Wetenschappelijke inzichten voor Merkmanagers
Een huis is een behoorlijk specifiek product om te verkopen: er is er maar één van en het draait allemaal om het onder de aandacht brengen bij een zo groot mogelijke doelgroep.
Eenheid en samenwerking leiden vaak tot grotere successen dan in je eentje je ambities nastreven.
Budi Gonzalez de Chaves en zijn compagnon Thijs de Boer lopen al heel wat jaartjes mee in de reclamewereld. Ze besloten vorig jaar hun baan op te zeggen en samen reclamebureau Bijvoorkeur op te richten.
Inzetten op acties rondom kwalitatief goede producten of items met een hoog duurzaamheidsgehalte, kan een slimme tactiek zijn.
De marketingkalender voor 2024 is nu beschikbaar om gratis te downloaden!
De marketingopleiding NIMA C ís te doen, mits je het echt graag wil. Verse diplomahouder Cat Hai Chiem: ‘Als onderdeel van NIMA C heb ik een strategisch marketingplan geschreven, hoe Schiphol Commercial de niet-organische groei kan realiseren onder de Chinese passagiers.’
Ontdek de wereld van Large Language Models (LLM’s) met indrukwekkende inzichten en ontdekkingen.
De impact van PostNL op het klimaat zo klein mogelijk maken, het is een van de dingen waar Lead Sustainability, Suzanne Debrichy, zich dagelijks mee bezighoudt. “We zijn al sinds 2007 bezig met onze impact op het klimaat. Doordat we duurzaamheid strategisch positioneren, zit het nog meer verankerd in de organisatie.”
Veel groepen hebben een eigen taal ontwikkeld, althans woorden en uitdrukkingen. Maar hoe staat het met de regenboog en taal?