Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

B2B Content Podcast: Het einde van de whitepaper met Tycho Luijten

Wat gaat er fout in B2B marketing? Te veel content? Te lange content? De verkeerde content?

B2B Content Podcast: Edwin Vlems over AI-content (en meer)

Hoe gebruik je AI binnen marketing? Hoe haal je met content talent binnen? En wat is 'demand generation' nou eigenlijk echt?

B2B marketing hoeft niet saai te zijn

Tim Davidson is een content creator die laat zien dat B2B content op LinkedIn zeker niet saai hoeft te zijn.

Meer consumenten betalen om podcasts te luisteren, aantal luisteraars gedaald

Onderzoeksbureau Markteffect ziet in de 8e editie van de podcastmonitor het aantal Nederlandse podcastluisteraars licht dalen.

Frank van den Wall Bake: ‘Reputatiedenken in sport verhoogt rendement aanzienlijk’

Sport heeft een onwaarschijnlijk belangrijke, verbindende rol in onze maatschappij. Tijd om sport te koppelen aan reputatie.

Waarom veel Customer Experience programma’s falen

Wist jij dat 93% van alle customer experience programma's mislukken? Hoe zorg jij dat je bij die 7% zit die WEL slaagt?

B2B Influencer Marketing met Webinars

Influencer marketing voor B2B bedrijven groeit aan populariteit en de combinatie met webinars werkt goed. In deze podcast ga ik hierover in gesprek met Anton Shulke.

Story listening en bouwen op rented land

We weten allemaal wel wat storytelling is, maar wat is story listening? In deze podcast ga ik hierover (en over bouwen op rented land) in gesprek met Cor Hospes.

“Merken hebben een maatschappelijke radar nodig, maar moeten niet verkrampen”

Willem-Albert Bol, CEO van Abovo Maxlead, neemt doorgaans geen blad voor de mond, ook niet op social media. Hij blijft nieuwsgierig naar 'de andere kant' en pleit voor nuance.

B2B Content Podcast: Marit Vervaart over thought leadership

In deze laatste aflevering van het jaar spreek ik met Marit Vervaart van FastMotion. Zij helpt B2B en SAAS-bedrijven thought leadership te claimen met content marketing.

B2B Content Podcast: Marieke Post over marketing bij een (heel) groot bedrijf

Hoe is het om marketing te doen voor een van de grootste IT-merken ter wereld?

NPS en CES; de zin en de onzin (Podcast)

In deze derde aflevering van de CX Energy Boost-podcast leg ik uit hoe je de drivers van customer experience kunt vinden.