Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.
Belangrijkste resultaten uit een aantal eerder gepubliceerde onderzoeken over branding en het gebruik van emotie in tv-commercials.
NIMA Lunchbreak 3/23: Astrid Groenewegen, Guy van Liemt en Mark de Bruin spraken over de kunst, het gevaar en the fine art of 'Gedrag Ontwerpen'.
De Metagids #77: Dit is internet met een gitzwart randje. Opticiens zitten ernaast, vindt deze anti-bril influencer.
Verbazingwekkend hoeveel euro's er in een zwart gat verdwijnen. 'Ad People' zitten vooral zichzélf behoorlijk in de weg bij het uitstippelen van een goede merk- en mediastrategie
In deze update lees je alles over nieuwe functionaliteiten binnen YouTube, Instagram, Snapchat en de identiteitsverificatie bij X (Twitter).
"Totale zelfdestructieve waanzin. Goed bezig LinkedIn! Je hebt zojuist je eigen been eraf geschoten!"
De bestedingen aan TV-reclame dalen met 4,3% naar € 441 miljoen. De TV-schermtijd daalt ook.
De Metagids #76: De filmpjes met de hashtag #eggprank zijn inmiddels meer dan 673 miljoen keer bekeken op TikTok.
Let op. Na het lezen van dit stuk kun je nooit meer "normaal" luisteren naar een liedje.
Dat je een website hebt, is niet meer dan logisch. Toch verandert de rol van de website - ongemerkt - wel degelijk.
Twitter (of X) lijkt in korte tijd een significant deel van zijn gebruikers te verliezen.