Tegenwoordig luisteren we de hele dag podcasts. Af en toe nemen we zelfs de tijd om iets echt te lezen, zoals deze post. Maar hoeveel gaver is het om dat te combineren? Met AI natuurlijk.
Van een podcast over baanbrekende businessmodellen tot aan een podcast die zich richt op de strijd tussen grote mediabedrijven en techgiganten om dominantie in de digitale contentmarkt. Wij tippen onze favoriete podcasts van dit moment.
"Ik ga je hier niet vertellen hoe goed ik ben", zegt Enes. Maar ondertussen leer ik veel van hem.
Hoe lever je als marketeer aantoonbare waarde? Wat zijn de rol en waarde van leads hierin? Carolien Graafsma van Endeavour helpt om een soepele, digitale reis uit te zetten voor potentiële klanten.
De AI-ontwikkelingen gaan hard. Heel hard. De tijd om er iets mee te gaan doen is dus nu. Hoe?
In B2B heb je langdurige klantrelaties nodig. En dan wordt marketing ineens heel simpel. Luister maar.
Het aantal luisteraars van podcasts is in Nederland sinds 2019 ongeveer verdubbeld en het aantal te beluisteren podcasts is verveelvoudigd. Inmiddels luistert 48% van de Nederlanders wel eens naar een podcast. Onder jongeren (12-18 jaar) is dit 66%.
Employer branding is niet alleen de sleutel tot succesvol nieuwe mensen werven, het draagt ook bij aan een cultuur waarin mensen ook blijven.
Martijn Rijk is een marketeer met een saleshart. Iemand met een visie op het 'ideaalplaatje' van sales en marketing, maar ook vol verhalen en adviezen voor hoe het moet in minder ideale omstandigheden.
Investeren in je team maakt je marketing succesvol. Misschien hangt de toekomst van je bedrijf er wel van af.
In de hectische bureauwereld moet alles altijd snel. Maar sommige dingen kosten nou eenmaal tijd...
Effectief werven en marketing doen op LinkedIn? Dat lukt alleen als HR, Marketing en medewerkers gezamenlijke doelen hebben.