Zet personalisatie in, om relevant te worden voor je klant. Waar begin je? Wat is er mogelijk? Is het haalbaar?
Vladimir den Baars, specialist in neuro market research: 'Als het gaat om consumentengedrag zijn we geen goede psychologen van onszelf.'
Ontdek Meta's Nieuwe Leadgeneratietools, Instagram introduceert GIFs in Reacties, LinkedIn helpt Creators en TikTok's Muziek Hub.
Waarom rennen we weg voor marketing content en worden we aangetrokken door content van mediabedrijven?
Kijk bij ABM ook eens naar waarom JIJ interessant kan zijn voor bedrijven...
Pierre Vanderfeesten is specialist op het gebied van Account Based Marketing. Hij implementeerde ABM binnen verschillende organisaties.
Opvallend: MVO-strategieën komen vaker voor bij Nederlandse B2B-bedrijven (63%) dan in B2C (51%)
Marketing en sales draaien om 1 ding: vertrouwen.
Die belangrijke productlaunch: ben jij er klaar voor? Weet je ook…. wie er op zit te wachten?
Hebben links nou invloed op je bereik op LinkedIn? En maakt het uit wanneer je een bericht publiceert? Corinne Keijzer geeft er visie op verschillende mythes en trends.
De vraag in de titel van dit stuk werd mij daadwerkelijk gesteld enkele jaren geleden, door een jonge marketeer.
Het merk dat levendig wordt herinnerd, is het merk dat wordt gekocht. En dat gaat allemaal niet vanzelf, want wie rust roest. Tackel geheugencorrosie.