Hoe de potentie van adverteren op TV vaak door marketeers wordt onderschat en waarom dit een grote fout is.
Pinterest wordt vaak niet als eerste genoemd wanneer er over social media gesproken wordt. Toch heeft Pinterest binnen Nederland bijna 1 miljoen dagelijkse gebruikers....
'Wat is er mogelijk, hoe denken CMO’s hierover, wat zijn hun ervaringen? Welke voor- en nadelen zien zij?'In dit drieluik…
In dit drieluik beschrijf ik drie verschillende strategieën voor het post-third party cookie-tijdperk, die interessant zijn voor marketeers die worstelen…
85% van senior managers verwacht toename in DOOH en online reclameAlfi, een SaaS-advertentieplatform, gaf opdracht aan PureProfile om senior managers…
De afgelopen maanden heeft de retail veel te verduren gehad. Covid-19 hakte er keihard in en dit heeft veel gevolgen voor iedereen.…
Keizersgracht Conferentie (18 februari) over die andere kant van online advertisingVolgens de Amerikaanse ANA (Association of National Advertisers) wordt minder…
In tegenstelling tot het vele onderzoek dat gedaan wordt naar wat de consument vindt van personalisatie in marketing, weten we…
Laatst zag ik een Twitter-discussie tussen Ronald Voorn (HU, Universiteit Twente) en Jesse Frederik, economisch redacteur bij De Correspondent, naar aanleiding van het artikel 'Dit…
Het is tijd om online advertising op de schop te nemenGoogle 'marketing' en 'moraliteit' en je krijgt een rits resultaten waar je…
Houdt reclame zich aan strikte wetten, of komt er toch ook af en toe buikgevoel bij kijken? Adverteerders lijken massaal…
Wereldwijd adverteren we online met een groter budget dan we via het grootste klassieke medium tv doen, en toch staan…