Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

ACM: vast energiecontract is terug van weggeweest

In de laatste maand van 2023 steeg het aantal huishoudens met een vast contract met ca. 300.000. In de maanden daarvoor was de stijging ca. 200.000 per maand.

Nationaal Media Onderzoek: Weinig verschuivingen in kijktijd en marktaandelen januari 2024

NPO heeft grootste gemiddelde marktaandeel, Wie is de mol is het best bekeken en er werd gemiddeld 34 minuten uitgesteld gekeken.

Op zoek naar een klinkende coalitie

Terwijl de formatie zich in een patstelling bevindt, zijn de nieuwe Kamerleden inmiddels ingewerkt.

Social media in Nederland 2024: LinkedIn valt op als grootste stijger, Threads geen threat voor X

De nieuwste cijfers over social media gebruik in Nederland voor 2024 zijn bekend: LinkedIn is opvallend genoeg de grootste groeier en Threads blijkt nog geen grote bedreiging.

The Last Post

Marketing 'as such' kan beslist geen wonderen verrichten, maar als je wonderen wilt verrichten, kun je beter marketing leren begrijpen.

‘The most glorious time’

De redactie van Marketingfacts wenst álle marketingprofessionals, bezoekers, partners, collega's bij NIMA en BBP, maar bovenal onze bloggers, adviseurs en de schrijvers die hebben meegewerkt aan het NIMA Marketingfacts Jaarboek 23-24 een paar prachtige dagen.

De invloed van Marketing- en Communicatietrends op de verzekeringswereld

De wereld van verzekeraars en intermediairs is voortdurend in beweging, gedreven door technologische vooruitgang en een veranderend landschap van consumentengedrag.

Digitale Hub voor kennis over management

Aan de hand van artikelen, video's en een overzicht van kennisexperts wil RSM Discovery een brug slaan tussen theorie en praktijk.

De purpose van purpose is purpose

Voor een onderwerp dat in veel lagen van de organisatie leeft, is het handig om te begrijpen welke waarde je als marketeer kunt toekennen aan een gedegen purpose - en of je het überhaupt een waarde mag geven.

C-suite beoordeelt marketing toch nog vooral op ROI

Na acquisitie van nieuwe klanten, bedrijfsresultaten, conversieratio's, merkbekendheid, klantbehoudpercentage en customer lifetime value, alle performance dus.

Een Internationale Marketingdag, wie zit daarop te wachten?

Onlangs besloot de European Marketing Confederation 27 mei uit te roepen tot International Day of Marketing. Het gesneer en gegnoef viel mee, omdat niemand het nieuws oppikte.