Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

ACM: 1 op 10 consumenten stapt over via telefonische verkoop of colportage

De ACM (Autoriteit Consument & Markt) heeft het afgelopen jaar verschillende keren opgetreden tegen misleidende werving bij de telefonische verkoop van energiecontracten.

Het G.I.G.O. risico in het gebruik van A.I.

Hoe train je A.I. op het activeren van onbewuste processen, als wij mensen, de trainers, niet bij ons eigen onderbewuste kunnen en alleen een bewuste gewaarwording van een gedragsactivatie hebben?

MediaTest en Mediahuis presenteren de resultaten van ‘Het Grote Jongerenonderzoek 2024’

Tijdens Nima Marketing Day worden, net als vorig jaar, de uitkomsten van Het Grote Jongerenonderzoek 2024 gepresenteerd.

Beter meten om te weten – deel 3

Over de zin en onzin van experimenteel onderzoek naar milieuvriendelijke en andere keuzes.

Beter meten om te weten – deel 2

Over de zin en onzin van experimenteel onderzoek naar milieuvriendelijke en andere keuzes.

Social media centraal als sportkanaal

Uitgaven aan sportmediarechten stijgen waarschijnlijk naar 61 miljard dollar, maar zorgen ook voor dilemma's voor adverteerders.

‘Liever een anonieme kaart dan spannende lingerie’

Liever een kaart dan lingerie, Valentijnsdag populairder onder jongeren.

Op zoek naar een klinkende coalitie

Terwijl de formatie zich in een patstelling bevindt, zijn de nieuwe Kamerleden inmiddels ingewerkt.

Succesvolle product innovatie met de innovatie scorecard

De innovatie scorecard biedt praktische tools om je product- of dienstinnovatie in de juiste richting te sturen.

Post-covid klachten voor e-commerce

De strijd van ecommerce ná COVID-19

Op zoek naar creatieve harmonie: hoe vind je het perfecte bureau?

In de dynamische wereld van marketing en branding is het vinden van het perfecte creatieve bureau niet alleen een beslissing, maar eerder een cruciale mijlpaal voor het succes van je merk.

Nieuwe NMO Kijkonderzoek klaar voor de toekomst

Over de vernieuwingen in het kijkonderzoek en de gefaseerde introductie naar een completer beeld van kijken met nieuwe meters in een groter panel.