Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Digitale transformatie is een mentale transformatie in de digitale netwerksamenleving

Wat is nou eigenlijk het fundamentele verschil tussen digitalisering en digitale transformatie? Digitale transformatie gaat over van A naar Anders.

De liefde voor imperfectie. De liefde voor je vak.

Dat iets klopt. Dat het zoemt. Dat het loopt. Ik mis dat in alle debatten over de werking van een bepaald marketingmiddel.

Waarom Red Bull Racing zijn races wint: 7 strategielessen

In dit artikel heel wat mooie strategielessen van Hannah Schmitz van Red Bull Racing waar jij als marketeer zeker wat mee kunt!

3 redenen waarom e-mailmarketing de perfecte stoepier voor je website is

De zomer is in volle gang. Een mooi moment om even weg te dromen. Misschien ben je zelf net terug van vakantie.

Ervaringen van 2,5 jaar een SaaS bedrijf runnen

Tijdens deze zomerperiode kijk ik terug op 2,5 jaar een SaaS bedrijf runnen. We hebben veel geleerd!

Zo schrijf je een ijzersterke briefing voor het beste resultaat

De IPA lanceerde "The best way for a client to brief an agency". Dit zijn de best practices die je kan gebruiken om je volgende briefing nóg beter te maken.

Hoofd of hart?

Hoe kun je elektrische voertuigen voor een groenere toekomst het beste adverteren?

Dr. Martens: In tijden van crisis scoren iconische merken

Het merk zegt zijn marketinginvesteringen te gaan verhogen, wijzend op zijn sterke aanwezigheid op sociale media

5 manieren hoe je nudging kan gebruiken in online marketing

Nudging inzetten voor online marketing? Lees hier 5 manieren waarop je de keuze van jouw website bezoekers kan beïnvloeden.

Merkleiderschap door integriteit en waardecreatie

Zoals Giep Franzen in zijn SWOCC-publicatie Brandr beschrijft, zag de wereld voor de merkmanager er vroeger een stuk overzichtelijker uit.

Recensie: Het bestsellerboek

BRB, even een nieuw boek schrijven...Voor wie altijd al bestsellerauteur had willen worden, dit boek vertelt je hoe dat moet. De makkelijke én de moeilijker route.

Consument geeft bak meer geld uit na koffie

Komkommerkoffienieuws: Onderzoekers in Journal of Marketing bewijzen dat koopgedrag positief wordt beïnvloed, met name bij ‘hoog-hedonistische’ producten is dat het geval.