Filters
  • Categorie

  • Tags

Google I/O 2022: Ctrl-F Voor Het Echte Leven

Een paar keer overgeslagen vanwege corona; de aankondigingen stelden de afgelopen jaren weinig voor, maar dit jaar startte CEO Sundar Pichai Google I/O weer met een keynote voor live publiek!

Advertising via digitale mediakanalen naar 3,1 miljard in 2021 (+34%)

"De ontwikkelingen voor cookieless adverteren gaan ons als branche blijven testen op wendbaarheid"De digital-advertisingbestedingen zijn in Nederland in 2021 met…

Marketingvak in Verandering #5: Bianca van Felius SDP – RUMR

"Dichter op 'het vuur' kan je niet zitten. Dat is toch het mooiste dat er is?"'Verandering is de enige constante' liet de oude-Griek Heraclites…

60 procent marketeers mist data doordat consument verschillende browsers gebruikt

Zes op de tien marketeers missen data bij om conversies te analyseren, doordat consumenten verschillende browsers op hun telefoon gebruiken.…

Structured data ter ondersteuning van EAT

Al even weten we dat structured data een toegevoegde waarde heeft voor de vindbaarheid in Google. Implementeer je structured data…

Automatisering paid search geeft searchspecialisten meer ruimte voor innovatie

De mogelijkheden om Search Engine Advertising (SEA)-campagnes te automatiseren zijn exponentieel toegenomen. Daarom hebben wij in de afgelopen jaren vanuit…

Consument en data in 2030: Op weg naar datasoevereiniteit

Opkomst identiteitsplatformen en data vaults maken opeisen datasoevereiniteit eenvoudigerNog geen tien jaar geleden deelden mensen achteloos hun complete levens via…

Zoekmachineoptimalisatie is geen doel op zich, je marketingstrategie is leidend

Er zijn een hoop zaken die komen kijken bij het opstellen van een SEO strategie. Zoekwoordenonderzoek, linkbuilding, technische optimalisaties, maar…

Search-budget hóeft geen rol te spelen

'Je zult nu écht moeten veranderen, anders kun je anno 2022 de razendsnelle ontwikkelingen niet meer bijhouden'De DDMA Commissie Search…

Álles over marketing in het nieuwe Jaarboek

Opstelling is rond: Er zit weer een kloek printje aan te komen.Het nieuwe NIMA Marketingfacts Jaarboek is onderweg. Met de…

Goed voornemen 2022: Noem SEO teksten geen SEO teksten meer

Minder snoepen, meer sporten? Gooi het eens over een andere boeg dit jaar. Neem je voor om ‘SEO teksten’ geen…

Hiernaar googelden we massaal in 2021

Van Max tot boosterprik, van persconferenties, rellen en code rood tot SongfestivalOok dit jaar kende z’n ups en downs en…