Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

To prompt or not to prompt

Zou bij elk verhaal dat stoelt op door AI gegenereerde output de oorspronkelijke prompt ook moeten worden gepubliceerd? Blindelings vertrouwen op AI output is immers een valkuil waar je zeker rekening mee moet houden.

Van Blog naar Podcast met behulp van AI? Appeltje Aitje.

Tegenwoordig luisteren we de hele dag podcasts. Af en toe nemen we zelfs de tijd om iets echt te lezen, zoals deze post. Maar hoeveel gaver is het om dat te combineren? Met AI natuurlijk.

De mogelijke kansen en toepassingen van Web3 apps

Over hoe Web3 apps en online communities de wereld van (content) marketing mogelijk aan het veranderen zijn.

AI bepaalt het succes van je campagne

Met behulp van AI identificeer je niet alleen de interesses van je doelgroep. Het geeft je ook de mogelijkheid om deze interesses te analyseren op relevantie. Daarnaast geeft het je inzicht in hun onderlinge relaties. Door de verbanden te (her)kennen, de link te leggen en zo jouw doelgroep te vinden en treffen, vergroot je de kans op succes.

“Being Digi-Sapien”, over de veranderende relatie tussen mens en technologie  

Driedelige serie toont de bijdrage van digitalisering aan het dagelijks leven voor Europeanen.

Onderzoek: gebruik AI steeds normaler voor marketeers

72% van de marketingprofessionals gebruikt AI. Het gebruik van AI heeft een positieve invloed op de marketinginspanningen. AI wordt het meest gebruikt om ideeën en content te genereren, volgens een onderzoek van Team Lewis.

De paradox van muzikale AI (1)

Het eerste artikel van een drieluik over muziek en AI, geschreven door Niels de Jong van Tambr: ‘De uitdaging is om de voordelen van AI te omarmen, zonder in een muzikaal keurslijf gedwongen te worden.’

AI is creative, are you?

Verslag van het NIMA Grote AI Congres. ‘Beoordelen’ wordt het nieuwe schrijven, maar je moet goed weten op grond van welke criteria je dat beoordelen moet.'

SEO tickets voor een betere samenwerking met development

De do's en dont's van het maken van tickets om SEO fouten te herstellen en verbeteringen door te voeren.

‘AI voor marketing; als het briefen van een bureau’

‘Als iedereen AI gebruikt, bestaat het risico op middelmaat’

Slaaptekort door ROI? AI is je redding

ROI houdt marketeers wakker, maar de wijze waarop dit wordt gemeten en toegepast loopt sterk uiteen. Een recent onderzoek werpt een interessant licht op hoe marketeers de ROI van investeringen in AI bepalen. Verrassend genoeg draait het niet alleen om de pegels.

Weinig conversies met Google Ads? Ontdek de kracht van een portfoliostrategie

Haal je relatief weinig conversies met jouw Google Ads campagne? Probeer het eens met een portfoliostrategie.