Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Leven we in het post-agile-marketingtijdperk?

'Misschien wordt het gewoon impliciet hoe moderne marketingteams werken'

Student let vooral op salaris, carrière en prestige

Opvallend is dat innovatieve bedrijven aanzienlijk beter scoren dan bedrijven die als progressief of duurzaam bekend staan, al sluit het één het ander natuurlijk niet uit.

Meer DOOH is minder TV en krant

Reclame op tv en in kranten zal het meest te lijden hebben onder een verwachte budget shift naar Digital Out of Home (DOOH), denken senior reclamemanagers in onderzoek van Alfi, uitgevoerd door PureProfile.

Intelligente vragen in een sollicitatiegesprek

13 voorbeelden van discussie topics en conversation starters, waardoor je iets leert over je gesprekspartner.

Waar wringt de schoen tussen Design Thinking en Customer Experience?

Twaalfde en laatste deel van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Hoe om te gaan met een mindset die niet altijd te matcht met de bestaande opvattingen of werkwijzen in verschillende onderdelen van organisaties?

‘Vrouwen vertegenwoordigen meer dan de helft van CMO’s’

In totaal was slechts 15% van de CMO's in 2021 afkomstig uit een traditioneel ondervertegenwoordigde raciale of etnische groep; een bescheiden stijging ten opzichte van 13% in 2020.

Contentmarketing: Het Team en de Competenties

Er staat een team, er zijn resources beschikbaar en men heeft een idee over measurement en de schaalbaarheid van een contentmarketingprogramma.

Van internal branding naar internal alignment

Interview van Chris Kersbergen met Bea Aarnoutse, smaakmaker internal branding van het eerste uur.

De definitie van groei is kapot

Groot, groter, grootst. Het gaat al lang niet meer op als we het over een zinvol leven hebben. Zijn we als marketeers in staat de gangbare definitie van groei te herdefiniëren?

Wat is de volgende stap in jouw carrière?

Het vakgebied digital marketing is continu in beweging. Hoe ziet de toekomst van jouw carrière eruit?

Nationale Marketing Benchmark: Winnaars investeren in ontwikkeling

Winnende merken zijn meer tevreden over de marketingcompetenties van hun medewerkers.

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is los

Uitgegroeid tot een breed Jaarboek over héél marketing, voor zover mogelijk. Met nog altijd veel aandacht voor innovatie, dus ook veel need to know-digital. Het boek 2022-2023 is NU verkrijgbaar!