Marketeers zouden onderhand wel moeten weten dat verandering de enige constante is in hun vakgebied.
Dat je een website hebt, is niet meer dan logisch. Toch verandert de rol van de website - ongemerkt - wel degelijk.
Hoe geef je SEO een plek in je demand generation aanpak? Morgan Petrov vertelt erover in deze aflevering van de Inbound4Cast.
Beheer jij een Google Ad Grants campagne voor een klant of voor je eigen non-profit, en haal je niet de resultaten die je voor een commerciële klant behaalt?
Met de komst van GPT-4 is het aantal toepassingen van AI in een stroomversnelling geraakt.
Wie SEO als drijfveer heeft om content te maken, staat met 1-0 achter.
De thumbstop-ratio meet je door het aantal 3-second videoplays te delen door het aantal impressies.
Wat je kan doen om stand te houden tegen core updates van Google.
AI verandert verschillende onderdelen van SEO en marketing. Met Michel Kant blik ik vooruit op de toekomst.
Al jaren houden bedrijven zich bezig met het optimaliseren van hun content en website voor zoekmachines (SEO).
In dit artikel leid ik je door enkele strategieën om jouw GMB listings te optimaliseren.