Willem-Albert Bol (Vodafone): “Het gaat om meer dan cost-per-something”
Op 8 november organiseren Marketingfacts en MarketingTribune de eerste editie van het Online Advertising Congres, waar adverteerders, media-exploitanten en uitgevers inzicht krijgen in de meest recente ontwikkelingen en technieken. Een van de sprekers is Willem-Albert Bol, manager media en marcom-planning bij Vodafone.
Willem-Albert Bol: “De online advertentiemarkt is nog steeds erg dynamisch. Echter door de opkomst van ad exchanges dreigt een verdere uitholling van waarde. Alles lijkt te gaan om cost-per-something, maar is dit waar merken echt op zitten te wachten? Ja, voor conversiegedreven campagnes wellicht wel, maar voor branding kijken adverteerders ook naar zaken als impact en storytelling. Hoe kunnen de verschillende partijen in de keten (exploitanten, bureaus en adverteerders) samen tot een gebalanceerde aanpak komen? Op die vraag zal ik me focussen in mijn presentatie.”
Overige programma
De dag biedt een breed programma met, naast de presentatie van Willem-Albert Bol, o.a.:
-
Facebook advertising – A new way of thinking – Hans Maltha, managing partner Yes2web
-
Helicopterview Online Advertising – Joris van Heukelom, Voorziter IAB Nederland
-
Praktijkcase Telegraaf Media Groep: 'Why we do the things we do' – Martin van der Meij, Business development manager Automated Trading, TMG
Het volledige programma is te vinden op de Online Advertentie Congres-website.
Event-informatie
Het event wordt gehouden in de Lichtfabriek te Haarlem.
De toegangsprijs is € 295,-. (Leden van Thuiswinkel.org en IAB en Twinkle Plus-abonnees betalen slechts €195,-; leveranciers € 695,-.)
Aanmelden
Update je kennis op het gebied van online advertising en zorg voor verbetering van uw online performance. Mis deze dag niet en meld je vandaag nog aan.
We zien je graag op 8 november!