Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Demand Generation: zet jezelf vast op de shortlist

De introductie van het 'Minus One Moment of Truth'.

B2B Content Podcast: Remy Gieling over het goed inzetten van AI

De AI-ontwikkelingen gaan hard. Heel hard. De tijd om er iets mee te gaan doen is dus nu. Hoe?

B2B Content Podcast: Floor de Wit en Eric Dubbelaar over klantrelaties

In B2B heb je langdurige klantrelaties nodig. En dan wordt marketing ineens heel simpel. Luister maar.

Haal het maximale uit GPT4 voor contentcreatie

Hij investeerde in 2023 ruim 1.500 uur in ChatGPT4. In deze aflevering deelt Bob Ballings zijn learnings.

Customer Value Management; het verschil tussen waarde en prijs

Wanneer de waarde niet duidelijk zichtbaar is, kan je het de klant niet kwalijk nemen dat deze er niet voor wil betalen. Zeker niet in B2B.

Over de schone kunst van B2B Leadgeneratie

'De echte wizzards zijn de deelnemers. Je moet je voorstellen dat zij als geen ander weten hoe de hazen in een bedrijf lopen, wat wel en niet haalbaar is.'

Organisch groeien als B2B SaaS bedrijf

Hoe pakt B2B SaaS oplossing SE Ranking haar eigen marketing aan? CMO Bogdan Babyak geeft een kijkje in de keuken.

Zet je B2B-leadgeneratie op scherp (héél scherp)

Hoe werkt leadmanagement, leadscoring en leadnurturing precies en hoe pas je dat goed toe?

Hoe stel je een B2B marketingplan op?

Bij de start van een nieuw jaar, is het hebben van een solide B2B marketingplan belangrijk. Michan Katerbarg deelt zijn aanpak.

B2B Content Podcast: Kay-Lee Hendriks over employer branding

Employer branding is niet alleen de sleutel tot succesvol nieuwe mensen werven, het draagt ook bij aan een cultuur waarin mensen ook blijven.

Ook B2B-marketeers mogen, nee moeten zelfs, buiten de corporate guidelines kleuren

De verschillen tussen B2C- en B2B-campagnes worden steeds kleiner.

AI Use cases voor B2B marketeers in 2024

De inzet van AI in B2B marketing gaat verder dan enkel content creatie. Isar Meitis vertelt hoe je dit aanpakt.