Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Digitale versnelling kleurt lijst met Beste Marketingboeken

Dit zijn de tien nominaties voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2022

B2B Content Podcast: Dharminder Biharie over de perfecte salesfunnel

‘Friese Koek-garantie’ en andere onconventionele verkooptechnieken

Thought leadership effectief inzetten voor diensten van hoge kwaliteit

B2B-organisaties met sterke websites, geweldige content en veel publiciteit overtuigen potentiële klanten in de meeste gevallen van hun expertise.

Waarom een marketeer nooit IT-er mag worden

Wat kom je het vaak tegen in de praktijk: een organisatie – groot of klein – heeft besloten datagericht te gaan werken.

State of Commerce

Ontvang strategievormende inzichten van 1 miljard afnemers en 4.000+ marktleiders.

‘Brief voelt voor meeste Nederlanders gewoon het veiligst’

Nederlander vertrouwt post meer dan digitale berichten, als het om pincodes en polisoverzichten gaat

Rise of the machines

De gloriedagen van de online marketing specialist bevinden zich in de herfst. Het is aanpassen of accepteren dat je toegevoegde waarde in huidige vorm steeds minder wordt.

Marketing heeft momentum en B2B marketeers spelen een glansrol

Wanneer je denkt aan de geschiedenis van marketing, komen er waarschijnlijk vooral B2C merken en campagnes voorbij in je gedachten.

Pricing Management: Waardebepaling in B2C en B2B

Deel 9 van een bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 2022-2023. Hoe kom je tot een gefundeerde waardebepaling in B2C- en B2B-markten?

Inbound: Klassieke Funnel binnen B2B-Marketing

Deel 10 van een bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. De inbound marketing-funnel is te verdelen in drie fasen.

B2B Marketing Nederland heeft weer stevig event op de planning

Veel B2B-marketeers willen echte B2B-cases en concrete nieuwe inzichten die ze direct kunnen toepassen in de praktijk.

Megekko: minder lucht in verpakkingen levert ons veel op

Klanten verwachten meer aandacht voor duurzaamheid en het milieu. Bij Megekko keken ze daarom samen met PostNL kritisch naar de verpakkingen.