My bad, Katy Perry had ik inderdaad niet herkend in mijn vorige artikel over de zinloosheid van de generieke merkbelofte.
Fans van haute couture kunnen vanaf nu ook hun huisdieren aankleden met Gucci. De allereerste dierencollectie van het modemerk is een feit.
Er gebeurt iets magisch aan de Franse kust. Dompel je onder in de vele casefilms met indrukwekkende cijfers en creatieve concepten, dan zal meer blijven plakken dan enkel een flinke dosis inspiratie.
Gedoe over suikerhoudende frisdrankmerken maakt dat Brits toernooi in de armen wordt gedreven van... een hip Frans watermerk.
In dit achtergrondartikel lees je (heel veel) meer over de Digital Services Act, waarin de EU het voortouw op het gebied van regulering van de digitale (advertentie) markt neemt.
Branded Entertainment begon twintig jaar geleden te schrijven over productplaatsing in tv-programma’s - nu is dat een trend. Alweer.
Geen één klant zal zich herinneren waarvoor dat merk nu eigenlijk staat.
De autolader van het Noorse bedrijf Easee is nu ook in de Benelux verkrijgbaar. Met deze commercial wil het merk onder de aandacht komen in Nederland.
Laat zien waarom je gepassioneerd bent over wat je doet, geef klanten de ruimte om feedback te geven en je bent hard op weg om zichtbaarder te zijn.
Iedere 6 jaar zorgt een nieuw groot platform voor een revolutie in het social media-landschap. Wat wordt de opvolger van Snapchat en Tiktok?
Uitgegroeid tot een breed Jaarboek over héél marketing, voor zover mogelijk. Met nog altijd veel aandacht voor innovatie, dus ook veel need to know-digital. Het boek 2022-2023 is NU verkrijgbaar!
De ouderen onder ons kunnen moeiteloos de pay-off van Rivella uit de jaren negentig herhalen. Want wat is die destijds vaak herhaald....