De Metagids #33 – Het ongenoegen van de allergrootste social influencers en het definitieve einde van sociale media gebaseerd op "likes".
Hoe Instagram vol inzet op Reels als videovorm, hoe de nieuwe app BeReal binnen korte tijd enorm populair is geworden en.... hoe Snapchat verwacht de gebruikersaantallen te boosten.
Hoe meer moeite je hebt met het bedenken van een geschikte leadgencampagne, hoe waarschijnlijker het is dat dit niet het beste middel is voor jouw organisatie.
Wanneer je sitecategorieën vergelijkt, blijken nieuws-, wetenschaps- en sportwebsites de grootste gebruikersbetrokkenheid genereerden.
Een rommelig cms, dubbele content en 404-meldingen. Iedere contentmanager, copywriter of online specialist heeft er ongetwijfeld weleens mee te maken.
De metaverse komt er vast en zeker. Met stukjes en beetjes en een hoop tegenslag. Maar niet voor 2030.
Tuğrul Çirakoğlu maakte van zijn schoonmaakbedrijf Frisse Kater een groot succes. Door geweldige vlogs en blogs te maken waarin hij de echte verhalen vertelt achter de vervuilde huizen die hij schoonmaakt.
Door het triggeren van de angst om iets te missen, zullen consumenten meer geneigd zijn om tot aankoop over te gaan, zo is de veronderstelling.
Online gokken werd op 1 oktober 2021 legaal in Nederland en dat hebben we geweten.
Clean Nutrition en NOS Jeugdjournaal spannen de kroon
In vijf stappen van visualisatie van het eindresultaat tot de app-stores
De Metagids #31 - Politiek incorrecte internetplatforms, maar ook ‘neutrale’ platformen dragen hun steentje bij aan een vorm van breinrot.