Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

TikTok lanceert TikTok Now: Ordinaire kopie van BeReal?

De social update van september 2022: TikTok aapt BeReal na, nieuwe Whatsapp deelknop op Twitter en nog veel meer!

De toekomst van Search Engine Marketing

Wanneer we specifiek kijken naar de toekomst van Search Engine Advertising lijkt er een aantal grote veranderingen aan te komen.

Google en Performance Marketing

Wat zijn de 5 dingen om rekening mee te houden bij automatische biedstrategieën in Google Ads?

We moeten het (nog een keer) over ‘views’ hebben…

Ik vind social media views dus *wel* een nuttige metric. Shoot me.

WARC: Social Media-bedrijven zien 40 miljard verdampen door cookiewet

Wereldwijde advertentie-uitgaven stijgen dit jaar met 8,3% tot 880,9 miljard dollar, maar gaan vervolgens in een duikvlucht.

Waarom als search-expert kennis van SEO én SEA onmisbaar is

In dit interview spreek ik met Tessa Visser, Team Lead Online Marketing bij Happy Horizon en Robert Rooijakkers, SEO Manager bij KPN.

Visual Search voor Marketing – of niet?

Op een aantal gebieden heeft het heel veel potentie, omdat de rek er nog niet uit is en de kwaliteit hoog ligt.

Trends in woordgebruik in domeinnamen

en welke lessen marketeers hieruit kunnen trekken

16 SEO-klusjes om op te pakken deze zomer

Gebruik de zomermaanden om jouw website óf de site van je klanten weer helemaal SEO-proof te maken.

The Price was right, wasn’t it?

Lees mee over de uitslag van de 'Best of NIMA' Veiling. Wat zijn mensen bereid te betalen voor je product of dienst?

De ROI van SEO

Geen enkele bedrijfseigenaar of marketing manager heeft zin om een budget te verbranden, zonder dat hier wat tegenover staat. Daarom krijgen wij ook vaak de vraag wat SEO oplevert op de middellange termijn.

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is los

Uitgegroeid tot een breed Jaarboek over héél marketing, voor zover mogelijk. Met nog altijd veel aandacht voor innovatie, dus ook veel need to know-digital. Het boek 2022-2023 is NU verkrijgbaar!