Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Werken bij een bureau – en tegelijk een dikke marketingopleiding volgen

William van Vessem: 'In tien maanden je NIMA-A, NIMA-B of NIMA-C-diploma halen. Waar heb je het over, als dat de basis gaat vormen voor een glanzende carrière in het mooiste vak op aarde?'

‘Het marketingvak heeft mij geprikkeld, uitgedaagd en gefascineerd’

De marketingopleiding NIMA C ís te doen, mits je het echt graag wil. Verse diplomahouder Cindy Rutten: ‘Het is best een heel proces en pittig. Ik zou dan ook niemand aanraden dit tijdens een flinke verbouwing van je huis te doen, haha.’

Een merk in schaapskleren – hoe gevaarlijk is hypocrisie voor jouw merk?

In dit blog zal ik uitleggen dat deze defensieve houding niet altijd constructief en nodig is. 

Mening graag: Wát staat er op de European Marketing Agenda 2024?

NIMA zoekt respondenten groot internationaal onderzoek - Ja jij! (10 minuten). De insights die het onderzoek oplevert zullen van invloed zijn op het NIMA-programma en jij krijgt het rapport.

Sunk cost fallacy – wie A zegt moet ook B zeggen

Na al een uur in de rij bij de achtbaan heb je helemaal geen zin meer in dat ritje. Blijf je staan omdat je er al een uur aan kwijt bent óf stap je eruit?

‘Mijn rol als sparringpartner voor de directie versterken. Dat was ook het doel.’

De marketingopleiding NIMA C ís te doen, mits je het echt graag wil. Verse diplomahouder Shirley Coenen: ‘Achteraf was het het waard. Nu heb ik weer tijd voor andere dingen. Thuis hebben we direct een flesje bubbels opengetrokken.’

Charida Dorder wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2023

'AI in Marketing wordt door vakjury beoordeeld als het meest vernieuwende en relevante boek. Het is een wake-up call en een AI-praktijkhandleiding in één.'

Hoe ga je om met ‘Green ad scepticisme’?

Een aantal bruikbare strategieën voor brandmanagers die het ook niet meer weten.

Balans marketing en privacy in ere herstellen

Ontdek hoe wij marketeers de balans tussen effectieve marketing en privacy herstellen, met ethisch handelen en klantgerichte benaderingen.

7 inzichten waarmee je brand equity op de managementagenda zet

Vanuit accountability en waardetoevoeging, is het belangrijk dat marketeers het inzichtelijk maken, erop sturen om er vervolgens met de board over te sparren.

Het merkverhaal van het iconische merk 9292

‘We ontwerpen de 9292 app natuurlijk voor miljoenen reizigers. Je bent welbeschouwd heel belangrijk voor heel veel mensen.’

Cyberweek: hoe kun je verplicht kortingen geven en winst maken?

Inzetten op acties rondom kwalitatief goede producten of items met een hoog duurzaamheidsgehalte, kan een slimme tactiek zijn.