Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Content is king, maar context is God!

'Wat is er mogelijk, hoe denken CMO’s hierover, wat zijn hun ervaringen? Welke voor- en nadelen zien zij?'In dit drieluik…

Platform partnership: Het moet meer zijn dan alleen het algoritme voeden met data

In dit drieluik beschrijf ik drie verschillende strategieën voor het post-third party cookie-tijdperk, die interessant zijn voor marketeers die worstelen…

Digital Out of Home en online ads in lift door uitfasering third party cookies

85% van senior managers verwacht toename in DOOH en online reclameAlfi, een SaaS-advertentieplatform, gaf opdracht aan PureProfile om senior managers…

Zo bespaar je geld op online advertising

De afgelopen maanden heeft de retail veel te verduren gehad. Covid-19 hakte er keihard in en dit heeft veel gevolgen voor iedereen.…

Wat gaan we doen aan online reclamefraude?

Keizersgracht Conferentie (18 februari) over die andere kant van online advertisingVolgens de Amerikaanse ANA (Association of National Advertisers) wordt minder…

Zes inzichten over personalisatie, van marketeers zelf

In tegenstelling tot het vele onderzoek dat gedaan wordt naar wat de consument vindt van personalisatie in marketing, weten we…

Online reclame is onze onmisbare pispaal

Laatst zag ik een Twitter-discussie tussen Ronald Voorn (HU, Universiteit Twente) en Jesse Frederik, economisch redacteur bij De Correspondent, naar aanleiding van het artikel 'Dit…

Kunnen targeting en moraliteit samen gaan?

Het is tijd om online advertising op de schop te nemenGoogle 'marketing' en 'moraliteit' en je krijgt een rits resultaten waar je…

Reclame wordt weer wetenschap

Houdt reclame zich aan strikte wetten, of komt er toch ook af en toe buikgevoel bij kijken? Adverteerders lijken massaal…

Online advertenties: waarom je banners met zoekadvertenties moet combineren

Wereldwijd adverteren we online met een groter budget dan we via het grootste klassieke medium tv doen, en toch staan…

Hypotheekverstrekkers laten kansen voor digital marketing onbenut

De meeste hypotheek-aanbieders lopen achter als het gaat om de implementatie van digital marketing. Dit blijkt uit het derde benchmark-onderzoek…

Maatregelen van Facebook: dit moet je als adverteerder weten

Het zal je niet ontgaan zijn dat Facebook nogal negatief in het nieuws is geweest de afgelopen weken. Om het…