We zitten redactiebreed nogal in de ‘diagnose-fase’ en dan niet alleen de diagnose van data die je uit je eigen base trekt, maar ook de data die ontbreekt.
Bedrijven zien in toenemende mate het concurrentievoordeel dat de inzet van product marketeers kan opleveren. Daarmee gaat de vraag naar deze specialisten door het dak.
De auteur koppelt de ondergang van marketing aan de oude economie om vervolgens de nieuwe economie te introduceren.
Welke maatschappij vermarkt jij? Deel 4 (slot) in de serie over het moreel waardenkompas.
Succesvolle merken investeren tegelijkertijd in merkontwikkeling en promotie. Over hoe en in welke verhouding dat moet, is de laatste tijd veel te doen.
NIMA Regio Oost & Brand Design presenteren fijne marketingcase met hoofdrol voor rebranding en e-commerce
De 'bloempot' is een eenvoudig en intuïtief model waarmee marketing kan inspelen op snelle veranderingen én toch invloed kan uitoefenen op de koers die de organisatie vaart.
In gesprek met Kirsten Andres, scheidend voorzitter/directeur van NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing.
Het wordt tijd om 'Marketing for Good' eens stevig te gaan uitdragen. Dat vereist wel een complete paradigma-shift.
Het draait om geloofwaardigheid, de relatie met volgers en de persuasieve intentie.
Moenaert en Robben hebben met dit boek een mooie bijdrage geleverd aan ons marketingvak. De stairway to heaven en keuzes van de klant als uitgangspunt.
Wisselende geluiden over economie en bedrijfsleven zorgen voor druk op marketingbudgetten.