Wie SEO als drijfveer heeft om content te maken, staat met 1-0 achter.
Het lijkt erop dat ze bij Google nu echt de eerste stappen kunnen zetten in hun transformatie.
AI en in het bijzonder GPT-4 veranderen de wereld van de SEO industrie. Hoe gaat Google om met AI content?
De elf bouwblokken waaruit het huis van marketing is samengesteld, wisselen af met duurzaamheid, diversiteit, waarde, purpose, employee branding, true pricing, marketing-ethiek, AI, contentmarketing; het zit er allemaal in.
Olaf Kopp heeft enorm veel kennis over hoe entities SEO beïnvloeden. In deze podcast duiken we met Olaf de diepte in en zoomen we in op semantic search en E-E-A-T.
Tien jaar Friends of Search werd met een stevig jubileum gevierd, vorige week. Hierbij het verslag.
Dennis Akkerman is de eigenaar van SEO bureau Seeders en Martijn Hoving van SEO bureau Onder. In deze podcast geven ze samen hun visie op B2B SEO en delen ze inzichten uit hun eigen organisaties.
Op het moment dat je als bedrijf voor een (te) groot deel afhankelijk bent van marketplaces, ben je marketingtechnisch ziek. Je hebt iets onder de leden waar we snel vanaf moeten.
Het nieuws van Bard lijkt een beetje in te dalen, het stof is gaan liggen en er is -eindelijk- tijd voor bezinning.
Opbouwen en inkopen van links om hoog te ranken in een zoekmachine? Op het moment dat oprechtheid vervalt, is een link direct minder waard.
Werkt jouw website ook voor mensen die níet op jou lijken?
Laten we eerlijk zijn, de afgelopen tien, vijftien jaar heeft Google van veel marketeers een beetje verwende marketeers gemaakt.