Podcast: gesprekken over reclame en marketing in Namarama Show

9 februari 2019, 08:00

Interview met Andy Mosmans, directielid ARA en schrijver van ‘Startup Branding’

Copywriter, schrijver en naamexpert Floris Hülsmann (Namarama) neemt je in zijn nieuwe podcastserie De Namarama Show mee in de wereld van marketing, reclame en ondernemerschap. Hij voert gesprekken met uiteenlopende personen, van reclamebureau-directeuren tot ondernemers met slimme plannen. Luister op Marketingfacts zijn interview met merk-expert Andy Mosmans.

Naamgeving is de kern van wat Hülsmann met zijn bureau Namarama doet. Dat neemt hij ook mee in zijn gesprekken: “Ik wilde een podcast maken waarin je meer te weten komt over de verhalen achter de successen: hoe ze tot stand zijn gekomen en welke ontwikkeling mijn gast heeft doorgemaakt. Ik deel al heel veel content als het over mijn niche gaat. Elke keer als ik met mensen over naamgeving een gesprek heb, komen de leukste verhalen los. Zonde om dat voor mezelf te houden, dacht ik.”

“Gesprekken over ontmoetingen met grootheden als Giep Franzen, David Ogilvy en Steve Jobs”

De eerste gast is Andy Mosmans, bekend als directielid van reclamebureau ARA en schrijver van Startup Branding. “Heel leuk om hem te horen vertellen over zijn ontmoetingen met onder andere grootheden als Giep Franzen, Willem Verbeke, David Ogilvy en Steve Jobs. Ik hoop in ieder geval dat ik mijn luisteraars met extra inspiratie achterlaat. Dat vind ik zelf ook altijd de leukste podcasts om naar te luisteren.”

Floris Hülsmann
Naamexpert bij Namarama

Naamexpert, copywriter en schrijver van het boek 'Maak je naam onvergetelijk'. Presenteert de marketing-podcast De Namarama Show.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!