Professionals zien de baas het liefst opdraaien voor opleidingskosten, werkgevers vinden dat er best wat eigen geld en vooral vrije tijd tegenover mag staan.
Alles wat te maken heeft met het merk en de mensen, valt tussen marketing, HR en corporate communicatie in.
Waar liggen carrière kansen? En welke kant beweegt de arbeidsmarkt op?
7 maart. Vier experts in één livesessie over ‘medewerkers als merkdrager’ en de reputatie van het merk op de arbeidsmarkt.
Welke maatschappij vermarkt jij? Deel 4 (slot) in de serie over het moreel waardenkompas.
Hoe kunnen marketingprofessionals de IT-doelgroep effectief bereiken, boeien, binden en behouden?
'8000 medewerkers hebben gestemd op de vraag of ze het eens of oneens waren met een aantal cultuurgerelateerde stellingen. En deze uitkomsten zijn 1 op 1 extern gepubliceerd. Een sterk staaltje oranje.'
Het wordt tijd om 'Marketing for Good' eens stevig te gaan uitdragen. Dat vereist wel een complete paradigma-shift.
De arbeidsmarkt voor marketingprofessionals staat onder grote druk. Dat vereist aandacht. Een goede exitstrategie betaalt zich uit, maar denk vooral ook aan de achterblijvers.
Als alle vacaturepagina's van concurrenten er beter uitzien in de tijd dat werving van nieuwe mensen alleen maar belangrijker wordt, is het tijd om zelf ook aan de slag te gaan met je werkgeversmerk.
Recruitment anno 2023: Drie (neuro)marketing tips waarmee jij het succes van je recruitmentcampagnes vergroot.
Een ‘tien’ volgens het boekje, of juist één die van doordacht lef getuigt