Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hoe AI je merk kan redden

AI wordt vaak neergezet als killer van creativiteit. Daardoor gaan merken nog meer op elkaar lijken. Maar er is een andere kant. AI kan jouw merk net zo goed redden. Bijvoorbeeld door gaten in je vergiet te dichten.

Scott Galloway vs Rory Sutherland: is het merk dood?

Wat gebeurt er als 'digital guru' Galloway en 'mind-hacker' Sutherland botsen over de toekomst van het merk: is het tijdperk van het merk voorbij? Ik dook in hun argumenten en kom met een conclusie...

Opkomst virtuele invloed: Ethiek, representatie en de kracht van parasociale relaties

De wereld van influencermarketing verandert razendsnel met de komst van virtuele influencers. Deze digitale creaties bieden merken nieuwe mogelijkheden om diverse doelgroepen aan te spreken. Met deze innovaties rijzen ook belangrijke ethische vragen over representatie en de impact op gemarginaliseerde groepen.

Ook de cultuursector is wettelijk verplicht digitaal toegankelijk te zijn

Direct aan de slag met digitale toegankelijkheid: 10 tips voor de cultuursector.