Belangrijkste resultaten uit een aantal eerder gepubliceerde onderzoeken over branding en het gebruik van emotie in tv-commercials.
De vakantie is weer voorbij, dus dan is er weer een excuus minder om naar de sportschool te gaan.
Met de nieuwe Verkade-campagne focust het merk weer helemaal op haar ware aard: een lekker écht Zaans koek- en chocolademerk.
Een Cannes Lions op je bureau: het is de kroon op het werk van menig creative director, copywriter of vormgever
De Nederlandse smartphonefabrikant Fairphone, die ‘s werelds eerlijkste en duurzaamste smartphone produceert, lanceert haar 5e generatie telefoon: de Fairphone 5. Dat doet het bedrijf met een internationale commercial.
Synced advertising is een reclamestrategie waarbij een reclame op televisie en het tweede scherm gelijktijdig wordt ingezet.
Het blijft gokken, zo'n avondje Holland Casino. Dat is de boodschap van de nieuwe commercial van ons staatscasino.
Crisp is geen gewone supermarkt. Het is een online supermarkt die bewuste keuzes maakt voor een smaakvoller voedselsysteem en smaakvoller eten.
Let op. Na het lezen van dit stuk kun je nooit meer "normaal" luisteren naar een liedje.
Over de vernieuwingen in het kijkonderzoek en de gefaseerde introductie naar een completer beeld van kijken met nieuwe meters in een groter panel.
Lees gauw verder als je de winnende strategie achter brand love wil ontdekken! (Spoiler-alert: het is ingewikkelder dan je verwacht).
Hoe de potentie van adverteren op TV vaak door marketeers wordt onderschat en waarom dit een grote fout is.