Wat gaat er fout in B2B marketing? Te veel content? Te lange content? De verkeerde content?
Hoe gebruik je AI binnen marketing? Hoe haal je met content talent binnen? En wat is 'demand generation' nou eigenlijk echt?
Tim Davidson is een content creator die laat zien dat B2B content op LinkedIn zeker niet saai hoeft te zijn.
Onderzoeksbureau Markteffect ziet in de 8e editie van de podcastmonitor het aantal Nederlandse podcastluisteraars licht dalen.
Sport heeft een onwaarschijnlijk belangrijke, verbindende rol in onze maatschappij. Tijd om sport te koppelen aan reputatie.
Wist jij dat 93% van alle customer experience programma's mislukken? Hoe zorg jij dat je bij die 7% zit die WEL slaagt?
Influencer marketing voor B2B bedrijven groeit aan populariteit en de combinatie met webinars werkt goed. In deze podcast ga ik hierover in gesprek met Anton Shulke.
We weten allemaal wel wat storytelling is, maar wat is story listening? In deze podcast ga ik hierover (en over bouwen op rented land) in gesprek met Cor Hospes.
Willem-Albert Bol, CEO van Abovo Maxlead, neemt doorgaans geen blad voor de mond, ook niet op social media. Hij blijft nieuwsgierig naar 'de andere kant' en pleit voor nuance.
In deze laatste aflevering van het jaar spreek ik met Marit Vervaart van FastMotion. Zij helpt B2B en SAAS-bedrijven thought leadership te claimen met content marketing.
Hoe is het om marketing te doen voor een van de grootste IT-merken ter wereld?
In deze derde aflevering van de CX Energy Boost-podcast leg ik uit hoe je de drivers van customer experience kunt vinden.