Burn-out heeft niet alleen gevolgen voor de managers zelf, maar kan ook een aanzienlijke impact hebben op het (marketing)team en de organisatie als geheel. Uitgeputte (marketing)managers nemen slechtere beslissingen, hun creativiteit kan afnemen en de motivatie van hun team kan verminderen.
Bij CS, het Genootschap van Contentstrategen, kun je op 8 oktober inspiratie opdoen voor een creatievere (en betere) aanpak van je B2B content marketing.
Uit recent onderzoek blijkt dat werkgevers die hybride werken toestaan, juist profiteren van een hogere productiviteit onder hun medewerkers. Maar liefst 78% van de hybride werkers geeft aan dat hun productiviteit is toegenomen door deze manier van werken.
Je kunt het afdoen als iets dat overwaait of erop hopen dat alles weer normaal wordt, maar intussen gieren de kosten voor werving of retentie van personeel de pan uit.
De HR-opleiding en het bijbehorende HR-DNA brengen je niet ver in het huidige recruitmentlandschap. Hoe kan HR mee-evolueren?
De snelheid waarmee kunstmatige intelligentie (AI) een transformatie marketing aanjaagt, is ongekend. Daar sta je dan, aan het roer van deze verandering met de taak om zowel de huidige als toekomstige marketingfuncties binnen je team vorm te geven.
In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?
Op woensdag 17 april van 12.00 tot 13.00 uur kunnen marketingprofessionals, sales executives, ondernemers en iedereen die ‘er weleens over dacht’ inschakelen bij een unieke webinar over misschien het meest bekende marketingdiploma van Nederland.
NIMA Community Internal Branding; HR en Marketing at a Great Place To Work. Dit zijn de gezamenlijke uitdagingen in employer branding en zo pak je die aan.
In B2B heb je langdurige klantrelaties nodig. En dan wordt marketing ineens heel simpel. Luister maar.
‘Overtuigen is een wetenschap, maar je hoeft geen wetenschapper te zijn om overtuigend over te komen.’
Programma over persoonlijk leiderschap leert je vragen stellen aan je belangrijkste stakeholder en voorkomt zo 'marketing-kortsluiting'.