Hoe integreer je Coca-Cola in de kunstwereld? Nou, zo dus! Deze filmische commercial vol actie werd in Zuid-Amerika gelanceerd, maar wordt nu over de hele wereld uitgerold.
Lidl wil partnerschap met UEFA aangrijpen om het belang van vers fruit en verse groenten, en de voordelen van sport en beweging te benadrukken.
Pinterest wordt nog wel eens "vergeten" als we het hebben over social media en de advertising mix. Genoeg redenen om dit platform beter te bestuderen.
Ruim 15 jaar geleden verzond lampenlicht.nl vanaf de zolderkamer z’n eerste pakketje. Afgelopen feestdagenperiode haalde PostNL tot wel 4 keer per dag een bomvolle trailer met pakketten op. Hoe groeiden ze naar een miljoen pakketten per jaar?
Markteffect en Trunkrs onderzochten de ontwikkelingen binnen pakketbezorging in 2023. Benieuwd?
Aantal kijkers naar televisie neemt gestaag af, dus gaat de prijs van reclameruimte omhoog.
ReclameReview: De campagne ‘Blijf niet onzichtbaar voor hulp’ is een oproep aan slachtoffers om zich te melden.
Wanneer je advertentie niet in overeenstemming is met het beeld dat je publiek in het hoofd heeft, dan vinden mensen dat niet positief.
Kan gepersonaliseerde reclame een negatieve trigger zijn?
Wat als je meerdere banen een kans hebt gegeven en het is het allemaal net niet? Dan kan je bij de pakken gaan neerzitten. Manon Opdam niet.
Week Zonder krijgt flink vlees op de botten. Producenten en retailers pakken massaal uit en ineens is de P van Prijs een argument
Afgelopen weekend kwam ik een advertentie tegen van de Europese Unie die nogal wat vragen bij me opriep.