Vanaf je strandbedje of onderweg naar kantoor meer leren over het schrijven van goede teksten, neuromarketing en conversie optimalisatie? Luister dan de nieuwe podcast van Studio Beeckestijn.
Discover exclusive insights into ways the relationship between the internal content team and freelance talent can be enhanced in 2022 and beyond.
Rob Bodenstaff is een koopman in hart en nieren. Al meer dan 40 jaar verkoopt hij kleding.
... of in ieder geval zes metrics die door véél marketeers in de gaten worden gehouden.
BRB, even een nieuw boek schrijven...Voor wie altijd al bestsellerauteur had willen worden, dit boek vertelt je hoe dat moet. De makkelijke én de moeilijker route.
Komkommerkoffienieuws: Onderzoekers in Journal of Marketing bewijzen dat koopgedrag positief wordt beïnvloed, met name bij ‘hoog-hedonistische’ producten is dat het geval.
Verschillende silo's wijzen verschillende oorzaken aan, maar gebrekkige data wordt vaak genoemd.
Op een aantal gebieden heeft het heel veel potentie, omdat de rek er nog niet uit is en de kwaliteit hoog ligt.
Creëer merkrelevantie met verantwoorde data. Consumenten vandaag de dag hebben hoge eisen. Ze verwachten een persoonlijke service, maar willen en mogen steeds minder data delen. Hoe ga je hier als merk mee om?
Deel 10 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. De inbound marketing-funnel is te verdelen in drie fasen.
De verschillende manieren waarmee retailers inspelen op 'wél kijken, niet kopen'.
Met een analytische mindset en kijk op datagebruik, zijn er steeds meer mogelijkheden om zelf met data science aan de gang te gaan.