Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

“Je moet wel van je eigen mensen houden”

Interview met Salem Samhoud, de man voor wie alles ‘gewoon ongewoon’ om mensen draait.

Brand experience is de overtreffende trap van customer experience

Niet de zoveelste patato/potatoe discussie. Het is iets waar je resoluut voor moet wíllen gaan.

Aan de slag met je online strategie? Bespaar je de moeite

Maak je niet druk: je hebt hem niet nodig‘Heb jij nog geen online strategie??!’ Maak je niet druk:  je hebt…

Vooruitblik branding voor bedrijven en personen

Help mensen het beste te kiezen van wat ze online zienEen sterk persoonlijk merk. Naast het promoten van thought leadership en…

Merktransformatie: Mijn top 5 voorspellingen voor 2022

2022 wordt een geweldig jaar voor brand technology leveranciersIn de afgelopen 24 jaar heb ik regelmatig mijn observaties over de…

Into the Woods episode 2: Merkpositionering

Tony Chocolonely, Patagonia en Coolblue. Hoe gaat Speelhout zich positioneren?YES, we zijn begonnen met hoofstuk 2 van Into The Woods!…

Merkstrategie is als een dieet

Wat heeft een merkstrategie gemeen met een dieet? Verrassend veel, volgens mij. Maar twee lessen worden daarbij vergeten: het geheim van het beste dieet.…

Marketing for good: Over woke washing en transformatieve branding

Nu merken zich vaker genoodzaakt zien zich uit te spreken over heikele maatschappelijke kwesties, vanuit “purpose” opereren en zo invloed…

Into The Woods episode 1: We gaan een winkel opzetten en een merk bouwen

Serie over het opbouwen van een winkel en merk, waarbij wordt gekeken naar alle keuzes binnen branding en marketing. De…

Slimme bedrijven investeren in een menselijke merkstrategie

Alles wat medewerkers posten over jouw organisatie, draagt bij aan het merkverhaalNiemand weet waar de markt staat over een aantal…

Is Nestlé een vrouw?

Of je merknaam gevoelsmatig een vrouw of een man is doet ertoeWe hebben geen idee of dit ooit eerder is…

Is de Tour een sponsorfeest voor local heroes?

Van Visma tot Qhubeka. Wat is het nut om als regionaal merk een mondiaal sportevent te sponseren? Of zijn ze…