Filters
  • Categorie

  • Tags

ReclameReview: Gorillas weet wat Nederland wil

Vorige week hadden we een concullega in deze rubriek, nu is het de beurt aan Gorillas om zich te profileren als dé boodschappen-app van Nederland voor als je snel iets bezorgd wilt hebben. Ze weten namelijk precies wat Nederlanders bestellen.

Gratis webinar: De kracht van branded entertainment op YouTube

Ben je een (brand)publisher en zoekende naar nieuwe, creatieve manieren om jouw merkvoorkeur te vergroten? Start met branded entertainment content op YouTube! Klaar om uren aan kijktijd op YouTube te generen?

Nooit meer inloggen

Raken we eindelijk verlost van al die ellende rondom wachtwoorden? Hoeveel harder groeiden de Amerikaanse podcast-advertenties in 2021 dan de totale internetadvertentiemarkt?

Chilling effects: Wat zijn ze en waarom zijn ze van belang voor reclame?

Consumenten zijn daadwerkelijk bereid hun gedrag aan te passen om dataverzameling voor reclame te ontwijkenMarketeers en communicatieprofessionals zien het gebruik…

ReclameReview: op voedselontdekkingstocht met Crisp

Waar komt eten eigenlijk vandaan? De commercial van supermarkt-app Crisp laat zien waar het bedrijf zijn producten zoal inkoopt.

Digital Out of Home naar 21 miljoen euro in eerste kwartaal 2022

De bestedingen aan Out Of Home (OOH) reclame zijn in het eerste kwartaal van 2022 ruimschoots verdubbeld ten opzichte van dezelfde periode…

Accountability cruciaal voor werkrelatie marketeer-creatief bureau

Tips om ‘het proces van het stellen van gedeelde verwachtingen en het vasthouden daaraan’ te verbeterenBedrijven die een marketingafdeling hebben,…

ReclameReview: enie.nl wil dat je het licht ziet

Als je minder wilt betalen voor energie en minder afhankelijk wilt zijn, kan enie.nl daarbij helpen. Dat is de boodschap…

Minder pixeldruk met eenvoudiger logo’s

In deze verse week van Koot: Crypto verdienen door te wandelen, joggen of hardlopen in een nieuwe Web3 Fitness-app; Snap introduceert…

'Ongeveer 30 procent facebook targeting onnauwkeurig'

Zelfs scrollen op een pagina leidt tot toewijzen interesse door FacebookUniversiteiten die uitpakken met experimenteel onderzoek om voor marketeers relevante mediakanalen…

Marketing the Rainbow: Vlieg er eens uit

Dat de reisindustrie al lang aandacht heeft voor de LHBT-reiziger liet ik zien in “Ik ga op reis en ik…

'Bereiksmetrics volstaan niet langer'

In een vakgebied dat vrijwel dagelijks wordt overdonderd met metrics en KPI's, is er dringend behoefte aan minder, meer impactvolle…