Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Websitepersonalisatie voor B2B: beginnen is eigenlijk supersimpel

Zet personalisatie in, om relevant te worden voor je klant. Waar begin je? Wat is er mogelijk? Is het haalbaar?

De kracht van emotie in B2B marketing

Vladimir den Baars, specialist in neuro market research: 'Als het gaat om consumentengedrag zijn we geen goede psychologen van onszelf.'

Linkedin helpt creators

Ontdek Meta's Nieuwe Leadgeneratietools, Instagram introduceert GIFs in Reacties, LinkedIn helpt Creators en TikTok's Muziek Hub.

Wat B2B marketeers van de mediawereld kunnen leren

Waarom rennen we weg voor marketing content en worden we aangetrokken door content van mediabedrijven?

Vier account based marketing strategieën die werken

Kijk bij ABM ook eens naar waarom JIJ interessant kan zijn voor bedrijven...

Alles over Account Based Marketing

Pierre Vanderfeesten is specialist op het gebied van Account Based Marketing. Hij implementeerde ABM binnen verschillende organisaties.

‘Succesvolle merken integreren MVO vaker in hun marketingstrategie’

Opvallend: MVO-strategieën komen vaker voor bij Nederlandse B2B-bedrijven (63%) dan in B2C (51%)

Schiet jij raak met je productlaunch of wordt het een losse flodder?

Die belangrijke productlaunch: ben jij er klaar voor? Weet je ook…. wie er op zit te wachten?

LinkedIn marketing mythes ontkracht

Hebben links nou invloed op je bereik op LinkedIn? En maakt het uit wanneer je een bericht publiceert? Corinne Keijzer geeft er visie op verschillende mythes en trends.

‘Wat is je marketingstrategie? SEO of SEA?’

De vraag in de titel van dit stuk werd mij daadwerkelijk gesteld enkele jaren geleden, door een jonge marketeer.

Hou je merk springlevend (en onvergetelijk)

Het merk dat levendig wordt herinnerd, is het merk dat wordt gekocht. En dat gaat allemaal niet vanzelf, want wie rust roest. Tackel geheugencorrosie.