Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marieke Heesakkers is Beste Brabantse Marketeer 2021

Marketing & culture manager bij Berkvens Deursystemen Marieke Heesakkers is woensdagavond uitgeroepen tot winnaar van de Beste Brabantse Marketeer 2021. Onze Luuk zat namens Marketingfacts en NIMA ook in de jury.

Hoe spelen met LEGO ons kan helpen de toekomst te verbeelden

Ik had al wel gehoord van het gebruik van LEGO in zakelijke workshops, maar had het nog niet eerder 'live' meegemaakt. Het blijkt een erg effectief proces om dialoog en reflectie aan te moedigen en om probleemoplossing en creatief denken bij de deelnemers te stimuleren.

De zes grootste problemen van contentteams die willen innoveren

Dit zijn de zes grootste uitdagingen op het gebied van innovatie bij contentteams. Vermijd deze fouten, zodat jouw contentteam optimaal profijt heeft van innovaties als chatbots, Headless CMS of AI.

MarketingOps: Een betere stroomlijning van jouw marketing operatie

Marketing Operations, MarOps of MarketingOps je hebt er misschien al eens over gehoord of gelezen, maar wat is het precies? En waarom breekt het juist nu door?

NIMA in actie voor Oekraïne: van marketeers voor marketeers

Al bijna 20 jaar werkt NIMA samen met buitenland partner ECTN voor NIMA Opleidingen in centraal en Oost-Europa. Ook in…

Elske Vugts van La Trappe: 'Commercie gebruiken we als ruilmiddel om het goede te doen'

Elske Vugts is Marketing & Communicatie Manager bij Bierbrouwerij de Koningshoeven en eindverantwoordelijk voor de global merkstrategie en waardepositionering voor…

Marketing is soms doodvermoeiend, zwaar pokkenwerk.

Waarom zijn er in marketing zo veel schimmige spelletjes, toneelstukjes en ordinaire leugens? Veel mensen in mijn omgeving reageren negatief…

'Zeg marketeer, ik wil iets van je weten…'

Netwerkclubs, borrels en classes - wil je die en wat mag dat kosten?We lijken makkelijker dan ooit lidmaatschappen af te…

Onze kracht is onze valkuil

Zou onze innerlijke marketingfilosoof af en toe wat meer ruimte mogen krijgen?In een eerdere column kwam de innerlijke filosoof naar boven die…

Abraham Maslow versus de online funnel

Hoe verhouden digitale ontwikkelingen zich tot de klassieke modellen die we blijkbaar allemaal moeten kennen?Als docent Marketing navigeer je continu…

Marketingvak in Verandering #5: Bianca van Felius SDP – RUMR

"Dichter op 'het vuur' kan je niet zitten. Dat is toch het mooiste dat er is?"'Verandering is de enige constante' liet de oude-Griek Heraclites…

(Podcast) Ontkoppelen met Rocco Stallvord van WeFilm

Hoe geef je een reclamebureau een naam waar iedereen mee wil werken? Rocco Stalvord ken ik al een tijdje, we werkten…