Geen enkele bedrijfseigenaar of marketing manager heeft zin om een budget te verbranden, zonder dat hier wat tegenover staat. Daarom krijgen wij ook vaak de vraag wat SEO oplevert op de middellange termijn.
Uitgegroeid tot een breed Jaarboek over héél marketing, voor zover mogelijk. Met nog altijd veel aandacht voor innovatie, dus ook veel need to know-digital. Het boek 2022-2023 is NU verkrijgbaar!
Aleyda Solis (Orainti) is spreker op de aankomende editie van Friends of Search. Bovenstaande quote is opmerkelijk, omdat goede SEO rapportages een grote positieve impact kunnen hebben op SEO-processen.
Volgens Lily Ray (Amsive Digital) heeft iedere SEO-professional die niet meebeweegt met de E-A-T golf duidelijk niet in de smiezen wat Google de afgelopen jaren heeft uitgespookt.
Voor ieder merk of product is er één moment dat beslissend is voor het wel of niet kopen van het product of de dienst.
Ready to take your SEO center stage?
Een paar keer overgeslagen vanwege corona; de aankondigingen stelden de afgelopen jaren weinig voor, maar dit jaar startte CEO Sundar Pichai Google I/O weer met een keynote voor live publiek!
"De ontwikkelingen voor cookieless adverteren gaan ons als branche blijven testen op wendbaarheid"De digital-advertisingbestedingen zijn in Nederland in 2021 met…
"Dichter op 'het vuur' kan je niet zitten. Dat is toch het mooiste dat er is?"'Verandering is de enige constante' liet de oude-Griek Heraclites…
Zes op de tien marketeers missen data bij om conversies te analyseren, doordat consumenten verschillende browsers op hun telefoon gebruiken.…
Al even weten we dat structured data een toegevoegde waarde heeft voor de vindbaarheid in Google. Implementeer je structured data…
De mogelijkheden om Search Engine Advertising (SEA)-campagnes te automatiseren zijn exponentieel toegenomen. Daarom hebben wij in de afgelopen jaren vanuit…