Veelgelezen - Marketingfacts
Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

“We werken continu aan nieuwe manieren om onze maatschappelijke betrokkenheid te vergroten”

Als grote logistieke speler streeft PostNL naar een zo klein mogelijke impact op het milieu en tegelijkertijd een zo positief mogelijke invloed op mens en maatschappij.

Van het veld naar je feed: Atleten als influencers

Wist je dat Nike bijna 39 jaar na de lancering van de Air Jordans - nog steeds - jaarlijks 5 miljard euro aan de sneakers incasseert?

Post-covid klachten voor e-commerce

De strijd van ecommerce ná COVID-19

Chinees nieuwjaar 2024: jaar van de draak

Tips om rekening mee te houden en voorbeelden van internationale merken die aandacht besteden aan deze bijzondere viering, en hun marketingcampagnes hierop aanpassen

Hoe komt het dat veel duurzame voedingsmerken niet zo succesvol zijn?

One-size-fits-all marketingbenadering is niet effectief voor zoiets persoonlijks als eten.

Kerst vieren zonder opa…

Het liefst heb je alle geliefde familieleden bij elkaar aan het kerstdiner. Maar dat kan niet altijd, zo zien we in deze emotionele rollercoaster van een kerstcommercial van VakantieDiscounter

De 10 stappen om echt met klantfeedback aan de slag te gaan

Alles draait om customer experience, klantbeleving, customer engagement, betrokkenheid, loyaliteit en op hoeveel andere manieren je het ook wilt uitdrukken.

Een Google Drive-document met álle trendrapporten voor 2024

AI. AI. AI. AI…We kunnen er niet omheen. Maar gelukkig ook ander nieuws zoals het 'vreemde internet' en een persoonlijke noot in deze Week van Koot.

Hoe een vereniging leden kan binden (en behouden)

Verenigingen besteden, naast ledenwerving, steeds meer aandacht aan ledenbehoud

Marketing Reality Movement heeft een punt

Het aanwijzen van een klantsegment is geen hogere wiskunde, maar het vinden van je total adressable market vereist slimheid en inlevingsvermogen