Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Content hoort niet meer bij de SEO-afdeling te liggen

Wie SEO als drijfveer heeft om content te maken, staat met 1-0 achter.

Google: Van zoekmachine naar antwoordmachine

Het lijkt erop dat ze bij Google nu echt de eerste stappen kunnen zetten in hun transformatie.

GPT-4 verandert de wereld en daarmee ook Google en SEO

AI en in het bijzonder GPT-4 veranderen de wereld van de SEO industrie. Hoe gaat Google om met AI content?

Hét Marketingfacts Jaarboek van class 2023 loopt nú van de pers

De elf bouwblokken waaruit het huis van marketing is samengesteld, wisselen af met duurzaamheid, diversiteit, waarde, purpose, employee branding, true pricing, marketing-ethiek, AI, contentmarketing; het zit er allemaal in.

Hoe entities invloed hebben op SEO

Olaf Kopp heeft enorm veel kennis over hoe entities SEO beïnvloeden. In deze podcast duiken we met Olaf de diepte in en zoomen we in op semantic search en E-E-A-T.

Friends of Search 2023: First party data en AI, de sleutel tot winstgevendheid en groei

Tien jaar Friends of Search werd met een stevig jubileum gevierd, vorige week. Hierbij het verslag.

SEO voor B2B organisaties en agencies

Dennis Akkerman is de eigenaar van SEO bureau Seeders en Martijn Hoving van SEO bureau Onder. In deze podcast geven ze samen hun visie op B2B SEO en delen ze inzichten uit hun eigen organisaties.

Marketplace-marketeers: Kinderen van satan

Op het moment dat je als bedrijf voor een (te) groot deel afhankelijk bent van marketplaces, ben je marketingtechnisch ziek. Je hebt iets onder de leden waar we snel vanaf moeten.

Google Bard: Heeft het nog zin om goede content te maken?

Het nieuws van Bard lijkt een beetje in te dalen, het stof is gaan liggen en er is -eindelijk- tijd voor bezinning.

Linkbuilding, de meest gemaakte fouten

Opbouwen en inkopen van links om hoog te ranken in een zoekmachine? Op het moment dat oprechtheid vervalt, is een link direct minder waard.

Beste marketingmanager, hoe vind je zelf dat je website werkt?

Werkt jouw website ook voor mensen die níet op jou lijken?

Google’s chatbot Bard: Wie is er wendbaar genoeg?

Laten we eerlijk zijn, de afgelopen tien, vijftien jaar heeft Google van veel marketeers een beetje verwende marketeers gemaakt.