Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Het begin van het einde van sociale media

De Metagids #33 – Het ongenoegen van de allergrootste social influencers en het definitieve einde van sociale media gebaseerd op "likes".

Hoe Snapchat verwacht gebruikersaantallen te boosten

Hoe Instagram vol inzet op Reels als videovorm, hoe de nieuwe app BeReal binnen korte tijd enorm populair is geworden en.... hoe Snapchat verwacht de gebruikersaantallen te boosten.

Leadgeneratie in b2b; waarom je niet voor een whitepaper moet kiezen

Hoe meer moeite je hebt met het bedenken van een geschikte leadgencampagne, hoe waarschijnlijker het is dat dit niet het beste middel is voor jouw organisatie.

Online advertentie blijft beter hangen bij goed artikel

Wanneer je sitecategorieën vergelijkt, blijken nieuws-, wetenschaps- en sportwebsites de grootste gebruikersbetrokkenheid genereerden.

Tijd en kosten besparen met content governance: Zo pak je het aan

Een rommelig cms, dubbele content en 404-meldingen. Iedere contentmanager, copywriter of online specialist heeft er ongetwijfeld weleens mee te maken.

De Metagids #32: De Metaverse bestaat niet

De metaverse komt er vast en zeker. Met stukjes en beetjes en een hoop tegenslag. Maar niet voor 2030.

Hoe Frisse Kater groot werd door echte verhalen te vertellen

Tuğrul Çirakoğlu maakte van zijn schoonmaakbedrijf Frisse Kater een groot succes. Door geweldige vlogs en blogs te maken waarin hij de echte verhalen vertelt achter de vervuilde huizen die hij schoonmaakt.

Fear of Missing Out: een bedreiging voor de loyaliteit van de consument

Door het triggeren van de angst om iets te missen, zullen consumenten meer geneigd zijn om tot aankoop over te gaan, zo is de veronderstelling. 

Reclame voor online gokken wordt verboden – en dan?

Online gokken werd op 1 oktober 2021 legaal in Nederland en dat hebben we geweten.

Als je een AR-app wilt ontwikkelen…

In vijf stappen van visualisatie van het eindresultaat tot de app-stores

Terrorisme als nieuwe internettrend

De Metagids #31 - Politiek incorrecte internetplatforms, maar ook ‘neutrale’ platformen dragen hun steentje bij aan een vorm van breinrot.