Veel bedrijven willen het fundament van hun merk vastleggen, zodat je een basis hebt waarop je verder kan bouwen.
Je bent weken bezig geweest met een fraai webdesign, de eerste teksten staan live; wanneer weten de eerste bezoekers mijn website te vinden?
In deze podcast spreek ik met Matthijs Roumen, Strategy Director bij September (uiteraard, waarom die naam?) en dat is een bureau waar we zeker vaker van gaan horen.
Geen één klant zal zich herinneren waarvoor dat merk nu eigenlijk staat.
Voor de beste videoresultaten is het belangrijk om video niet als losstaand marketingmiddel te zien dat zelfstandig al je doelen bereikt. We moeten anders naar video gaan kijken.
Deel 2 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Hoe komt je merk aan een naam?
Om de problemen door de grote hoeveelheid opzeggingen het hoofd te bieden, overweegt Netflix de introductie van advertenties.
Iedere 6 jaar zorgt een nieuw groot platform voor een revolutie in het social media-landschap. Wat wordt de opvolger van Snapchat en Tiktok?
Deel 1 van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Wat bedoelt Ritson met Diagnose-Strategie-Tactiek?
Nog even over de 'zaak' Philip Morris. Sommige organisaties passen voor mij steeds minder goed in een duurzame wereld. Hoe ziet marketing in zo’n organisatie eruit? En zou ik er zelf marketeer willen zijn?
Uitgegroeid tot een breed Jaarboek over héél marketing, voor zover mogelijk. Met nog altijd veel aandacht voor innovatie, dus ook veel need to know-digital. Het boek 2022-2023 is NU verkrijgbaar!
De gezamenlijke waarde van 's werelds Top 100 meest waardevolle merken is het afgelopen jaar met 23% gestegen. Adyen als enig Nederlands merk opgenomen in de BrandZ Top 100 van Kantar.