ROI houdt marketeers wakker, maar de wijze waarop dit wordt gemeten en toegepast loopt sterk uiteen. Een recent onderzoek werpt een interessant licht op hoe marketeers de ROI van investeringen in AI bepalen. Verrassend genoeg draait het niet alleen om de pegels.
Haal je relatief weinig conversies met jouw Google Ads campagne? Probeer het eens met een portfoliostrategie.
David Vogel (code d'azur) is een trouwe bezoeker van SXSW. Een korte impressie van wat hij deze editie heeft gezien. En gemist.
Banen verdwijnen, dus slimme marketeers denken nu na over hun veranderende rol.
Spotler NL is een een data driven marketing software provider voor de Nederlandse markt.
Google belt en wacht op klantenservice namens de klant.
Lancering campagne: Oproep aan de politiek.
Digital Heroes was al onderdeel van OrangeValley. Met deze stap speelt het bedrijf in op het snel veranderende digitale landschap.
“It’s not the size, it’s how you use it”
Met de recente opening van de GPT-winkel van OpenAI, het equivalent van Apple's App Store, heeft de wereld van kunstmatige intelligentie een nieuw tijdperk betreden.
Betrouwbaardere gegevens, privacy-bescherming, betere online marketing en een snellere website.
Media en communicatie blijft achter. In die sector heeft nog slechts 23% van de organisaties AI volledig geïmplementeerd.