Op maat gemaakt succes: Zo ontdek je wat écht belangrijk is voor je klanten.
De impact van PostNL op het klimaat zo klein mogelijk maken, het is een van de dingen waar Lead Sustainability, Suzanne Debrichy, zich dagelijks mee bezighoudt. “We zijn al sinds 2007 bezig met onze impact op het klimaat. Doordat we duurzaamheid strategisch positioneren, zit het nog meer verankerd in de organisatie.”
De wereld van verzekeraars en intermediairs is voortdurend in beweging, gedreven door technologische vooruitgang en een veranderend landschap van consumentengedrag.
Platform Innovatie Marketing (PIM) heeft de genomineerden voor de Marketing Literatuur Prijs (MLP) van 2023 bekend gemaakt.
37 procent betaalt liever meer, dan dat het minder voor hetzelfde bedrag krijgt
Disney is echt mijn favoriete bedrijf, al jaren. Wat 100 jaar geleden begon als een bescheiden animatiestudio, kon uitgroeien tot een enorm internationaal massamedia- en entertainmentconcern.
Wat gaat er gebeuren als we niet meer persoonlijk kunnen adverteren op Facebook en Instagram?
'Om succesvol te zijn, moeten merken een samenhangend en authentiek verhaal vertellen en de klantervaring (CX) moet zich consistent houden aan dat merkverhaal op alle contactpunten.'
Niet de senioren, maar juist jongeren gebruiken vaste lijn nog het vaakst
Hoe houd je het HR-hoofd boven water en werf je talent in een markt waar het aanbod aan kandidaten véél schaarser is dan de vraag?
Dutch Design Foundation is er als organisator van overtuigd dat ontwerpers essentieel bijdragen aan het mooier, duurzamer en socialer maken van onze wereld.