Uit tal van onderzoeken blijkt dat goede klachtenafhandeling frustraties bij de klant voorkomt. Sterker nog: consumenten blijken – indien een…
KLM werd opgericht op 7 oktober 1919 en is de eerste commerciële luchtvaartmaatschappij die nog steeds onder zijn oorspronkelijke naam…
Verslag Emerce Digital Marketing Live! 2019Maar liefst honderdtachtig sprekers deelden het beste en nieuwste van digital marketing tijdens Emerce Digital…
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van de afgelopen week worden belicht.…
HelloMasters is de wekelijkse podcast van HelloMaaS, waarbij Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse…
Laatst had ik een discussie over de impact van loyaliteitsprogramma's. Mijn eigen Stocard staat vol met pasjes, maar naast de…
Het is al vaak gezegd en geschreven, maar ik geloof er sterk in dat menselijke interactie en relaties een onderscheidende…
Match tussen moment, merk en inhakerInhakers werken! Ze worden gemiddeld drie keer vaker gedeeld op sociale media dan niet-inhakers (zoals…
We kennen KLM als voorloper als het om social gaat: als een van de eerste bood de vliegtuigmaatschappij 24/7 snelle…
2017 moet het jaar van de chatbot worden. Zoals de app de belofte was van 2008, is de chatbot nu…
KLM is sinds jaar en dag hét schoolvoorbeeld van een merk dat blijft innoveren op sociale media. Ook dit jaar…
Deze week staat bol van de presentaties van technologische grootheden, start-ups en talententen. Met z’n allen duiken we op de…