Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Ziggo neemt afscheid van typetjes

Reclamereview: Je neemt niet zomaar afscheid van een langlopende campagne.

Omzet Out of Home gaat radio voorbij in 2022

De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home reclame (DOOH) zijn in 2022 uitgekomen op €251 miljoen.

Waarom je merk en activatie écht uit elkaar moet zetten

Les Binet legt z’n eigen theorie nog eens uit en waarschuwt ook voor marketinghokjesdenken

Lexa zorgt voor ‘echt’ daten, toch?

ReclameReview: In 2022 gaf 67% van de singles in een onderzoek aan een echt liefdesverhaal te willen beleven. Daar sluit de nieuwe merkcampagne van Lexa op aan.

De zin en onzin van inclusieve marketing

Thema’s als gelijkheid, diversiteit en inclusie zijn vandaag de dag hot topics en staan bij iedere organisatie op de agenda.

Vis uit blik is de nieuwe TikTok-hit

En verder: Een kijkje in de toekomst met de Future 100. Lex de AI wordprocessor. P&G bespaart budget door inhouse agency en het indrukwekkende verhaal van Ralph het testkonijn.

Marketeer hinkt op twee gedachten over toekomst Twitter

Grootste zorg van adverteerders op Twitter is dat het met misinformatie en het online fatsoen uit de hand loopt, maar grote groep denkt ook dat het er juist beter op wordt.

ReclameReview: McDonald’s heeft geen woorden nodig

Zou je een commercial kunnen maken waarin niet gesproken wordt, waar geen voice-over in zit en waarbij je toch al heel snel weet om welk merk het gaat, zonder dat je het officiële logo of een packshot ziet? McDonald's bewijst dat het kan.

B2B-podcasts lijken ideaal voor B2B-marketing

Recht tussen de oren bij prospects die liever luisteren dan lezen.

Het Aldi-effect: ‘Grote supers UK helpen vooral de discounters aan klanten’

Met de gierende inflatiecijfers van het moment en consumenten die zo na de decemberwarmte weer de januarikou proberen te trotseren – ook in hun portemonnee – is het boeiend om te bestuderen wat vooral supermarkten doen om hun hachje te redden.

De effecten van merksponsoring in muziekvideo’s

‘Deze clip is mede mogelijk gemaakt door’...

ReclameReview: Snap jij vakantie?

Waar vakantie écht om draait? Dat wil dé VakantieDiscounter graag laten zien met haar nieuwste reclamecampagne...