Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Coca-Cola’s Masterpiece

Hoe integreer je Coca-Cola in de kunstwereld? Nou, zo dus! Deze filmische commercial vol actie werd in Zuid-Amerika gelanceerd, maar wordt nu over de hele wereld uitgerold.

Lidl stapt groots en meeslepend in EK voetbal

Lidl wil partnerschap met UEFA aangrijpen om het belang van vers fruit en verse groenten, en de voordelen van sport en beweging te benadrukken.

Pinterest Advertising in 2023

Pinterest wordt nog wel eens "vergeten" als we het hebben over social media en de advertising mix. Genoeg redenen om dit platform beter te bestuderen.

COO Bas van lampenlicht.nl: ‘De haalservice hielp ons echt om te groeien!’

Ruim 15 jaar geleden verzond lampenlicht.nl vanaf de zolderkamer z’n eerste pakketje. Afgelopen feestdagenperiode haalde PostNL tot wel 4 keer per dag een bomvolle trailer met pakketten op. Hoe groeiden ze naar een miljoen pakketten per jaar?

Zo ziet pakketbezorging er in 2023 uit

Markteffect en Trunkrs onderzochten de ontwikkelingen binnen pakketbezorging in 2023. Benieuwd?

Tv-adverteerders geven meer geld uit dan ooit

Aantal kijkers naar televisie neemt gestaag af, dus gaat de prijs van reclameruimte omhoog.

Slachtofferhulp nodigt onzichtbare doelgroep uit om zich te melden

ReclameReview: De campagne ‘Blijf niet onzichtbaar voor hulp’ is een oproep aan slachtoffers om zich te melden.

Het vernieuwen van je merkimago hoeft niet moeilijk te zijn

Wanneer je advertentie niet in overeenstemming is met het beeld dat je publiek in het hoofd heeft, dan vinden mensen dat niet positief.

Data-gedreven reclame: Is big brother watching me?

Kan gepersonaliseerde reclame een negatieve trigger zijn?

InteriorScent werd in no-time razend populair – Hoe hielp een zakelijk PostNL-punt hierbij?

Wat als je meerdere banen een kans hebt gegeven en het is het allemaal net niet? Dan kan je bij de pakken gaan neerzitten. Manon Opdam niet.

Kiloknallen met vleesvervangers

Week Zonder krijgt flink vlees op de botten. Producenten en retailers pakken massaal uit en ineens is de P van Prijs een argument

De EU als bedenker van oplossingen

Afgelopen weekend kwam ik een advertentie tegen van de Europese Unie die nogal wat vragen bij me opriep.