Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

ReclameReview: De huisdierenlijn van Gucci

Fans van haute couture kunnen vanaf nu ook hun huisdieren aankleden met Gucci. De allereerste dierencollectie van het modemerk is een feit.

Hoe betekenisvolle merken groots scoren bij Cannes Lions

Er gebeurt iets magisch aan de Franse kust. Dompel je onder in de vele casefilms met indrukwekkende cijfers en creatieve concepten, dan zal meer blijven plakken dan enkel een flinke dosis inspiratie.

Wimbledon en Robinsons na 86 jaar uit elkaar

Gedoe over suikerhoudende frisdrankmerken maakt dat Brits toernooi in de armen wordt gedreven van... een hip Frans watermerk.

Advertentiemodel onder druk door nieuwe Europese wetgeving

In dit achtergrondartikel lees je (heel veel) meer over de Digital Services Act, waarin de EU het voortouw op het gebied van regulering van de digitale (advertentie) markt neemt.

Product Placement is een bedrijfstak van 23 miljard

Branded Entertainment begon twintig jaar geleden te schrijven over productplaatsing in tv-programma’s - nu is dat een trend. Alweer.

De zinloosheid van de generieke merkbelofte

Geen één klant zal zich herinneren waarvoor dat merk nu eigenlijk staat.

ReclameReview: Stijlvol je elektrische auto opladen met Easee

De autolader van het Noorse bedrijf Easee is nu ook in de Benelux verkrijgbaar. Met deze commercial wil het merk onder de aandacht komen in Nederland.

Waarom de gunfactor steeds belangrijker wordt voor ondernemers

Laat zien waarom je gepassioneerd bent over wat je doet, geef klanten de ruimte om feedback te geven en je bent hard op weg om zichtbaarder te zijn.

BeReal of Somewhere Good; Wát wordt Next Big Social Thing?

Iedere 6 jaar zorgt een nieuw groot platform voor een revolutie in het social media-landschap. Wat wordt de opvolger van Snapchat en Tiktok?

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is los

Uitgegroeid tot een breed Jaarboek over héél marketing, voor zover mogelijk. Met nog altijd veel aandacht voor innovatie, dus ook veel need to know-digital. Het boek 2022-2023 is NU verkrijgbaar!

ReclameReview: Rivella is nog steeds lekker

De ouderen onder ons kunnen moeiteloos de pay-off van Rivella uit de jaren negentig herhalen. Want wat is die destijds vaak herhaald....

Datagedreven Digital Out of Home: 5 voorbeelden van Nederlandse campagnes

Een van de meest veelbelovende dingen van Digital Out of Home is de mogelijkheid om data triggers te gebruiken om de relevantie van buitenreclamecampagnes te vergroten. In dit artikel vijf toepassingen door Nederlandse merken.