Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Ook Randstad haakt in op AI

Reclamereview: Het bekende uitzendbureau is het volgende merk dat 'iets met AI' doet in een campagne. Vakmanschap heeft volgens hen last van een imagoprobleem. Door in te haken op de ontwikkelingen op AI-gebied, wordt positieve aandacht voor praktische beroepen gecreëerd.

Hoe goed is jouw online strategie?

Hoe marketeers hun primaire doelstelling vaak uit het oog verliezen.

Shame on Meat: De impact van schaamtelabels op vleesconsumptie

Helpen emotie-gebaseerde campagnes met vlees-shaming-technieken het consumptiegedrag van mensen te veranderen?

Brandformance: de synergie tussen branding en sales performance

Les Binet en Peter Fields onderzoek The Long and the Short of It is populair geworden onder marketeers.

De grootste waarde die marketeers nu kunnen toevoegen is maatschappelijke waarde

Maar doen marketeers er verstandig aan om 'die verantwoordelijkheid' mee te nemen naar kantoor? Ja. Ze moeten wel.

ARTIS goes AI, maar dan anders

ReclameReview: ARTIS speelt met een ludieke actie in op de tijdgeest om juist nu aandacht te vragen voor de onvoorstelbare kracht van natuur. Het natuurinstituut geeft AI een geheel nieuwe betekenis: Animal Intelligence.

De skatende goochelaar en favoriete regisseur van Lionel Messi (Marco Grandia)

Je hebt uiteraard de commercials met stervoetballer Lionel Messi voorbij zien komen.

Linkedin helpt creators

Ontdek Meta's Nieuwe Leadgeneratietools, Instagram introduceert GIFs in Reacties, LinkedIn helpt Creators en TikTok's Muziek Hub.

Bas Brand (KWF): ‘Ik verkoop een missie, geen hagelslag’

Kanker is een gecompliceerd onderwerp en voordat je echt snapt wat het behelst en welke impact de ziekte heeft, ben je echt een paar jaar verder.

Hans Anders gaat terug naar de basis

De nieuwe campagne van Hans Anders is gebaseerd op de pay-off die we allemaal kennen: "Alleen de prijs is anders".

NGF heet je welkom op de golfclub

Golf is voor oude mensen (en dan voornamelijk voor mannen) en het is geen sport maar een spel.

‘Merkvoorkeur na het zien van branded content stijgt met 33 procent’

Interview met Allard Ruyl, CEO Talpa Media Solutions bij Talpa Network in het kader van het Branded Content Event volgende week!