Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marketingtrend: een koophuis met een eigen domeinnaam

Een huis is een behoorlijk specifiek product om te verkopen: er is er maar één van en het draait allemaal om het onder de aandacht brengen bij een zo groot mogelijke doelgroep.

Hoe de Nederlandse bloemensector het Vaticaan veroverde: 3 wijze marketinglessen

Eenheid en samenwerking leiden vaak tot grotere successen dan in je eentje je ambities nastreven.

Reclameveteranen Budi en Thijs waren het managen zat en startten hun eigen bureau: Bijvoorkeur

Budi Gonzalez de Chaves en zijn compagnon Thijs de Boer lopen al heel wat jaartjes mee in de reclamewereld. Ze besloten vorig jaar hun baan op te zeggen en samen reclamebureau Bijvoorkeur op te richten.

Hoe dichtbij of ver weg voelt je product?

Waarom dit van belang is voor reclameteksten

Cyberweek: hoe kun je verplicht kortingen geven en winst maken?

Inzetten op acties rondom kwalitatief goede producten of items met een hoog duurzaamheidsgehalte, kan een slimme tactiek zijn.

De marketingkalender voor 2024: evenementen die je absoluut niet mag missen

De marketingkalender voor 2024 is nu beschikbaar om gratis te downloaden!

‘Bij elke stap in het marketingproces uitdagen om de connectie met strategie te maken.’

De marketingopleiding NIMA C ís te doen, mits je het echt graag wil. Verse diplomahouder Cat Hai Chiem: ‘Als onderdeel van NIMA C heb ik een strategisch marketingplan geschreven, hoe Schiphol Commercial de niet-organische groei kan realiseren onder de Chinese passagiers.’

Verdiep je in de Fascinerende Wereld van Large Language Models(LLM’s)

Ontdek de wereld van Large Language Models (LLM’s) met indrukwekkende inzichten en ontdekkingen.

Black Friday komt er weer aan

En deze fout wil je als adverteerder niet maken

“Met elkaar samenwerken, zonder dat concurrentie meespeelt, is dé manier om snelheid en schaalbaarheid in duurzaamheid te creëren”

De impact van PostNL op het klimaat zo klein mogelijk maken, het is een van de dingen waar Lead Sustainability, Suzanne Debrichy, zich dagelijks mee bezighoudt. “We zijn al sinds 2007 bezig met onze impact op het klimaat. Doordat we duurzaamheid strategisch positioneren, zit het nog meer verankerd in de organisatie.”

Marketing the Rainbow: Regenboog & Taal

Veel groepen hebben een eigen taal ontwikkeld, althans woorden en uitdrukkingen. Maar hoe staat het met de regenboog en taal?