Reclamereview: Je neemt niet zomaar afscheid van een langlopende campagne.
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home reclame (DOOH) zijn in 2022 uitgekomen op €251 miljoen.
Les Binet legt z’n eigen theorie nog eens uit en waarschuwt ook voor marketinghokjesdenken
ReclameReview: In 2022 gaf 67% van de singles in een onderzoek aan een echt liefdesverhaal te willen beleven. Daar sluit de nieuwe merkcampagne van Lexa op aan.
Thema’s als gelijkheid, diversiteit en inclusie zijn vandaag de dag hot topics en staan bij iedere organisatie op de agenda.
En verder: Een kijkje in de toekomst met de Future 100. Lex de AI wordprocessor. P&G bespaart budget door inhouse agency en het indrukwekkende verhaal van Ralph het testkonijn.
Grootste zorg van adverteerders op Twitter is dat het met misinformatie en het online fatsoen uit de hand loopt, maar grote groep denkt ook dat het er juist beter op wordt.
Zou je een commercial kunnen maken waarin niet gesproken wordt, waar geen voice-over in zit en waarbij je toch al heel snel weet om welk merk het gaat, zonder dat je het officiële logo of een packshot ziet? McDonald's bewijst dat het kan.
Recht tussen de oren bij prospects die liever luisteren dan lezen.
Met de gierende inflatiecijfers van het moment en consumenten die zo na de decemberwarmte weer de januarikou proberen te trotseren – ook in hun portemonnee – is het boeiend om te bestuderen wat vooral supermarkten doen om hun hachje te redden.
Waar vakantie écht om draait? Dat wil dé VakantieDiscounter graag laten zien met haar nieuwste reclamecampagne...