Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

KLM: waarom zo’n angst voor Kassa’s Belbus?

Uit tal van onderzoeken blijkt dat goede klachtenafhandeling frustraties bij de klant voorkomt. Sterker nog: consumenten blijken  – indien een…

ReclameReview: honderd jaar KLM

KLM werd opgericht op 7 oktober 1919 en is de eerste commerciële luchtvaartmaatschappij die nog steeds onder zijn oorspronkelijke naam…

Digital marketing in 2019: Datagedreven personaliseren en usability op één

Verslag Emerce Digital Marketing Live! 2019Maar liefst honderdtachtig sprekers deelden het beste en nieuwste van digital marketing tijdens Emerce Digital…

Viral Friday 18/2019: Jeff Bridges voor Amstel, KLM’s babyhit en odd kid Nebraska

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste video's van de afgelopen week worden belicht.…

Podcast: Fiona Vanderbroeck (Travelbird en KLM) over de centrale rol van de klant

HelloMasters is de wekelijkse podcast van HelloMaaS, waarbij Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse…

KLM’s loyaliteitsprogramma onder de loep

Laatst had ik een discussie over de impact van loyaliteitsprogramma's. Mijn eigen Stocard staat vol met pasjes, maar naast de…

KLM maakt het verschil met oprechte aandacht

Het is al vaak gezegd en geschreven, maar ik geloof er sterk in dat menselijke interactie en relaties een onderscheidende…

Inhakers met een twist

Match tussen moment, merk en inhakerInhakers werken! Ze worden gemiddeld drie keer vaker gedeeld op sociale media dan niet-inhakers (zoals…

KLM zet samen met Facebook de conversatie centraal in hun sociale strategie

We kennen KLM als voorloper als het om social gaat: als een van de eerste bood de vliegtuigmaatschappij 24/7 snelle…

Dit is de stand van zaken van chatbots in Nederland

2017 moet het jaar van de chatbot worden. Zoals de app de belofte was van 2008, is de chatbot nu…

Content bij KLM: een kijkje in de cockpit

KLM is sinds jaar en dag hét schoolvoorbeeld van een merk dat blijft innoveren op sociale media. Ook dit jaar…

De next big thing zijn mensen en technologie die werkt #TNWeurope

Deze week staat bol van de presentaties van technologische grootheden, start-ups en talententen. Met z’n allen duiken we op de…