Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De liefde voor imperfectie. De liefde voor je vak.

Dat iets klopt. Dat het zoemt. Dat het loopt. Ik mis dat in alle debatten over de werking van een bepaald marketingmiddel.

Omzet Out of Home naar recordhoogte van ruim 100 miljoen in H1 2022

De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home reclame zijn in de eerste helft van 2022 uitgekomen op 108 miljoen euro, blijkt uit cijfers van Outreach.

ReclameReview – Eneco zegt: ‘We doen het nu!’

Met de nieuwe campagne wil Eneco heel Nederland en België motiveren om de energietransitie te versnellen. De boodschap is om nu de volgende duurzame stap richting klimaatneutraal te zetten.

Hoofd of hart?

Hoe kun je elektrische voertuigen voor een groenere toekomst het beste adverteren?

Dr. Martens: In tijden van crisis scoren iconische merken

Het merk zegt zijn marketinginvesteringen te gaan verhogen, wijzend op zijn sterke aanwezigheid op sociale media

Meer DOOH is minder TV en krant

Reclame op tv en in kranten zal het meest te lijden hebben onder een verwachte budget shift naar Digital Out of Home (DOOH), denken senior reclamemanagers in onderzoek van Alfi, uitgevoerd door PureProfile.

Geïntegreerd merkdenken: Van communicatie naar customer experience

“Everything a brand does, and sometimes what it does not do, sends a message”, schreef Giep Franzen in The Science and Art of Branding in 2008.

Online advertentie blijft beter hangen bij goed artikel

Wanneer je sitecategorieën vergelijkt, blijken nieuws-, wetenschaps- en sportwebsites de grootste gebruikersbetrokkenheid genereerden.

5 prioriteiten voor effectieve advertising

In het WARC Anatomy of Effectiveness 2022 whitepaper vind je de vijf prioriteiten die jij als marketeer moet stellen om effectief te adverteren.

Reclame voor online gokken wordt verboden – en dan?

Online gokken werd op 1 oktober 2021 legaal in Nederland en dat hebben we geweten.

De Namarama Show met Geert Docter van Philips [Podcast]

In deze podcast spreek ik met Geert Docter over de vraag wát sterke namen voor je merk kunnen betekenen. Een ontmoeting met een fellow-namen-nerd.