Podcast-interview Elja Daae (Super Social): “Juist nu behoefte aan boek over social media”

Floris Hülsmann spreekt deze social-expert in De Namarama Show

Podcast-interview Elja Daae (Super Social): “Juist nu behoefte aan boek over social media”

Vandaag in De Namarama Show een interview met Elja Daae – fantastische achternaam by the way, die je uitspreekt als 'doo'. Waar dat vandaan komt hoor je natuurlijk in de podcast. Ze is de schrijfster van enkele boeken en haar derde is nét uit: 'Super Social'. Elja blogt, schrijft en geef social media-trainingen. Nu deelt zij al haar kennis in dit superinteressante boek.

Super Social dus. Is er in deze tijd nog wel behoefte aan een boek over social media? Juist nu, betoogt Elja. De algoritmes veranderen voortdurend, het gebruik verandert (en neemt alleen maar toe) en sommige bedrijven gooien de handdoek al in de ring omdat hun berichten op Facebook toch niet gelezen worden. Maar dat is zonde, zegt Elja. Er zijn nog zoveel kansen.

"Minder zender-denken, meer interactie"

Wel moeten we af van het oude zender-denken, waarin we alleen maar over onszelf vertellen. Of zoals ze het laatst in een interview op Frank.news zei: "We zitten met z'n allen op social media, maar we zijn niet sociaal." We moeten de interactie opzoeken. Hoe je dat doet (en niet doet), hoor je allemaal in deze nieuwe aflevering. 

Podcasting neemt de laatste tijd een hoge vlucht. Daarom belicht Marketingfacts wekelijks een nieuwe podcast die interessant is voor marketeers.

Credits afbeelding: Elja Daae (via Twitter), licentie: CC BY-NC-ND (Niet-commercieel hergebruik)

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.