Voor een onderwerp dat in veel lagen van de organisatie leeft, is het handig om te begrijpen welke waarde je als marketeer kunt toekennen aan een gedegen purpose - en of je het überhaupt een waarde mag geven.
De Metagids #78 - Alle wegen leiden naar Rome, blijkbaar ook alle mannelijke gedachten.
Internationaal groeien en internationale zendingen eenvoudig maken, dat is waar Spring Global Delivery Solutions bedrijven mee kan helpen.
Consumenten voelen urgentie voor actie tegen klimaatverandering. Maar wie is er daarbij aan zet?
Duurzaamheidslessen uit de nieuwste reclamecampagne van Lay’s in Nederland.
Tweederde van alle zakelijke beslissers klaagt over inferieure thought leadership content. Maak niet dezelfde fouten als veel concurrenten.
Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.
Marketeers moeten zich afvragen of adverteren op sociale media ethisch verantwoord is. Ik geloof van niet.
Eerder gepubliceerde cijfers van onder andere het CBS leken er al op te wijzen dat er een voorlopig plafond voor de online groei is bereikt
Als maat, gewicht of prijs aanzienlijk afwijken van wat wordt geadverteerd, dan stapt de adverteerder over de grens van aanvaardbare overdrijving.
Verslag van een nieuw marketing-event: Een mooie start voor een eerste editie, maar gezien het belang van marketingtechnologie voor succesvolle bedrijfsvoering moet Kinepolis Jaarbeurs bij een volgende editie ramvol zitten.
Als een van de grootste spelers in de sportindustrie weet Nike als geen ander hoe ze een bijzondere klantervaring moeten creëren om op een heel persoonlijk niveau contact te kunnen maken met hun klanten.