Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Vier op tien Nederlanders kiezen voor merk vanwege politieke voorkeur

Een ruime meerderheid van consumenten stelt politiek getinte activiteiten van merken gelijk aan het innemen van een politiek standpunt. Als bedrijf zul je daardoor niet alleen zorgvuldig moeten nadenken over je handelingen, maar moet je ook nauwkeurig weten hoe je achterban hierover denkt.

Drie zaken waarom merken Byron Sharp niet blind moeten volgen

Voordat je blind aan boord springt van de How Brands Grow trein, werpen we in dit blog een blik op deze drie controversiële beweringen.

Moet een marketeer altijd een vervelende bromvlieg zijn (en blijven)?

Iedereen weet dat een markteer moet verleiden. Hij/zij heeft daartoe een heel arsenaal aan effectieve tools. Een daarvan is uiteraard taal.

Het onderscheidend vermogen van een Brand Experience Center

B2B-bedrijven moeten steeds meer moeite doen om hun merk onder de aandacht te krijgen van hun doelgroep, waarbij de markt verzadigd raakt met eindeloze producten en diensten. Brand Experience Center biedt uitkomst.

Differentiatie of distinctiveness: (waarvoor) moet je kiezen?

Een webinar van Mark Ritson veroorzaakt een flinke online discussie over differentiatie en distinctiveness en welke belangrijker is. Hoe zit dat?

Wervingscampagnes kunnen zoveel effectiever

Als iedereen vecht om dezelfde gewilde werknemers, draai dan de rollen om.

Zonder sterk merk geen effectieve employer branding [inclusief 8 stappen]

‘Weer een blog over employer branding?’ Zeker. En een broodnodige ook.

Brandformance: de synergie tussen branding en sales performance

Les Binet en Peter Fields onderzoek The Long and the Short of It is populair geworden onder marketeers.

“Je moet wel van je eigen mensen houden”

Interview met Salem Samhoud, de man voor wie alles ‘gewoon ongewoon’ om mensen draait.

Brand experience is de overtreffende trap van customer experience

Niet de zoveelste patato/potatoe discussie. Het is iets waar je resoluut voor moet wíllen gaan.

Aan de slag met je online strategie? Bespaar je de moeite

Maak je niet druk: je hebt hem niet nodig‘Heb jij nog geen online strategie??!’ Maak je niet druk:  je hebt…

Vooruitblik branding voor bedrijven en personen

Help mensen het beste te kiezen van wat ze online zienEen sterk persoonlijk merk. Naast het promoten van thought leadership en…