Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Nieuwe NMO Kijkonderzoek klaar voor de toekomst

Over de vernieuwingen in het kijkonderzoek en de gefaseerde introductie naar een completer beeld van kijken met nieuwe meters in een groter panel.

Meer consumenten betalen om podcasts te luisteren, aantal luisteraars gedaald

Onderzoeksbureau Markteffect ziet in de 8e editie van de podcastmonitor het aantal Nederlandse podcastluisteraars licht dalen.

Neuro-marketing is dood

Het is tijd neuromarketing vaarwel te wensen. Over en uit. Finito. En dat zeg ik als mede-oprichter van Unravel.

Zo schrijf je een ijzersterke briefing voor het beste resultaat

De IPA lanceerde "The best way for a client to brief an agency". Dit zijn de best practices die je kan gebruiken om je volgende briefing nóg beter te maken.

'Hoe je optimaal aan je klantreis bouwt door naar buiten te kijken'

Dennis van Evert van bol.com en Koen van Lunteren van WUA in duopresentatie op NIMA Marketing Day 2022Dennis van Evert,…

Eye-tracking onderzoek: Hoeveel aandacht trekt een social media reclame?

In de korte tijd waarin consumenten even door hun social media feed scrollen zijn er veel berichten die concurreren voor…

Klantfeedback ophalen is geen doel op zich maar slechts een middel

Zo aan het einde van het jaar wil ik wel eens door oude blogs heen scrollen. Deze blog schreef ik…

TikTok gebruik onder VS tieners groter dan Instagram en Snapchat

Meer entertainment, positieve zelfexpressie en eindeloos scrollen door korte videocontentSocial media app TikTok haalt in wekelijks gebruik Instagram en Snapchat in…

De impact van de pandemie op merkkeuze: Navigeer je merk door de crisis

Tijdens de pandemie gaat er een meer verstandelijk proces vooraf aan het gevoel dat mensen hebben bij een merkCorona heeft…

Digital Out of Home en online ads in lift door uitfasering third party cookies

85% van senior managers verwacht toename in DOOH en online reclameAlfi, een SaaS-advertentieplatform, gaf opdracht aan PureProfile om senior managers…

Streamingvideodiensten hoog gewaardeerd om groot en reclamevrij contentaanbod

Door moordende onderlinge concurrentie ligt contentlat extreem hoogUit het onlangs verschenen Dutch Customer Experience of video services-rapport van Telecompaper blijkt…

Partner grootste obstakel bij thuiswerken?

Veel relaties hebben te lijden onder het thuiswerkenDeze maand is een jaar geleden dat we massaal gestart zijn met het werken…