Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Account-Based Marketing: 3 tips voor een up-to-date communicatiestrategie

Account-Based Marketing, ofwel ABM, is tegenwoordig één van de belangrijkste elementen van B2B-marketing.

Offline conversie tracking

Als (B2B) organisatie is het fundamenteel om structureel leads te generen, met als uiteindelijke doel dat die leads klant bij je worden (én blijven).

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is los

Uitgegroeid tot een breed Jaarboek over héél marketing, voor zover mogelijk. Met nog altijd veel aandacht voor innovatie, dus ook veel need to know-digital. Het boek 2022-2023 is NU verkrijgbaar!

Kwalitatieve B2B-thought leadership content: Hier moet je aan voldoen

Er zijn ontzettend veel soorten content. Whitepapers, blogs, onderzoeken, video’s, enzovoorts, enzovoorts. Maar wat zorgt ervoor dat bepaalde content aantrekkelijker is dan andere?

Wat zijn de verschillen tussen B2B en B2C Growth Marketing?

Growth marketing, oftewel growth hacking, is eigenlijk gewoon een marketingterm voor het bedrijven van marketing. Toch zien we het vandaag de dag steeds vaker terugkomen. Deze nieuwe 21e eeuwse stroming kent bovendien twee verschillende marktbenaderingen: B2B- en B2C growth hacking.

Marcia Moestoredjo: ‘Je moet pas marketing gaan doen als je branding goed staat’

Bouke Vlierhuis interviewt (hopelijk) maandelijks een IT- of B2B-marketeer waar jij en hijzelf wat van kunnen leren. In deze editie: Marcia Moestoredjo, CEO & Founder van Sky10.

Hoe start je een D2C-kanaal naast je B2B-kanaal?

Een nieuw kanaal voor directe verkoop aan de consument