Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hoofd of hart?

Hoe kun je elektrische voertuigen voor een groenere toekomst het beste adverteren?

Dr. Martens: In tijden van crisis scoren iconische merken

Het merk zegt zijn marketinginvesteringen te gaan verhogen, wijzend op zijn sterke aanwezigheid op sociale media

Meer DOOH is minder TV en krant

Reclame op tv en in kranten zal het meest te lijden hebben onder een verwachte budget shift naar Digital Out of Home (DOOH), denken senior reclamemanagers in onderzoek van Alfi, uitgevoerd door PureProfile.

Geïntegreerd merkdenken: Van communicatie naar customer experience

“Everything a brand does, and sometimes what it does not do, sends a message”, schreef Giep Franzen in The Science and Art of Branding in 2008.

Online advertentie blijft beter hangen bij goed artikel

Wanneer je sitecategorieën vergelijkt, blijken nieuws-, wetenschaps- en sportwebsites de grootste gebruikersbetrokkenheid genereerden.

5 prioriteiten voor effectieve advertising

In het WARC Anatomy of Effectiveness 2022 whitepaper vind je de vijf prioriteiten die jij als marketeer moet stellen om effectief te adverteren.

Reclame voor online gokken wordt verboden – en dan?

Online gokken werd op 1 oktober 2021 legaal in Nederland en dat hebben we geweten.

De Namarama Show met Geert Docter van Philips [Podcast]

In deze podcast spreek ik met Geert Docter over de vraag wát sterke namen voor je merk kunnen betekenen. Een ontmoeting met een fellow-namen-nerd.

ReclameReview: Virgil van Dijk en LiGA zeggen: Er tegenaan!

Wat hebben een verstopte voetballer en een verstopte wasmachineleiding met elkaar te maken? Ze worden in deze commercial met elkaar verbonden door een welbekend tussendoortje gemaakt van granen.

‘Nederlanders massaal aan de podcast’

Audio-advertising heeft een grotere impact op de KPI’s van een merk heeft dan elk ander digitaal communicatiekanaal.

Ban op BN’ers in Gokreclames effectief volgens het Brein

Sinds 30 juni is het inzetten van BN’ers in gokreclames verboden. Dat is niet voor niets.