Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Wat ís het belang van branding en emotie in tv-reclames precies?

Belangrijkste resultaten uit een aantal eerder gepubliceerde onderzoeken over branding en het gebruik van emotie in tv-commercials.

Hoe basic is jouw fitness?

De vakantie is weer voorbij, dus dan is er weer een excuus minder om naar de sportschool te gaan.

Wie wil er een lekker echt koekje of chocolaatje?

Met de nieuwe Verkade-campagne focust het merk weer helemaal op haar ware aard: een lekker écht Zaans koek- en chocolademerk.

Ziek van awards: De negatieve effecten van Cannes Lions

Een Cannes Lions op je bureau: het is de kroon op het werk van menig creative director, copywriter of vormgever

Wees eens eerlijk over je smartphone

De Nederlandse smartphonefabrikant Fairphone, die ‘s werelds eerlijkste en duurzaamste smartphone produceert, lanceert haar 5e generatie telefoon: de Fairphone 5. Dat doet het bedrijf met een internationale commercial.

Hoe kennis over synced advertising zowel kan helpen als averechts kan werken

Synced advertising is een reclamestrategie waarbij een reclame op televisie en het tweede scherm gelijktijdig wordt ingezet.

Geluk laat zich niet afdwingen bij Holland Casino

Het blijft gokken, zo'n avondje Holland Casino. Dat is de boodschap van de nieuwe commercial van ons staatscasino.

Nou, doet jouw supermarkt dit allemaal?

Crisp is geen gewone supermarkt. Het is een online supermarkt die bewuste keuzes maakt voor een smaakvoller voedselsysteem en smaakvoller eten.

Lees en verbaas je: de verrassende overeenkomsten tussen populaire hits

Let op. Na het lezen van dit stuk kun je nooit meer "normaal" luisteren naar een liedje. 

Nieuwe NMO Kijkonderzoek klaar voor de toekomst

Over de vernieuwingen in het kijkonderzoek en de gefaseerde introductie naar een completer beeld van kijken met nieuwe meters in een groter panel.

De winnende strategie achter brand love

Lees gauw verder als je de winnende strategie achter brand love wil ontdekken! (Spoiler-alert: het is ingewikkelder dan je verwacht).

Waarom op TV adverteren voor een online merk nog steeds interessant kan zijn

Hoe de potentie van adverteren op TV vaak door marketeers wordt onderschat en waarom dit een grote fout is.