Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De ROI van SEO

Geen enkele bedrijfseigenaar of marketing manager heeft zin om een budget te verbranden, zonder dat hier wat tegenover staat. Daarom krijgen wij ook vaak de vraag wat SEO oplevert op de middellange termijn.

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is los

Uitgegroeid tot een breed Jaarboek over héél marketing, voor zover mogelijk. Met nog altijd veel aandacht voor innovatie, dus ook veel need to know-digital. Het boek 2022-2023 is NU verkrijgbaar!

Aleyda Solis: “Het belang van rapportages wordt vaak over het hoofd gezien in de SEO-wereld”

Aleyda Solis (Orainti) is spreker op de aankomende editie van Friends of Search. Bovenstaande quote is opmerkelijk, omdat goede SEO rapportages een grote positieve impact kunnen hebben op SEO-processen.

Lily Ray: “SEO-pro die niet op E-A-T golf is gesprongen, let niet goed op”

Volgens Lily Ray (Amsive Digital) heeft iedere SEO-professional die niet meebeweegt met de E-A-T golf duidelijk niet in de smiezen wat Google de afgelopen jaren heeft uitgespookt.

Veel marketeers hebben geen idee van ‘hét’ moment

Voor ieder merk of product is er één moment dat beslissend is voor het wel of niet kopen van het product of de dienst.

Google I/O 2022: Ctrl-F Voor Het Echte Leven

Een paar keer overgeslagen vanwege corona; de aankondigingen stelden de afgelopen jaren weinig voor, maar dit jaar startte CEO Sundar Pichai Google I/O weer met een keynote voor live publiek!

Advertising via digitale mediakanalen naar 3,1 miljard in 2021 (+34%)

"De ontwikkelingen voor cookieless adverteren gaan ons als branche blijven testen op wendbaarheid"De digital-advertisingbestedingen zijn in Nederland in 2021 met…

Marketingvak in Verandering #5: Bianca van Felius SDP – RUMR

"Dichter op 'het vuur' kan je niet zitten. Dat is toch het mooiste dat er is?"'Verandering is de enige constante' liet de oude-Griek Heraclites…

60 procent marketeers mist data doordat consument verschillende browsers gebruikt

Zes op de tien marketeers missen data bij om conversies te analyseren, doordat consumenten verschillende browsers op hun telefoon gebruiken.…

Structured data ter ondersteuning van EAT

Al even weten we dat structured data een toegevoegde waarde heeft voor de vindbaarheid in Google. Implementeer je structured data…

Automatisering paid search geeft searchspecialisten meer ruimte voor innovatie

De mogelijkheden om Search Engine Advertising (SEA)-campagnes te automatiseren zijn exponentieel toegenomen. Daarom hebben wij in de afgelopen jaren vanuit…