Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De optimale klantreis; wie pakt de regie?

‘Het is belangrijk om successen meetbaar te maken, zodat alle medewerkers zien en begrijpen wat er goed gaat en wat verbeterd kan worden. Zo wordt het een gedeelde verantwoordelijkheid, ook als je geen CEO bent!’

Welk bedrijf of welk merk leverde de beste marketingprestatie van 2023?

Jouw mening of inval wordt ten zeerste gewaardeerd. Uit de heup en zonder er te lang over na te denken.

Het veranderende zoekgedrag van consumenten

Voor organisaties is het cruciaal om aanwezig te zijn, daar waar hun doelgroep zich bevindt. Of dit nou op Google is, een forum, marketplace of socialmediaplatform. Zes inzichten over hoe je daarop in kunt spelen.

De 10 stappen om echt met klantfeedback aan de slag te gaan

Alles draait om customer experience, klantbeleving, customer engagement, betrokkenheid, loyaliteit en op hoeveel andere manieren je het ook wilt uitdrukken.

Hollywood in je mail #1 – ‘Al 35 jaar in de ban van Hollywood’

Midden jaren '80 (van de vorige eeuw) raakte ik als student communicatiewetenschap in de ban van Hollywood.

De keerzijde van digitale transformatie

Personalisation repareert wat digitale transformatie kapot heeft gemaakt.

Hoe communiceren klanten met de hybride klantenservice?

Hoe zorg je er als bedrijf voor dat de overdracht tussen chatbot en medewerker goed verloopt?  

Marketing Reality Movement heeft een punt

Het aanwijzen van een klantsegment is geen hogere wiskunde, maar het vinden van je total adressable market vereist slimheid en inlevingsvermogen

Digital Humans: 11 insights over deze innovatieve vorm van klantcontact

De inzet en toegevoegde waarde van Digital Humans wordt zeker gedragen, maar het is duidelijk dat er goed gekeken moet worden naar de situatie waarin dat gebeurt, zodat de effectiviteit optimaal is.

(Podcast) Ontdek de kracht van Service Experience

In deze podcast aflevering nemen we je mee in het concept Service Experience en de link met Journey Management.