Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hoe Greenwheels scoort met PostNL

Greenwheels, pionier in deelmobiliteit, illustreert hoe samenwerking met PostNL en de inzet van een PostLab-sessie kan leiden tot significante verbeteringen in Direct Mail (DM)-campagnes en indrukwekkende conversieresultaten op de lange termijn.

NIMA Marketing Day 2024 – een recap

De achtste NIMA Marketing Day zit er weer op. Een bomvolle dag vol marketing inspiratie, innovatie en dialoog. Een recap!

Datakluizen: nachtmerrie of nieuw Walhalla voor marketeers?

Persoonlijke datakluizen zijn in ontwikkeling waarmee consumenten zelf hun persoonlijke gegevens beheren en kunnen bepalen met welke organisaties ze die delen. Betekent dit het einde van traditionele marketing of het begin van een tijdperk vol nieuwe mogelijkheden?

Twee op drie marketeers heeft collega die niet weet wat first-party data is

Het wordt voor bedrijven steeds lastiger om third-party data te verzamelen, wat het uitdagender maakt om de digitale klantreis te meten en optimaliseren.

Molecule Social zorgt voor succes op TikTok

Instagram, YouTube en Facebook hebben bedrijven allang ontdekt. Maar TikTok? Dat is toch voor kinderen? Welnee, zegt Robert Tammens.

Ontdek hoe je met post de aandacht pakt

We geven dit jaar een aantal exclusieve PostLab werksessies weg aan marketeers en ondernemers. Hierin ontdek je in één dagdeel samen met je team hoe post jouw mediamix kan versterken.

Dare To Drink Different: ‘We zijn elke dag met elkaar aan het leren’

Dare to Drink Different van Royal Swinkels daagt uit en verbreedt de smaak­horizon. Dit platform introduceert nieuwe smaken aan beginnende en ervaren bierliefhebbers en biedt zelfs niet-bierdrinkers verfrissende opties met gebrouwen craft soda’s. In samenwerking met Sidekix, die de logistiek en klantenservice op zich neemt, is Dare To Drink Different hard op weg om de Nederlandse markt te veroveren. Maar daar houdt de ambitie niet op.

Ontdek jouw loyaliteitspersoonlijkheid met de 2024 Loyalty Quiz!

Ben jij no-matter-what trouw aan één merk of eerder een flexibele loyaliteitsvlinder? Ontdek het nu met onze nieuwe quiz!

[RMD24] Retailmedia: De kunst is de rode draad te blijven zien

Een vooruitblik op Retail Media Day 2024 met Rupert Parker Brady, retaildeskundige en strateeg die RMD24 programmeerde en er dagvoorzitter zal zijn.

Versterk met PostLab de inzet van je mediamix

‘Direct mail is te zien als de vergeten groenten van de middelenmix’, zegt Maaike Ypeij van PostNL: heerlijk en gezond bij het goede recept. Daarvoor kunnen marketeers terecht bij PostLab.

Moet een marketeer altijd een vervelende bromvlieg zijn (en blijven)?

Iedereen weet dat een markteer moet verleiden. Hij/zij heeft daartoe een heel arsenaal aan effectieve tools. Een daarvan is uiteraard taal.