Eduard Blacquière is een bekend gezicht in de SEO wereld. In deze podcast geeft hij zijn visie op SEO en vertelt hij over de voordelen van personal branding.
Het geheim van succesvolle klantenwerving: zet je expertise in de schijnwerpers.
Een complete rebranding in 6 weken? Lisa van den Berg deed het, namens NorthC Datacenters.
Dennis Akkerman is de eigenaar van SEO bureau Seeders en Martijn Hoving van SEO bureau Onder. In deze podcast geven ze samen hun visie op B2B SEO en delen ze inzichten uit hun eigen organisaties.
Twan Stoppelenburg is Product Marketeer bij het techbedrijf CM.com, en gelooft in Demand Generation.
“We believe B2B marketing is on the cusp of a Golden Age,” aldus Jon Lombardo en Peter Weinberg in maart 2022. De B2B-marketingwereld is in beweging.
Martijn Jaartsveld is Strategy Director en MT-lid bij mediabureau STROOM. Hij vertelt hoe STROOM niet alleen focust op media-advies, maar ook meedenkt met klanten over merkgroei.
Marketeer Edwin Dijkstra leerde alles over b2b marketing op Linkedin door meer dan 500 dagen dagelijks te posten. Dijkstra deelt zijn inzichten in deze podcast.
Jerrel Arkes is SEO-specialist, maar doet ondertussen zo veel andere dingen dat hij bedrijven soms durft te adviseren om SEO grotendeels links te laten liggen.
Wie met een kleintje op komst op zoek gaat naar een veilige autostoel, gaat op zoek naar een ‘Maxi-Cosi’.
Dark Social: sociale interactie in de vorm van chats en dm, buiten het zicht van het grote publiek. Een grote uitdaging voor marketeers.
Bedrijven zien in toenemende mate het concurrentievoordeel dat de inzet van product marketeers kan opleveren. Daarmee gaat de vraag naar deze specialisten door het dak.