'Misschien wordt het gewoon impliciet hoe moderne marketingteams werken'
Opvallend is dat innovatieve bedrijven aanzienlijk beter scoren dan bedrijven die als progressief of duurzaam bekend staan, al sluit het één het ander natuurlijk niet uit.
Reclame op tv en in kranten zal het meest te lijden hebben onder een verwachte budget shift naar Digital Out of Home (DOOH), denken senior reclamemanagers in onderzoek van Alfi, uitgevoerd door PureProfile.
13 voorbeelden van discussie topics en conversation starters, waardoor je iets leert over je gesprekspartner.
Twaalfde en laatste deel van een zomerse bloemlezing uit het Marketingfacts Jaarboek 22-23. Hoe om te gaan met een mindset die niet altijd te matcht met de bestaande opvattingen of werkwijzen in verschillende onderdelen van organisaties?
In totaal was slechts 15% van de CMO's in 2021 afkomstig uit een traditioneel ondervertegenwoordigde raciale of etnische groep; een bescheiden stijging ten opzichte van 13% in 2020.
Er staat een team, er zijn resources beschikbaar en men heeft een idee over measurement en de schaalbaarheid van een contentmarketingprogramma.
Interview van Chris Kersbergen met Bea Aarnoutse, smaakmaker internal branding van het eerste uur.
Groot, groter, grootst. Het gaat al lang niet meer op als we het over een zinvol leven hebben. Zijn we als marketeers in staat de gangbare definitie van groei te herdefiniëren?
Het vakgebied digital marketing is continu in beweging. Hoe ziet de toekomst van jouw carrière eruit?
Winnende merken zijn meer tevreden over de marketingcompetenties van hun medewerkers.
Uitgegroeid tot een breed Jaarboek over héél marketing, voor zover mogelijk. Met nog altijd veel aandacht voor innovatie, dus ook veel need to know-digital. Het boek 2022-2023 is NU verkrijgbaar!