Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marketing leidt niet, marketing volgt.

Het moment waarop je besluit te volgen bepaalt je leiderschap.

Marketeer, heb je al last van data-schaamte?

We moeten ‘iets’ met data. En als het kan, ook ‘iets’ met AI. We noemen ons milieubewuste marketeers, maar staan niet stil bij onze digitale CO2-afdruk. Ontdek waarom het tijd is voor data-schaamte.

Marketingtechniek; fris en toegankelijk

Verslag van een nieuw marketing-event: Een mooie start voor een eerste editie, maar gezien het belang van marketingtechnologie voor succesvolle bedrijfsvoering moet Kinepolis Jaarbeurs bij een volgende editie ramvol zitten.

NIMA introduceert on demand AI & ChatGPT Academy

Een uitgebreid aanbod van e-learning, webinars, micro-learning-tools en podcasts dat wekelijks wordt uitgebreid met actuele content. Onbeperkt kennis en insights bingen tot 31 december.

Stap voor stap naar een gepersonaliseerde klantreis

Modebewust Nederland weet online vaak de meest trendy kleding en accessoires te vinden. Termeer Groep draagt daar graag aan bij met de merken Sacha, Manfield en Sissy-Boy.

Een nieuw CRM: Tussen droom en daad…

Ik wens iedereen die míd-den in een CRM-traject zit veel wijsheid toe.

Nederlander ziet de kunstmatig intelligente klantenservice nog niet zo zitten

'Onethisch gebruik van AI is voor bijna driekwart van de consumenten een punt van zorg'.

De korrel zout bij ‘datadriven’ [Podcast]

Overoptimalisatie: we weten beter wat werkt en dat is commercieel aantrekkelijk, maar het toevoegen van waarde in brede zin staat ermee onder druk.

Met dezelfde AI tools de concurrentie te slim af zijn (2/2)

Marketing & sales staan in de top drie van sectoren als het gaat over het leveren van toegevoegde waarde door AI.

Met dezelfde AI tools de concurrentie te slim af zijn (1/2)

Marketing & sales staat in de top drie van sectoren als het gaat over het leveren van toegevoegde waarde door AI.

Door AI gevulde troepwebsites trekken steeds meer programmatic advertentie-euro’s

Het "nieuws" waarvan je wist dat het zou komen is daar, en dit lijkt pas het begin van de ellende....

De kracht van “Data as a Product” in Marketing

Hoe 'Data as a Product' marketeers helpt om gericht en effectief de juiste Data- en AI keuzes te maken.