Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Zo laat je je brand assets voor jouw merk werken (en niet voor je concurrenten)

Nog geen vijf jaar geleden haalde menig marketeer de schouders op bij de term distinctive brand assets. Vandaag de dag voeren ze de groeistrategie van elk groot merk aan. En dat is niet zonder reden: als er iets is wat zich de motor achter merkgroei mag laten noemen, dan zijn het wel brand assets.

How modern content marketing teams thrive

Discover exclusive insights into ways the relationship between the internal content team and freelance talent can be enhanced in 2022 and beyond.

Dít bezorgt The Store Woerden meer tevreden en loyale klanten

Rob Bodenstaff is een koopman in hart en nieren. Al meer dan 40 jaar verkoopt hij kleding.

Zes KPI’s die élke marketeer in de gaten houdt

... of in ieder geval zes metrics die door véél marketeers in de gaten worden gehouden.

Podcast: Zo maak je meer impact met online teksten

Vanaf je strandbedje of onderweg naar kantoor meer leren over het schrijven van goede teksten, neuromarketing en conversie optimalisatie? Luister dan de nieuwe podcast van Studio Beeckestijn. Vakexperts Martin van Kranenburg en Wim van der Mark vertellen hoe je meer impact kan maken met online teksten.

Recensie: Het bestsellerboek

BRB, even een nieuw boek schrijven...Voor wie altijd al bestsellerauteur had willen worden, dit boek vertelt je hoe dat moet. De makkelijke én de moeilijker route.

Consument geeft bak meer geld uit na koffie

Komkommerkoffienieuws: Onderzoekers in Journal of Marketing bewijzen dat koopgedrag positief wordt beïnvloed, met name bij ‘hoog-hedonistische’ producten is dat het geval.

Beroerde communicatie staat ultieme klantervaring in de weg

Verschillende silo's wijzen verschillende oorzaken aan, maar gebrekkige data wordt vaak genoemd.

Visual Search voor Marketing – of niet?

Op een aantal gebieden heeft het heel veel potentie, omdat de rek er nog niet uit is en de kwaliteit hoog ligt.

Best Kept Secret als Customer Data Platform-case

Creëer merkrelevantie met verantwoorde data. Consumenten vandaag de dag hebben hoge eisen. Ze verwachten een persoonlijke service, maar willen en mogen steeds minder data delen. Hoe ga je hier als merk mee om?

Inbound: Klassieke Funnel binnen B2B-Marketing

Deel 10 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. De inbound marketing-funnel is te verdelen in drie fasen.

het ROPO-effect: Research Online, Purchase Offline

De verschillende manieren waarmee retailers inspelen op 'wél kijken, niet kopen'.