Best een lastige doelgroep: 3 tips om jongeren te bereiken voor je marktonderzoek.
Afgelopen jaar heb ik elke week een verbazing van de week op LinkedIn gedeeld. Iets wat mij opviel als consument. Dit kon zowel positief als negatief zijn.
In deze derde aflevering van de CX Energy Boost-podcast leg ik uit hoe je de drivers van customer experience kunt vinden.
Striktere privacywetgeving zorgt voor kentering in markt voor online adverteren. Steeds meer partijen in online advertentiemarkt verkennen privacy-vriendelijke datastrategieën. ABN AMRO deed onderzoek.
Jaap Wieringa, Nicole Verburg en Kevin van Kalkeren over de vraag óf data het echte nieuwe marketing-goud is én if so: wat we mogen verwachten van het nu en de nabije toekomst.
Royal Swinkels Family Brewers maakt met succes gebruik van het Qualifio Engage-platform. In dit artikel nemen we je mee in de behaalde resultaten en kan je de volledige case downloaden!
Excursie 11 van de Virtual Experience World Tour, ditmaal met Niels Kamper en Henk de Torbal. 'We doen het goed, maar we zijn er nog niet'
State of Marketing-rapport van Salesforce: 8e editie, onderzoek onder 6.000 marketingleiders, zes continenten, 35 landen. 150 respondenten uit Nederland.
Hoe we te werk zijn gegaan.... Kunnen alle campagnes zo goed zijn als Mijn Naam is Peter?
In het tijdperk van digitale communicatie is het managen van je online privacy een (z)ware uitdaging.
Ruim tweederde van de consumenten wil advertenties die passen bij de omgeving en het moment. Om je social media-doelen in de toekomst te halen zul je als marketeer veel slimmer en efficiënter moeten gaan werken.
Zelf beschikken en besluiten over je data - hoe werkt de self-sovereign identity? Deel vier van een bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 2022-2023.