Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Martech zorgt voor knoop in maag marketeers

In het Marketingfacts Jaarboek staan we niet voor niets zo uitgebreid in veertig pagina's stil bij het complexe onderwerp martech.

Visual Search voor Marketing – of niet?

Op een aantal gebieden heeft het heel veel potentie, omdat de rek er nog niet uit is en de kwaliteit hoog ligt.

Waar wringt de schoen tussen Design Thinking en Customer Experience?

Twaalfde en laatste deel van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Hoe om te gaan met een mindset die niet altijd te matcht met de bestaande opvattingen of werkwijzen in verschillende onderdelen van organisaties?

De Metagids #32: De Metaverse bestaat niet

De metaverse komt er vast en zeker. Met stukjes en beetjes en een hoop tegenslag. Maar niet voor 2030.

Marketing en Innovatie – een radicale match

Deel 11 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Wat is het verschil tussen incrementele innovatie, radicale innovatie en welke innovaties in marketing voorspelt Gartner?

AI in Marketing; 7 tijdbesparende toepassingen

Hij die de actualiteit in het marketinglandschap volgt ziet wellicht de verbanden met de landbouwmechanisatie van de late jaren 40, maar dan met minder stikstof-uitstoot. Kunstmatige intelligentie is volgens velen het absolute toppunt van futuristische marketing en de mechanisering kan niet ver genoeg gaan. Maar is artificial intelligence echt zo veelbelovend?

Best Kept Secret als Customer Data Platform-case

Creëer merkrelevantie met verantwoorde data. Consumenten vandaag de dag hebben hoge eisen. Ze verwachten een persoonlijke service, maar willen en mogen steeds minder data delen. Hoe ga je hier als merk mee om?

Digitale Trends voor Marketingprofessionals

Wat zou de reden kúnnen zijn waarom marketeers zo bovengemiddeld veel lezen, schrijven en kennis uitwisselen over ontwikkelingen die eigenlijk nog lang geen mainstream zijn?

Als je een AR-app wilt ontwikkelen…

In vijf stappen van visualisatie van het eindresultaat tot de app-stores

“Hopelijk overwinnen meer marketeers hun angst voor tech en data!”

Benieuwd hoe jij als marketeer de komende jaren veel impact maakt in je werk? Ontdek de belangrijkste skills zijn om aan de slag te gaan!

Brand Technology: Zwitsers zakmes voor brandmanagers

De juiste BrandTech tools kunnen bijdragen aan het vereenvoudigen en optimaliseren van je merkmanagementprocessen.