Reclamereview: Het bekende uitzendbureau is het volgende merk dat 'iets met AI' doet in een campagne. Vakmanschap heeft volgens hen last van een imagoprobleem. Door in te haken op de ontwikkelingen op AI-gebied, wordt positieve aandacht voor praktische beroepen gecreëerd.
Hoe marketeers hun primaire doelstelling vaak uit het oog verliezen.
Helpen emotie-gebaseerde campagnes met vlees-shaming-technieken het consumptiegedrag van mensen te veranderen?
Les Binet en Peter Fields onderzoek The Long and the Short of It is populair geworden onder marketeers.
Maar doen marketeers er verstandig aan om 'die verantwoordelijkheid' mee te nemen naar kantoor? Ja. Ze moeten wel.
ReclameReview: ARTIS speelt met een ludieke actie in op de tijdgeest om juist nu aandacht te vragen voor de onvoorstelbare kracht van natuur. Het natuurinstituut geeft AI een geheel nieuwe betekenis: Animal Intelligence.
Je hebt uiteraard de commercials met stervoetballer Lionel Messi voorbij zien komen.
Ontdek Meta's Nieuwe Leadgeneratietools, Instagram introduceert GIFs in Reacties, LinkedIn helpt Creators en TikTok's Muziek Hub.
Kanker is een gecompliceerd onderwerp en voordat je echt snapt wat het behelst en welke impact de ziekte heeft, ben je echt een paar jaar verder.
De nieuwe campagne van Hans Anders is gebaseerd op de pay-off die we allemaal kennen: "Alleen de prijs is anders".
Golf is voor oude mensen (en dan voornamelijk voor mannen) en het is geen sport maar een spel.
Interview met Allard Ruyl, CEO Talpa Media Solutions bij Talpa Network in het kader van het Branded Content Event volgende week!