Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Contentteams in 2023 – De vijf grootste uitdagingen

Onrealistische verwachtingen, gebrekkige worfklows en interne communicatie

De Beste Marketingmanager heeft 16 vinkjes

Een licht hysterische afvinklijst van eigenschappen waaraan een écht goede marketing-eindbaas voldoet.

Marketing in Financial Services; psychologie, technologie en data

Welke ethische aspecten komen kijken? Hoe verbeter je de dienstverlening aan klanten door toepassing van beïnvloedende psychologie?

Functioneringsgesprek? Plan zelf je Marketingopleiding!

We naderen het eind van 2022, mooi moment om je eigen marketingopleiding tegen het licht te houden

Sterk merk heeft breed gedragen moraal

Met deze checklist hou je mensen, merk en moraal schadevrij. Deel 2 van een serie over moreel leiderschap in marketing.

‘We hebben de marketingwetenschap echt nodig’

De literatuurprijs wil het vak innoveren en verder brengen en is dus niet voor het beste marketingboek.

Eigen speelveld B2B Marketing verdient eigen event

Het NIMA B2B marketingevent Xchange gaf circa 100 B2B marketeers Food for Change.

‘CMO even heel druk met AI en aantrekken personeel’

Vooral in Nederland ook veel aandacht voor mentale gezondheid van medewerkers.

Marketing for humans’ sake (Deel 4)

Marketing in de nieuwe economie - Betekenisvolle mens- en merkrelaties in digitale context.

Wat zijn de drivers voor Customer Experience? (Podcast)

In deze tweede aflevering van de CX Energy Boost-podcast leg ik uit hoe je de drivers van customer experience kunt vinden.

Marketing-professional baalt van gebrek ontwikkelingsmogelijkheden

Professionals in Marketing en communicatie zijn minder tevreden over de mate waarin zij tijd kunnen steken in persoonlijke en/of professionele ontwikkeling.

Marketing the Rainbow: De drie fasen van Diversiteit, of hoe SCM marketing ondersteunt

Diversiteit in marketing is een gevolg van andere fasen van DE&I, waaronder HR beleid en supplier diversity.