Uitgaven aan sportmediarechten stijgen waarschijnlijk naar 61 miljard dollar, maar zorgen ook voor dilemma's voor adverteerders.
Liever een kaart dan lingerie, Valentijnsdag populairder onder jongeren.
Terwijl de formatie zich in een patstelling bevindt, zijn de nieuwe Kamerleden inmiddels ingewerkt.
De innovatie scorecard biedt praktische tools om je product- of dienstinnovatie in de juiste richting te sturen.
Veel groepen hebben een eigen taal ontwikkeld, althans woorden en uitdrukkingen. Maar hoe staat het met de regenboog en taal?
In de dynamische wereld van marketing en branding is het vinden van het perfecte creatieve bureau niet alleen een beslissing, maar eerder een cruciale mijlpaal voor het succes van je merk.
Over de vernieuwingen in het kijkonderzoek en de gefaseerde introductie naar een completer beeld van kijken met nieuwe meters in een groter panel.
Onderzoeksbureau Markteffect ziet in de 8e editie van de podcastmonitor het aantal Nederlandse podcastluisteraars licht dalen.
Het is tijd neuromarketing vaarwel te wensen. Over en uit. Finito. En dat zeg ik als mede-oprichter van Unravel.
De IPA lanceerde "The best way for a client to brief an agency". Dit zijn de best practices die je kan gebruiken om je volgende briefing nóg beter te maken.
Dennis van Evert van bol.com en Koen van Lunteren van WUA in duopresentatie op NIMA Marketing Day 2022Dennis van Evert,…