Filters
  • Categorie

  • Tags

Zo ontwerp je een succesvolle direct mail

Hoe bepalend is de vormgeving van je direct mail voor het succes ervan? En welke uiterlijke kenmerken hebben het meeste effect?

Advertising via digitale mediakanalen naar 3,1 miljard in 2021 (+34%)

"De ontwikkelingen voor cookieless adverteren gaan ons als branche blijven testen op wendbaarheid"De digital-advertisingbestedingen zijn in Nederland in 2021 met…

Pareltjes, qua feedback

Excursie 6 Virtual Experience World Tour: Van Lanschot Kempen Van Lanschot Kempen is de oudste onafhankelijke financiële instelling van Nederland…

Hoe LinkedIn Nieuwsbrieven en Twitter Unmention werken

De Social Update van April 2022Elk social media platform werkt continu aan compleet nieuwe functies en verbeteringen van bestaande features.…

Als merk groeien zonder tv?

'De meeste potentie binnen online video om tv te benaderen ligt bij in-stream video'Relatief jonge ‘online’ merken als My Jewellery,…

Ervaring is de krachtigste fysieke uitdrukking van een merk

Excursie 5 Virtual Experience World Tour: Land RoverWaar voor de meeste autoverkopers een testrit niet méér inhoudt dan een rondje…

De kracht van metaforen

Excursie 4 Virtual Experience World TourHoewel de Zaltman Metaphor Elicitation Technique (ZMET) als kwalitatieve onderzoekstechniek al decennia in gebruik is,…

Chatbots met een attitude?

Zo geef je persoonlijkheid aan je virtuele medewerkerAls je het de consument vraagt zullen ze negen van de tien keer zeggen liever…

International B2B Marketing – Zó pakt CM.com het aan

Mark Appel: 'Openen we in een nieuw land, dan gaan we te werk tegen de richting van de aankoopreis in.'…

De donkere kant van digital marketing

Het spanningsveld zorgt ervoor dat veel digital marketeers gaan sturen op de data waar ze wél controle over hebben.We zijn…

Apple’s Mail Privacy Protection nog geen invloed op openratio

Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2022: Met name in B2B zijn belangrijkste ratio’s afgelopen jaren verbeterd​Bij Spotler Group hebben we vandaag de…

Zo zorgt helder klantinzicht voor een sterk merk

Een merk hebben wij toch helemaal niet nodig in onze markt? Ik hoor het ondernemers in B2B wel eens zeggen.…