realiseren van een exceptionele klantbeleving.

Mike Nelson: “Email design gaat niet alleen over hoe mooi het eruit ziet”

Really Good Emails is een ‘verrassend populair’ platform, aldus mede-oprichter Mike Nelson, spreker op de DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS 2022).

Advertising via digitale mediakanalen naar 3,1 miljard in 2021 (+34%)

"De ontwikkelingen voor cookieless adverteren gaan ons als branche blijven testen op wendbaarheid"De digital-advertisingbestedingen zijn in Nederland in 2021 met…

Pareltjes, qua feedback

Excursie 6 Virtual Experience World Tour: Van Lanschot Kempen Van Lanschot Kempen is de oudste onafhankelijke financiële instelling van Nederland…

Hoe LinkedIn Nieuwsbrieven en Twitter Unmention werken

De Social Update van April 2022Elk social media platform werkt continu aan compleet nieuwe functies en verbeteringen van bestaande features.…

Als merk groeien zonder tv?

'De meeste potentie binnen online video om tv te benaderen ligt bij in-stream video'Relatief jonge ‘online’ merken als My Jewellery,…

Ervaring is de krachtigste fysieke uitdrukking van een merk

Excursie 5 Virtual Experience World Tour: Land RoverWaar voor de meeste autoverkopers een testrit niet méér inhoudt dan een rondje…