Interview met Salem Samhoud, de man voor wie alles ‘gewoon ongewoon’ om mensen draait.
Niet de zoveelste patato/potatoe discussie. Het is iets waar je resoluut voor moet wíllen gaan.
Maak je niet druk: je hebt hem niet nodig‘Heb jij nog geen online strategie??!’ Maak je niet druk: je hebt…
Help mensen het beste te kiezen van wat ze online zienEen sterk persoonlijk merk. Naast het promoten van thought leadership en…
2022 wordt een geweldig jaar voor brand technology leveranciersIn de afgelopen 24 jaar heb ik regelmatig mijn observaties over de…
Tony Chocolonely, Patagonia en Coolblue. Hoe gaat Speelhout zich positioneren?YES, we zijn begonnen met hoofstuk 2 van Into The Woods!…
Wat heeft een merkstrategie gemeen met een dieet? Verrassend veel, volgens mij. Maar twee lessen worden daarbij vergeten: het geheim van het beste dieet.…
Nu merken zich vaker genoodzaakt zien zich uit te spreken over heikele maatschappelijke kwesties, vanuit “purpose” opereren en zo invloed…
Serie over het opbouwen van een winkel en merk, waarbij wordt gekeken naar alle keuzes binnen branding en marketing. De…
Alles wat medewerkers posten over jouw organisatie, draagt bij aan het merkverhaalNiemand weet waar de markt staat over een aantal…
Of je merknaam gevoelsmatig een vrouw of een man is doet ertoeWe hebben geen idee of dit ooit eerder is…
Van Visma tot Qhubeka. Wat is het nut om als regionaal merk een mondiaal sportevent te sponseren? Of zijn ze…