Ger Nijkamp

Marketing & Communicatie Manager bij Dreumex

Ger Nijkamp bouwt merken, beleving en conversie. Expert in de effectieve kruisbestuiving tussen content, kanalen, techniek en mogelijkheden. Helpt door nuchtere analyse, helder advies en praktische implementatie. Deelt graag door hierover te schrijven en spreken. Kent in brede zin van het woord alle (on)mogelijkheden en effecten van digitale kanalen als drager van online conversie, conversatie, marketing en communicatie van proposities, producten en identiteiten. Weet met programma's, processen en planning dit voor organisaties duidelijk richting te geven. Het effectief overbrengen van het merk of propositie en de opgeroepen aandacht omzetten in meetbare conversie vereist een slimme mix van on- en offline (sociale) media en bijbehorende communicatie tactieken. Wisselende combinaties van content, dialoog, vormgeving en techniek vragen om brede, strategische maar vooral ook praktische kennis en een sterk inzicht om doelgroepen te bewegen. Een combinatie van denken, doen en weten aan welke knoppen er moet worden gedraaid. Daarbij begrijpen hoe processen, profielen en afdelingen hierop inricht moeten worden zodat ze efficiënt en effectief kunnen opereren.

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!