Consistentie is vaak de sleutel tot succes. In deze podcast ga ik in gesprek met John Lee Dumas over zijn succesvolle podcast EOFire.
NRC Media en Mindshare deden onderzoek: 'Intuïtief voelen we allemaal wel aan dat het effect zal sorteren, maar feitelijke bewijsvoering was er nog niet.'
Hoe podcasts een effectieve aanvulling op contentmarketing werden voor advocaten- en notariskantoor KienhuisHovingAls een marketingmiddel vanuit de organisatie ontstaat, dan…
Met meer dan 850.000 actieve podcasts, dertig miljoen afleveringen en nog veel meer uren aan content zijn podcasts een razendsnel…
Creatief ondernemer Egbert Scheffer maakt stencil art, tape art, motion animatie, muurschilderingen, geeft workshops, doet aan vormgeving én organiseert festivals.…
Renger Koning maakt muziek voor onder meer commercials. Of je nu voor een Mexicaans gevoel gaat of voor iets engs,…
Volgens een studie van Amerikaanse economen blijken de effecten van nudging toch kleiner dan gedacht. Dan zal er van Blue…
Deze week in de Namarama-podcast een gesprek met merkendeskundige en meesterjournalist Erwin Wijman over zijn nieuwe boek, zijn magnum opus:…
Menno Braakman werkte jarenlang bij grote bedrijven in de wereld van marketing. Tot hij erachter kwam dat hij alleen maar…
Roel Stavorinus over de (on)zin van logo's én over die nieuwe van VolkswagenAls je een bedrijfsnaam hebt gevonden, is de…
Er komen steeds meer podcasts, ook over marketing. Een frisse nieuwkomer is de tweewekelijkse podcast What’s Next in Influencer Marketing…
Podcasts zijn uitermate geschikt als inhoudelijke aanvulling op de marketingmix van bedrijven. Ze geven je onbeperkte ruimte en tijd om…