Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Een cookie bij de koffie, of inmiddels toch wat anders?

Marketeers zouden onderhand wel moeten weten dat verandering de enige constante is in hun vakgebied.

Mag de website nog wel centraal staan in de online marketingstrategie?

Dat je een website hebt, is niet meer dan logisch. Toch verandert de rol van de website - ongemerkt - wel degelijk. 

SEO als onderdeel van Demand Generation met Morgan Petrov

Hoe geef je SEO een plek in je demand generation aanpak? Morgan Petrov vertelt erover in deze aflevering van de Inbound4Cast.

Waarom je slechte resultaten haalt met Google Ad Grants

Beheer jij een Google Ad Grants campagne voor een klant of voor je eigen non-profit, en haal je niet de resultaten die je voor een commerciële klant behaalt?

Zo genereer je AI-teksten die voldoen aan alle SEO vereisten

Met de komst van GPT-4 is het aantal toepassingen van AI in een stroomversnelling geraakt.

Roofdieren als leermeesters

Wat kunnen we van hen leren over het zoekgedrag van consumenten?

Content hoort niet meer bij de SEO-afdeling te liggen

Wie SEO als drijfveer heeft om content te maken, staat met 1-0 achter.

Hoe je met jouw advertentie een scroll stopt in 3 seconden

De thumbstop-ratio meet je door het aantal 3-second videoplays te delen door het aantal impressies.

Google Core Updates: Kans of kansloos?

Wat je kan doen om stand te houden tegen core updates van Google.

De toekomst van SEO en AI voor marketing

AI verandert verschillende onderdelen van SEO en marketing. Met Michel Kant blik ik vooruit op de toekomst.

Introductie in chatbot optimalisatie: Hoe pak je het aan en wat krijg je ervoor terug?

Al jaren houden bedrijven zich bezig met het optimaliseren van hun content en website voor zoekmachines (SEO).

Strategieën voor GMB-optimalisaties voor meerdere locaties

In dit artikel leid ik je door enkele strategieën om jouw GMB listings te optimaliseren.