23 mei – IAB’s Automated Trading Summit
Op 23 mei 2013 organiseert de IAB Taskforce Automated Trading dé Automated Trading Summit van Nederland in The Harbour Club te Amsterdam. Na de succesvolle editie van vorig jaar wordt het nu weer een groots event in Nederland, gericht op Automated Trading en alle trends en ontwikkelingen. Onder leiding van dagvoorzitter Joris van Heukelom zullen diverse toonaangevende sprekers u deze dag op de hoogte brengen van de laatste ontwikkelingen en hun visie op digital advertising en automated trading.
De summit is bedoeld voor mediabureaus, adverteerders, publishers, ad networks, (agency) trading desks, data exchanges, ad exchanges, technologie providers en alle andere partijen geïnteresseerd in automated trading.
Sprekers
Tijdens deze dag zullen de volgende sprekers aan bod komen:
-
Joris van Heukelom – Voorzitter IAB Nederland
-
Roel van Rijsewijk – Director Deloitte
-
Janneke Niessen – Co-Founder/CIO Improve Digital
-
Marco Kloots – CEO Platform161
-
Mark van de Crommert – Ondernemer, commercial innovator
-
Sebastiaan Schepers – CEO Bannerconnect
-
Joanna O'Connell – Principal Analyst Forrester
-
Ben Barokas – GM Marketplace development Google
Naast alle presentaties is er uiteraard de mogelijkheid om te netwerken met senior executives uit de industrie.
Kosten en registratie
De kosten voor deelname aan de IAB Automated Trading Summit bedragen € 249,00 (incl. BTW). IAB-leden kunnen gebruikmaken van het gereduceerde tarief van € 199,00.
Op de website van het event vind je meer informatie over het programma en kun je je registreren!