Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Contentmarketing in B2B: Op het juiste moment exact de juiste content (interview Freek Janssen)

Moeten we dit niet op een andere manier vertellen? Moeten we dit niet leuker, verhalender of creatiever maken?

Expertise-first marketing en het belang van interne SME’s

Marketing en sales alignment is een van de stokpaardjes van menig B2B marketing guru maar in de praktijk is dit vaak niet genoeg. Althans, niet voor zakelijke dienstverleners met Knowledge Intensive Business Services (KIBS).

De 7 Cannes Lions winnaars uit 2024 die je gezien móet hebben

In 2024 telde het reclamefestival in Cannes zo’n 27.000 inzendingen. En met honderden winnaars over 30 categorieën is het niet te doen om alle casefilms te kijken. Geen zorgen, ik help je met een selectie van de 7 winnaars die er dit jaar écht bovenuit springen.

Rapport: Consumententrends tot 2035

Het Dentsu Consumer Vision 2035 rapport geeft een overzicht van de belangrijkste consumententrends tot het jaar 2035 in 4 deelgebieden: technologie, cultuur, consumenten en merken.

Onderzoek LinkedIn: AI populair bij B2B, optimisme bij marketeers

Na een uitdagend jaar van krappe marketingbudgetten en hoge druk om return on investment (ROI) te bewijzen, tonen B2B-marketing leiders wereldwijd een hernieuwd optimisme.

B2B-marketing leiders na lastig jaar optimistischer

B2B Benchmark report van LinkedIn: optimisme over komend jaar, marketingsector loopt voorop bij adoptie AI.

MediaTest en Mediahuis presenteren de resultaten van ‘Het Grote Jongerenonderzoek 2024’

Tijdens Nima Marketing Day worden, net als vorig jaar, de uitkomsten van Het Grote Jongerenonderzoek 2024 gepresenteerd.

Tambr en Total Design over de nieuwe merkidentiteit van het Caribische Kooyman

Het geheim van Kooyman ligt in de oprechte connectie met de eilandbewoners. Vertrouwen is essentieel op deze kleine, hechte eilanden.

Congreshacks: 3 essentiële tips voor een succesvolle eventvoorbereiding

Het organiseren van een evenement is niet alleen leuk om te doen, het heeft ook nog eens vele voordelen: het versterken van relaties, het opbouwen van je merk, groei stimuleren…

Impact maken? Start Compounding!

Met enkele speldenprikjes overtuig je niemand. Je moet touchpoints stapelen om echt impact te maken. Wist je dat we soms over 40 of 50 touchpoints praten om een MQL te generen?

B2B Content Podcast: Enes Kartal over leren, prioriteiten en leiding nemen

"Ik ga je hier niet vertellen hoe goed ik ben", zegt Enes. Maar ondertussen leer ik veel van hem.

Het onderscheidend vermogen van een Brand Experience Center

B2B-bedrijven moeten steeds meer moeite doen om hun merk onder de aandacht te krijgen van hun doelgroep, waarbij de markt verzadigd raakt met eindeloze producten en diensten. Brand Experience Center biedt uitkomst.