Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

“Being Digi-Sapien”, over de veranderende relatie tussen mens en technologie  

Driedelige serie toont de bijdrage van digitalisering aan het dagelijks leven voor Europeanen.

Onderzoek: gebruik AI steeds normaler voor marketeers

72% van de marketingprofessionals gebruikt AI. Het gebruik van AI heeft een positieve invloed op de marketinginspanningen. AI wordt het meest gebruikt om ideeën en content te genereren, volgens een onderzoek van Team Lewis.

De paradox van muzikale AI (1)

Het eerste artikel van een drieluik over muziek en AI, geschreven door Niels de Jong van Tambr: ‘De uitdaging is om de voordelen van AI te omarmen, zonder in een muzikaal keurslijf gedwongen te worden.’

AI is creative, are you?

Verslag van het NIMA Grote AI Congres. ‘Beoordelen’ wordt het nieuwe schrijven, maar je moet goed weten op grond van welke criteria je dat beoordelen moet.'

SEO tickets voor een betere samenwerking met development

De do's en dont's van het maken van tickets om SEO fouten te herstellen en verbeteringen door te voeren.

‘AI voor marketing; als het briefen van een bureau’

‘Als iedereen AI gebruikt, bestaat het risico op middelmaat’

Slaaptekort door ROI? AI is je redding

ROI houdt marketeers wakker, maar de wijze waarop dit wordt gemeten en toegepast loopt sterk uiteen. Een recent onderzoek werpt een interessant licht op hoe marketeers de ROI van investeringen in AI bepalen. Verrassend genoeg draait het niet alleen om de pegels.

Weinig conversies met Google Ads? Ontdek de kracht van een portfoliostrategie

Haal je relatief weinig conversies met jouw Google Ads campagne? Probeer het eens met een portfoliostrategie.

De beste inzichten die ik kreeg op SXSW

David Vogel (code d'azur) is een trouwe bezoeker van SXSW. Een korte impressie van wat hij deze editie heeft gezien. En gemist.

AI gaat de marketingwereld veranderen, maar is dat erg?

Banen verdwijnen, dus slimme marketeers denken nu na over hun veranderende rol.

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely samen verder als één organisatie

Spotler NL is een een data driven marketing software provider voor de Nederlandse markt.

Google werkt aan functie die klantenservice belt

Google belt en wacht op klantenservice namens de klant.