Moeten we dit niet op een andere manier vertellen? Moeten we dit niet leuker, verhalender of creatiever maken?
Marketing en sales alignment is een van de stokpaardjes van menig B2B marketing guru maar in de praktijk is dit vaak niet genoeg. Althans, niet voor zakelijke dienstverleners met Knowledge Intensive Business Services (KIBS).
In 2024 telde het reclamefestival in Cannes zo’n 27.000 inzendingen. En met honderden winnaars over 30 categorieën is het niet te doen om alle casefilms te kijken. Geen zorgen, ik help je met een selectie van de 7 winnaars die er dit jaar écht bovenuit springen.
Het Dentsu Consumer Vision 2035 rapport geeft een overzicht van de belangrijkste consumententrends tot het jaar 2035 in 4 deelgebieden: technologie, cultuur, consumenten en merken.
Na een uitdagend jaar van krappe marketingbudgetten en hoge druk om return on investment (ROI) te bewijzen, tonen B2B-marketing leiders wereldwijd een hernieuwd optimisme.
B2B Benchmark report van LinkedIn: optimisme over komend jaar, marketingsector loopt voorop bij adoptie AI.
Tijdens Nima Marketing Day worden, net als vorig jaar, de uitkomsten van Het Grote Jongerenonderzoek 2024 gepresenteerd.
Het geheim van Kooyman ligt in de oprechte connectie met de eilandbewoners. Vertrouwen is essentieel op deze kleine, hechte eilanden.
Het organiseren van een evenement is niet alleen leuk om te doen, het heeft ook nog eens vele voordelen: het versterken van relaties, het opbouwen van je merk, groei stimuleren…
Met enkele speldenprikjes overtuig je niemand. Je moet touchpoints stapelen om echt impact te maken. Wist je dat we soms over 40 of 50 touchpoints praten om een MQL te generen?
"Ik ga je hier niet vertellen hoe goed ik ben", zegt Enes. Maar ondertussen leer ik veel van hem.
B2B-bedrijven moeten steeds meer moeite doen om hun merk onder de aandacht te krijgen van hun doelgroep, waarbij de markt verzadigd raakt met eindeloze producten en diensten. Brand Experience Center biedt uitkomst.