Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Congreshacks: 3 essentiële tips voor een succesvolle eventvoorbereiding

Het organiseren van een evenement is niet alleen leuk om te doen, het heeft ook nog eens vele voordelen: het versterken van relaties, het opbouwen van je merk, groei stimuleren…

Impact maken? Start Compounding!

Met enkele speldenprikjes overtuig je niemand. Je moet touchpoints stapelen om echt impact te maken. Wist je dat we soms over 40 of 50 touchpoints praten om een MQL te generen?

B2B Content Podcast: Enes Kartal over leren, prioriteiten en leiding nemen

"Ik ga je hier niet vertellen hoe goed ik ben", zegt Enes. Maar ondertussen leer ik veel van hem.

Het onderscheidend vermogen van een Brand Experience Center

B2B-bedrijven moeten steeds meer moeite doen om hun merk onder de aandacht te krijgen van hun doelgroep, waarbij de markt verzadigd raakt met eindeloze producten en diensten. Brand Experience Center biedt uitkomst.

Congrescoach geeft ultieme hacks voor het organiseren van een congres

De afgelopen twee jaar won Koninklijke Jaarbeurs de award voor beste congreslocatie van Nederland. Toch weet lang niet iedereen dat de evenementenlocatie naast beurzen zowel grote en kleinschalige evenementen als congressen organiseert en faciliteert. Om dat nog meer voor het voetlicht te brengen introduceert Jaarbeurs de congrescoaches in haar nieuwste campagne.

B2B Content Podcast Carolien Graafsma: hoe je als marketeer écht waarde levert

Hoe lever je als marketeer aantoonbare waarde? Wat zijn de rol en waarde van leads hierin? Carolien Graafsma van Endeavour helpt om een soepele, digitale reis uit te zetten voor potentiële klanten.

Demand Generation: zet jezelf vast op de shortlist

De introductie van het 'Minus One Moment of Truth'.

B2B Content Podcast: Remy Gieling over het goed inzetten van AI

De AI-ontwikkelingen gaan hard. Heel hard. De tijd om er iets mee te gaan doen is dus nu. Hoe?

B2B Content Podcast: Floor de Wit en Eric Dubbelaar over klantrelaties

In B2B heb je langdurige klantrelaties nodig. En dan wordt marketing ineens heel simpel. Luister maar.

Haal het maximale uit GPT4 voor contentcreatie

Hij investeerde in 2023 ruim 1.500 uur in ChatGPT4. In deze aflevering deelt Bob Ballings zijn learnings.

Customer Value Management; het verschil tussen waarde en prijs

Wanneer de waarde niet duidelijk zichtbaar is, kan je het de klant niet kwalijk nemen dat deze er niet voor wil betalen. Zeker niet in B2B.

Over de schone kunst van B2B Leadgeneratie

'De echte wizzards zijn de deelnemers. Je moet je voorstellen dat zij als geen ander weten hoe de hazen in een bedrijf lopen, wat wel en niet haalbaar is.'