De zomer is in volle gang. Een mooi moment om even weg te dromen. Misschien ben je zelf net terug van vakantie.
Hoe zorg je dat je in een online context goed advies kunt geven aan klanten die je begeleidt richting een aankoop? Met een keuzehulp realiseer je meer focus en meer omzet.
Het verzamelen van data is voor veel bedrijven allang het probleem niet meer. Veel lastiger blijkt vaak het omzetten van die data in waarde. Waarde halen uit data – deel 2.
Het merk zegt zijn marketinginvesteringen te gaan verhogen, wijzend op zijn sterke aanwezigheid op sociale media
Doe-het-zelven aan de hand van de zes stappen van het Cross-Industry Standard Process for Data Mining
Online gokken werd op 1 oktober 2021 legaal in Nederland en dat hebben we geweten.
Hij die de actualiteit in het marketinglandschap volgt ziet wellicht de verbanden met de landbouwmechanisatie van de late jaren 40, maar dan met minder stikstof-uitstoot. Kunstmatige intelligentie is volgens velen het absolute toppunt van futuristische marketing en de mechanisering kan niet ver genoeg gaan. Maar is artificial intelligence echt zo veelbelovend?
Creëer merkrelevantie met verantwoorde data. Consumenten vandaag de dag hebben hoge eisen. Ze verwachten een persoonlijke service, maar willen en mogen steeds minder data delen. Hoe ga je hier als merk mee om?
Voordat Big Data op de Hypecycle van Gartner verscheen, was er al statistiek. En vóór statistiek, was er Aristoteles.
Deel 4 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Zelf beschikken en besluiten over je data - hoe werkt de self-sovereign identity?
April Mullen omschrijft zichzelf als een ‘e-mailgeek’ met ervaring aan zowel merk- als bureauzijde. We spraken Mullen naar aanleiding van haar komst naar EMAS 2022!