Hoe bereik je de consument? Ergo, hoe raak je hem of haar echt en hoe zet je aan tot actie? Een vraag die elke marketeer elke dag opnieuw bezighoudt.
'Je hoort het links en rechts. De baan van de toekomst is een prompt-engineer'
PostNL geeft een aantal exclusieve PostLab werksessies ter waarde van €15.000,- weg aan marketeers en ondernemers.
Hypertargeting is meestal een krachtig marketinginstrument, maar als het misgaat kan het ook tegen je werken. Bedenk goed welke boodschap je precies wilt afgeven.
De elf bouwblokken waaruit het huis van marketing is samengesteld, wisselen af met duurzaamheid, diversiteit, waarde, purpose, employee branding, true pricing, marketing-ethiek, AI, contentmarketing; het zit er allemaal in.
2,2 minuten volle aandacht voor je reclameboodschap: een sprookje? Werkelijkheid, zegt PostLab. Vanaf vandaag kunnen marketeers terecht bij dit nieuwe initiatief van PostNL.
Dat 'de sales' en 'de marketing' met veel creativiteit en originaliteit samen uit een soort zakelijke escaperoom moeten ontsnappen. Da's ABM.
Er dreigt een kloof te ontstaan tussen ‘Customer Experience’ en ‘the customer’s experience’.
6 aanbevelingen die je als marketeer, dataspecialist of jurist in de dagelijkse praktijk kunt gebruiken bij het omgaan met data van (potentiële) klanten.
Best een lastige doelgroep: 3 tips om jongeren te bereiken voor je marktonderzoek.
Afgelopen jaar heb ik elke week een verbazing van de week op LinkedIn gedeeld. Iets wat mij opviel als consument. Dit kon zowel positief als negatief zijn.
In deze derde aflevering van de CX Energy Boost-podcast leg ik je uit in welke gevallen je de NPS of de CES inzet.