Als grote logistieke speler streeft PostNL naar een zo klein mogelijke impact op het milieu en tegelijkertijd een zo positief mogelijke invloed op mens en maatschappij.
Wist je dat Nike bijna 39 jaar na de lancering van de Air Jordans - nog steeds - jaarlijks 5 miljard euro aan de sneakers incasseert?
Tips om rekening mee te houden en voorbeelden van internationale merken die aandacht besteden aan deze bijzondere viering, en hun marketingcampagnes hierop aanpassen
One-size-fits-all marketingbenadering is niet effectief voor zoiets persoonlijks als eten.
Het liefst heb je alle geliefde familieleden bij elkaar aan het kerstdiner. Maar dat kan niet altijd, zo zien we in deze emotionele rollercoaster van een kerstcommercial van VakantieDiscounter
Alles draait om customer experience, klantbeleving, customer engagement, betrokkenheid, loyaliteit en op hoeveel andere manieren je het ook wilt uitdrukken.
Efficiënte, impactvolle contentcreatie
AI. AI. AI. AI…We kunnen er niet omheen. Maar gelukkig ook ander nieuws zoals het 'vreemde internet' en een persoonlijke noot in deze Week van Koot.
Verenigingen besteden, naast ledenwerving, steeds meer aandacht aan ledenbehoud
Het aanwijzen van een klantsegment is geen hogere wiskunde, maar het vinden van je total adressable market vereist slimheid en inlevingsvermogen