Van 2007 tot en met 2011 was ik voorzitter van IAB Nederland, de brancheorganisatie voor digital advertising en de interactieve-marketingindustrie. Eerlijk…
Uitgevers stellen steeds meer inventory beschikbaar voor programmatic verhandelingProgrammatic trading, het automatisch verhandelen van online advertentieruimte, is volwassen geworden. Programmatic…
5 dingen die je moet weten over programmatic buyingDe termen 'programmatic buying', 'realtime bidding' en 'geautomatiseerd online adverteren' duiken steeds…
Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk van Abovo Media verbaasden zich over het moeizame proces van het adverteren bij veel media.…
Volgens de Nederlandse IAB AdSpend Study werd in de eerste zes maanden van 2013 maar liefst 61 procent van de…
De stand van zaken & een case van GreetzEen aantal maanden geleden schreef ik hier op Marketingfacts over de ontwikkelingen…
In een serie van 5 video-interviews gaan we met de marketeers van Spil Games in op de kracht van gaming…
Creatie en strategie lopen nog achterOnlangs vond in Amsterdam een door FinchFactor gearrangeerde ontmoeting plaats, waarin de laatste ontwikkelingen op…
Ontketent The Media Exchange grote veranderingen?Het hing al een tijdje boven de markt, maar nu lijkt het er dan echt…
De laatste ontwikkelingen op het gebied van digital advertising Gisteren organiseerde de IAB Taskforce Automated Trading in de Harbourclub te…
Op 23 mei a.s. organseert de IAB Taskforce Automated Trading de Automated Trading Summit. Een van de sprekers die dag…
Op 23 mei 2013 organiseert de IAB Taskforce Automated Trading dé Automated Trading Summit van Nederland in The Harbour Club…