Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hoe merken moeten inspelen op live communicatie

Het is niet langer voldoende om enkel een fysieke of een online ervaring aan te bieden. Dit vereist niet alleen technische knowhow, maar ook een diepgaand begrip van de klantreis.

De mogelijke kansen en toepassingen van Web3 apps

Over hoe Web3 apps en online communities de wereld van (content) marketing mogelijk aan het veranderen zijn.

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely samen verder als één organisatie

Spotler NL is een een data driven marketing software provider voor de Nederlandse markt.

De optimale klantreis; wie pakt de regie?

‘Het is belangrijk om successen meetbaar te maken, zodat alle medewerkers zien en begrijpen wat er goed gaat en wat verbeterd kan worden. Zo wordt het een gedeelde verantwoordelijkheid, ook als je geen CEO bent!’

Welk bedrijf of welk merk leverde de beste marketingprestatie van 2023?

Jouw mening of inval wordt ten zeerste gewaardeerd. Uit de heup en zonder er te lang over na te denken.

Het veranderende zoekgedrag van consumenten

Voor organisaties is het cruciaal om aanwezig te zijn, daar waar hun doelgroep zich bevindt. Of dit nou op Google is, een forum, marketplace of socialmediaplatform. Zes inzichten over hoe je daarop in kunt spelen.

De 10 stappen om echt met klantfeedback aan de slag te gaan

Alles draait om customer experience, klantbeleving, customer engagement, betrokkenheid, loyaliteit en op hoeveel andere manieren je het ook wilt uitdrukken.

Hollywood in je mail #1 – ‘Al 35 jaar in de ban van Hollywood’

Midden jaren '80 (van de vorige eeuw) raakte ik als student communicatiewetenschap in de ban van Hollywood.

De keerzijde van digitale transformatie

Personalisation repareert wat digitale transformatie kapot heeft gemaakt.

Hoe communiceren klanten met de hybride klantenservice?

Hoe zorg je er als bedrijf voor dat de overdracht tussen chatbot en medewerker goed verloopt?