William van Vessem: 'In tien maanden je NIMA-A, NIMA-B of NIMA-C-diploma halen. Waar heb je het over, als dat de basis gaat vormen voor een glanzende carrière in het mooiste vak op aarde?'
De marketingopleiding NIMA C ís te doen, mits je het echt graag wil. Verse diplomahouder Cindy Rutten: ‘Het is best een heel proces en pittig. Ik zou dan ook niemand aanraden dit tijdens een flinke verbouwing van je huis te doen, haha.’
NIMA zoekt respondenten groot internationaal onderzoek - Ja jij! (10 minuten). De insights die het onderzoek oplevert zullen van invloed zijn op het NIMA-programma en jij krijgt het rapport.
De marketingopleiding NIMA C ís te doen, mits je het echt graag wil. Verse diplomahouder Shirley Coenen: ‘Achteraf was het het waard. Nu heb ik weer tijd voor andere dingen. Thuis hebben we direct een flesje bubbels opengetrokken.’
'AI in Marketing wordt door vakjury beoordeeld als het meest vernieuwende en relevante boek. Het is een wake-up call en een AI-praktijkhandleiding in één.'
Er is zoveel meer dan marketing – vijf marketingliteratuurschrijvers over hun favoriete boek zónder marketing (maar wel over de échte betekenis van waarde). ‘Leer haiku’s schrijven!’
De marketingopleiding NIMA C ís te doen, mits je het echt graag wil. Verse diplomahouder Cat Hai Chiem: ‘Als onderdeel van NIMA C heb ik een strategisch marketingplan geschreven, hoe Schiphol Commercial de niet-organische groei kan realiseren onder de Chinese passagiers.’
Interview met Hans Molenaar over een verse jaargang héle goeie marketingboeken: 'Wat mij betreft mag de night of the marketingnerds er komen. Ik ben van de partij.’
Bied sollicitanten een solliciteer-omgeving die past bij hun eigen waarden en die van de aanstaande werkgever. Een rondleiding.
De marketingopleiding NIMA C ís te doen, mits je het echt graag wil. Verse diplomahouder Kevin Rosijn: ‘Binnen Rabobank wordt de opleiding NIMA-C als een in-company traject aangeboden, een mooie kans die precies aansloot op mijn behoefte.’
PIM Marketing Literatuurprijs podcast met Steven Van Belleghem, schrijver van De Ruwe Diamant (Van Duuren Media).
We werken in een vak waar het hollen of stilstaan is. De basics zijn solide, de tactics soms zo vluchtig als water. Dat geldt ook voor marketingkennis.