Het moment waarop je besluit te volgen bepaalt je leiderschap.
We moeten ‘iets’ met data. En als het kan, ook ‘iets’ met AI. We noemen ons milieubewuste marketeers, maar staan niet stil bij onze digitale CO2-afdruk. Ontdek waarom het tijd is voor data-schaamte.
Verslag van een nieuw marketing-event: Een mooie start voor een eerste editie, maar gezien het belang van marketingtechnologie voor succesvolle bedrijfsvoering moet Kinepolis Jaarbeurs bij een volgende editie ramvol zitten.
Een uitgebreid aanbod van e-learning, webinars, micro-learning-tools en podcasts dat wekelijks wordt uitgebreid met actuele content. Onbeperkt kennis en insights bingen tot 31 december.
Modebewust Nederland weet online vaak de meest trendy kleding en accessoires te vinden. Termeer Groep draagt daar graag aan bij met de merken Sacha, Manfield en Sissy-Boy.
Ik wens iedereen die míd-den in een CRM-traject zit veel wijsheid toe.
'Onethisch gebruik van AI is voor bijna driekwart van de consumenten een punt van zorg'.
Overoptimalisatie: we weten beter wat werkt en dat is commercieel aantrekkelijk, maar het toevoegen van waarde in brede zin staat ermee onder druk.
Marketing & sales staan in de top drie van sectoren als het gaat over het leveren van toegevoegde waarde door AI.
Marketing & sales staat in de top drie van sectoren als het gaat over het leveren van toegevoegde waarde door AI.
Het "nieuws" waarvan je wist dat het zou komen is daar, en dit lijkt pas het begin van de ellende....
Hoe 'Data as a Product' marketeers helpt om gericht en effectief de juiste Data- en AI keuzes te maken.