[Advertorial] De Grote Abonnementencheck: hoe zit het met jouw belgedrag?

24 april 2013, 08:29

Niets zo veranderlijk als het weer, zegt men. Maar mobiele abonnementen kunnen er ook wat van. Ze veranderen continu,en zijn onduidelijk. En de belangrijkste vraag van allemaal is natuurlijk: past je abonnement nou wel echt het beste bij jouw smartphonegedrag? Want bel je veel, maar sms en internet je nooit? Of is het juist andersom?

Om hierachter te komen, organiseert Vodafone Red i.s.m. Want.nl De Grote Abonnementencheck. Want niets zo vervelend als een goedkoop abonnement afsluiten, maar er aan het eind van de maand achterkomen dat je diep in de buidel te moeten tasten vanwege allerlei overschrijdingen.

De komende maand legt Want.nl jullie vier korte enquêtes voor waaruit duidelijk wordt wat jouw bel-, sms- en datagedrag is en wat je van een provider verwacht. Niet alleen krijg je op deze manier een helder overzicht van jouw smartphonegedrag – en daarmee ook of het handzaam is om te switchen van abonnement of provider – ook maak je kans op de fonkelnieuwe Samsung Galaxy S4. Doe je mee aan één enquête, dan maak je één keer kans. Doe je aan alle vier de enquêtes mee, dan verviervoudig je je kans.

Deze keer een vragenlijst over je belgedrag. Moet jij aan het eind van de maand altijd kieskeurig zijn met het bellen van mensen omdat je anders je bundel overschrijdt? Moet je eigenlijk omhoog qua belminuten, maar vrees je nog altijd een gepeperde rekening? Check je belgedrag en wie weet is het voor jou dan raadzaam om Vodafone Red te proberen. Want daarmee kun je onbeperkt bellen. Klaar.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!