Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Maartje Silvius, manager Marketing PostNL: Met post raak je de consument in het hart

Hoe bereik je de consument? Ergo, hoe raak je hem of haar echt en hoe zet je aan tot actie? Een vraag die elke marketeer elke dag opnieuw bezighoudt.

Hoe schrijf je goede prompts?

'Je hoort het links en rechts. De baan van de toekomst is een prompt-engineer'

Ontdek hoe je met post de aandacht pakt

PostNL geeft een aantal exclusieve PostLab werksessies ter waarde van €15.000,- weg aan marketeers en ondernemers.

De zwarte spiegel van personalisatie

Hypertargeting is meestal een krachtig marketinginstrument, maar als het misgaat kan het ook tegen je werken. Bedenk goed welke boodschap je precies wilt afgeven.

Hét Marketingfacts Jaarboek van class 2023 loopt nú van de pers

De elf bouwblokken waaruit het huis van marketing is samengesteld, wisselen af met duurzaamheid, diversiteit, waarde, purpose, employee branding, true pricing, marketing-ethiek, AI, contentmarketing; het zit er allemaal in.

PostNL lanceert geheime wapen van marketeer: PostLab

2,2 minuten volle aandacht voor je reclameboodschap: een sprookje? Werkelijkheid, zegt PostLab. Vanaf vandaag kunnen marketeers terecht bij dit nieuwe initiatief van PostNL.

Speervissen met Account Based B2B-Marketeers

Dat 'de sales' en 'de marketing' met veel creativiteit en originaliteit samen uit een soort zakelijke escaperoom moeten ontsnappen. Da's ABM.

Adrian Swinscoe; de CX-punker

Er dreigt een kloof te ontstaan tussen ‘Customer Experience’ en ‘the customer’s experience’.

Hoe je de consument centraal zet en overtuigt van de voordelen van data-uitwisseling

6 aanbevelingen die je als marketeer, dataspecialist of jurist in de dagelijkse praktijk kunt gebruiken bij het omgaan met data van (potentiële) klanten.

Gen Z is niet zo ongrijpbaar als je denkt

Best een lastige doelgroep: 3 tips om jongeren te bereiken voor je marktonderzoek.

De verbazingen van 2022

Afgelopen jaar heb ik elke week een verbazing van de week op LinkedIn gedeeld. Iets wat mij opviel als consument. Dit kon zowel positief als negatief zijn.

NPS en CES; de zin en de onzin (Podcast)

In deze derde aflevering van de CX Energy Boost-podcast leg ik je uit in welke gevallen je de NPS of de CES inzet.