Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

3 redenen waarom e-mailmarketing de perfecte stoepier voor je website is

De zomer is in volle gang. Een mooi moment om even weg te dromen. Misschien ben je zelf net terug van vakantie.

Keuzehulp: Meer focus en meer omzet

Hoe zorg je dat je in een online context goed advies kunt geven aan klanten die je begeleidt richting een aankoop? Met een keuzehulp realiseer je meer focus en meer omzet.

Stop met het ‘data-loket’

Het verzamelen van data is voor veel bedrijven allang het probleem niet meer. Veel lastiger blijkt vaak het omzetten van die data in waarde. Waarde halen uit data – deel 2.

Dr. Martens: In tijden van crisis scoren iconische merken

Het merk zegt zijn marketinginvesteringen te gaan verhogen, wijzend op zijn sterke aanwezigheid op sociale media

Aaaan de slag! (Help, ik heb geen data scientist – deel 4)

Doe-het-zelven aan de hand van de zes stappen van het Cross-Industry Standard Process for Data Mining

Reclame voor online gokken wordt verboden – en dan?

Online gokken werd op 1 oktober 2021 legaal in Nederland en dat hebben we geweten.

AI in Marketing; 7 tijdbesparende toepassingen

Hij die de actualiteit in het marketinglandschap volgt ziet wellicht de verbanden met de landbouwmechanisatie van de late jaren 40, maar dan met minder stikstof-uitstoot. Kunstmatige intelligentie is volgens velen het absolute toppunt van futuristische marketing en de mechanisering kan niet ver genoeg gaan. Maar is artificial intelligence echt zo veelbelovend?

Best Kept Secret als Customer Data Platform-case

Creëer merkrelevantie met verantwoorde data. Consumenten vandaag de dag hebben hoge eisen. Ze verwachten een persoonlijke service, maar willen en mogen steeds minder data delen. Hoe ga je hier als merk mee om?

Help! Ik Heb Geen Data Scientist – Deel 1

Voordat Big Data op de Hypecycle van Gartner verscheen, was er al statistiek. En vóór statistiek, was er Aristoteles.

Soeverein heersen over je eigen identiteit

Deel 4 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Zelf beschikken en besluiten over je data - hoe werkt de self-sovereign identity?

April Mullen: “E-mailmarketeers besteden veel tijd aan uitvoering, maar niet genoeg aan strategie”

April Mullen omschrijft zichzelf als een ‘e-mailgeek’ met ervaring aan zowel merk- als bureauzijde. We spraken Mullen naar aanleiding van haar komst naar EMAS 2022!