Berenschot Marketing Trendonderzoek 2012

17 maart 2012, 10:47

Het zorgen voor een authentieke merkbeleving was voor marketeers de belangrijkste trend van 2011. Maar wat is de grootste uitdaging voor dit jaar? Om hier antwoord op te geven wordt, voor de negende keer op rij, het marketingtrendonderzoek van Berenschot gehouden. Als partner willen we graag de online marketeers van Nederland kunnen vertellen wat de belangrijkste marketingtrends zijn en hoe de marketeer hierop inspeelt. Het onderzoek bestaat uit 5 vragen en neemt maximaal 5 minuten in beslag. Als extra incentive maak je kans op een maand rijden in een elektrische auto of mag je meedoen aan het debat tijden De Marketing Dagen, waar de resultaten zullen worden gepresenteerd.

Ga naar http://www.berenschot.nl/marketingtrends2012 en doe mee!

Over het onderzoek

Het Marketingtrendonderzoek van Berenschot is een langlopend trendonderzoek, waarmee de ontwikkelingen van de trends in marketing worden vastgesteld. Tevens levert het onderzoek informatie op over verschillen in trends tussen sectoren, en voorbeelden omtrent het benutten van trends in de praktijk.

Alle marketing-, communicatie- en salesfunctionarissen in Nederland kunnen deelnemen. De resultaten worden gepresenteerd tijdens De Marketing Dagen, op 24 en 25 april 2012 in de Jaarbeurs in Utrecht.

De initiatiefnemers van het Marketingtrendonderzoek 2012 zijn:

Afbeelding credits: gemstone

Danny Oosterveer
Data-gedreven digital marketeer bij Datasexual

Data-gedreven digital marketeer. Resident bij AMDAX en Burgers' Zoo. Daarnaast vertel ik vaak als spreker over data-gedreven marketing. Auteur van het boek Data-bedreven marketing. Was ruim 5 jaar als growth marketeer werkzaam bij Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!