Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hoe UX-onderzoek helpt bij het identificeren van marketingkansen

Het niet uitvoeren van onderzoek en sturen op aannames is niet langer te rechtvaardigen met de argumenten ‘tijdtekort’ of ‘te duur’. Ga in gesprek met je doelgroep!

Door AI meer tijd voor ‘strategisch marketingwerk’

Salesforce: '60% van de marketeers zegt dat generatieve AI hun functie zal veranderen'.

Buyer Persona’s zijn achterhaald

Is het hebben van 3, 4 of 5 buyer persona's nog wel van deze tijd? In deze aflevering van de Inbound4Cast praat Jerrel hierover met Michel Ariens.

Linkedin helpt creators

Ontdek Meta's Nieuwe Leadgeneratietools, Instagram introduceert GIFs in Reacties, LinkedIn helpt Creators en TikTok's Muziek Hub.

Mens en robot in recruitment: Maakt AI recruiters overbodig?

Inmiddels moge het duidelijk zijn: Artificial Intelligence (AI) is géén hype.

De kracht van digital prototyping

In 5 stappen van post-it naar een overtuigend interactief prototype: voor innovators en marketingprofessionals.

Google: Van zoekmachine naar antwoordmachine

Het lijkt erop dat ze bij Google nu echt de eerste stappen kunnen zetten in hun transformatie.

Hoe schrijf je goede prompts?

'Je hoort het links en rechts. De baan van de toekomst is een prompt-engineer'

Medewerkers zijn de beste influencers. Zeker in de B2B markt

'Het gaat niet zozeer om het plan maar om het startpunt: zie je je collega als digitaal billboard of als "thought leader" met een visie?

De toekomstige skillset van B2B marketeers

Ramon Eijkemans heeft veel kennis over SEO, maar houdt er ook van om werkzaamheden waar mogelijk te automatiseren. In deze aflevering geeft hij zijn visie op automation en het effect van diverse trends op de benodigde skillset van marketeers.

Do’s voor groene apps

Hoe effectief zijn groene apps? Welke factoren maken een groene app aantrekkelijk voor gebruik?

Hét Marketingfacts Jaarboek van class 2023 loopt nú van de pers

De elf bouwblokken waaruit het huis van marketing is samengesteld, wisselen af met duurzaamheid, diversiteit, waarde, purpose, employee branding, true pricing, marketing-ethiek, AI, contentmarketing; het zit er allemaal in.