De eerste live bijeenkomst van het Genootschap van Contentstrategen. Over AI, ditmaal. Voor mij als dino een avond vol 'WTF-momentjes'....
Veel AI-projecten falen: dit biedt kansen om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie.
Marco Frighetto over de verschuiving van automatisering naar machine learning, en over het belang van first party data.
Ken je klant, dat is een belangrijk aspect bij de start van een marketingcampagne.
‘Marketingteams moeten goed nadenken over hun voice persona: hoe klinkt de organisatie?’
'Voeg AI Bert als vriend toe en je kunt gewoon onmiddellijk een chat met deze tool starten. Zo slim!'
Op dinsdag 21 maart gaan we het helemaal anders doen: sessie 12 van het Genootschap van Contentstrategen is face-to-face en in de vorm van een workshop!
Op het moment dat je als bedrijf voor een (te) groot deel afhankelijk bent van marketplaces, ben je marketingtechnisch ziek. Je hebt iets onder de leden waar we snel vanaf moeten.
Last-click vertelt nooit het hele verhaal en maakt een complexe situatie net te simpel.
Opbouwen en inkopen van links om hoog te ranken in een zoekmachine? Op het moment dat oprechtheid vervalt, is een link direct minder waard.
In gesprek met Kirsten Andres, scheidend voorzitter/directeur van NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing.
Werkt jouw website ook voor mensen die níet op jou lijken?