Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Visual Search voor Marketing – of niet?

Op een aantal gebieden heeft het heel veel potentie, omdat de rek er nog niet uit is en de kwaliteit hoog ligt.

Trends in woordgebruik in domeinnamen

en welke lessen marketeers hieruit kunnen trekken

De toekomst van Search Engine Marketing

Deel 8 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Wanneer we specifiek kijken naar de toekomst van Search Engine Advertising lijkt er een aantal grote veranderingen aan te komen.

16 SEO-klusjes om op te pakken deze zomer

Gebruik de zomermaanden om jouw website óf de site van je klanten weer helemaal SEO-proof te maken.

The Price was right, wasn’t it?

Lees mee over de uitslag van de 'Best of NIMA' Veiling. Wat zijn mensen bereid te betalen voor je product of dienst?

De ROI van SEO

Geen enkele bedrijfseigenaar of marketing manager heeft zin om een budget te verbranden, zonder dat hier wat tegenover staat. Daarom krijgen wij ook vaak de vraag wat SEO oplevert op de middellange termijn.

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is los

Uitgegroeid tot een breed Jaarboek over héél marketing, voor zover mogelijk. Met nog altijd veel aandacht voor innovatie, dus ook veel need to know-digital. Het boek 2022-2023 is NU verkrijgbaar!

Aleyda Solis: “Het belang van rapportages wordt vaak over het hoofd gezien in de SEO-wereld”

Aleyda Solis (Orainti) is spreker op de aankomende editie van Friends of Search. Bovenstaande quote is opmerkelijk, omdat goede SEO rapportages een grote positieve impact kunnen hebben op SEO-processen.

Lily Ray: “SEO-pro die niet op E-A-T golf is gesprongen, let niet goed op”

Volgens Lily Ray (Amsive Digital) heeft iedere SEO-professional die niet meebeweegt met de E-A-T golf duidelijk niet in de smiezen wat Google de afgelopen jaren heeft uitgespookt.

Veel marketeers hebben geen idee van ‘hét’ moment

Voor ieder merk of product is er één moment dat beslissend is voor het wel of niet kopen van het product of de dienst.

Google I/O 2022: Ctrl-F Voor Het Echte Leven

Een paar keer overgeslagen vanwege corona; de aankondigingen stelden de afgelopen jaren weinig voor, maar dit jaar startte CEO Sundar Pichai Google I/O weer met een keynote voor live publiek!