Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Wat is het effect als je IKEA kruist met Patagonia?

"De purpose van purpose is purpose." En nog heel veel meer in deze nieuwe week van Koot.

Een explosieve combinatie: AI en Twitter’s falende verificatie

De Metagids #68 - We zijn als samenleving niet klaar voor de nieuwe neprealiteit.

Golf is geen imagokwestie

Is het een goed idee om je imago op te krikken door de (voor)oordelen te benoemen en het tegendeel te laten zien?

Een wereld voorbij de taal

De Metagids #67 - Als menselijke taal aan de basis staat van onze huidige maatschappij, wat betekent het dan als programmeertaal de menselijke taal overstijgt?

Renault Twingo: hoe design mede het succes van reclame kan bepalen

‘Eén van de designers had een toepasselijk citaat van reclamelegende David Ogilvy aan de muur hangen: Men gebruikt statistieken zoals een dronkenlap een lantaarnpaal gebruikt - om op te leunen, in plaats van erdoor verlicht te worden.'

Waarom TikTok-gebruikers hun tijd op het platform overschatten

Zijn de zelf-rapportage gegevens van social media gebruik accuraat?

Lemon8 de nieuwe social app, Instagram meer weblinks en Snapchat spotlight ads

In deze social update lees je onder anderen meer over de nieuwe app Lemon8.

Google: Van zoekmachine naar antwoordmachine

Het lijkt erop dat ze bij Google nu echt de eerste stappen kunnen zetten in hun transformatie.

De toekomst is gegenereerd

De Metagids #66: Het einde van Hollywood zoals we het kennen lijkt in zicht.

Hyperpersonalisatie: Dé kans om de veeleisende consument te bedienen

Hoe personaliseer je als klanten zelf meerdere gezichten hebben? Hyperpersonalisatie biedt uitkomst.

Wel Benchmarken of niet Benchmarken?

“Wanneer we hoger scoren dan de benchmark, zeggen we: ja! we zijn klaar! Wanneer we lager scoren dan de benchmark, beginnen we het onderzoek in twijfel te trekken..."

Wat is de prijs van waarde? En wat is de waarde van prijs?

Webinar op dinsdag 9 mei kon ‘kostentechnisch’ weleens het best bestede uur van het jaar worden. Gratis, maar niet goedkoop.