"De purpose van purpose is purpose." En nog heel veel meer in deze nieuwe week van Koot.
De Metagids #68 - We zijn als samenleving niet klaar voor de nieuwe neprealiteit.
Is het een goed idee om je imago op te krikken door de (voor)oordelen te benoemen en het tegendeel te laten zien?
De Metagids #67 - Als menselijke taal aan de basis staat van onze huidige maatschappij, wat betekent het dan als programmeertaal de menselijke taal overstijgt?
‘Eén van de designers had een toepasselijk citaat van reclamelegende David Ogilvy aan de muur hangen: Men gebruikt statistieken zoals een dronkenlap een lantaarnpaal gebruikt - om op te leunen, in plaats van erdoor verlicht te worden.'
Zijn de zelf-rapportage gegevens van social media gebruik accuraat?
In deze social update lees je onder anderen meer over de nieuwe app Lemon8.
Het lijkt erop dat ze bij Google nu echt de eerste stappen kunnen zetten in hun transformatie.
De Metagids #66: Het einde van Hollywood zoals we het kennen lijkt in zicht.
Hoe personaliseer je als klanten zelf meerdere gezichten hebben? Hyperpersonalisatie biedt uitkomst.
“Wanneer we hoger scoren dan de benchmark, zeggen we: ja! we zijn klaar! Wanneer we lager scoren dan de benchmark, beginnen we het onderzoek in twijfel te trekken..."
Webinar op dinsdag 9 mei kon ‘kostentechnisch’ weleens het best bestede uur van het jaar worden. Gratis, maar niet goedkoop.