Help mee met het Pondres Social Media Onderzoek 2012

Help mee met het Pondres Social Media Onderzoek 2012

Net als vorig jaar doet Pondres ook dit jaar groot onderzoek naar het gebruik van sociale media onder Nederlandse bedrijven. Ook dit jaar voert @SjefKerkhofs van Pondres het onderzoek uit samen met MWM2. De gegevens komen niet uit zichzelf binnen; we vragen dan ook bij deze om je medewerking te verlenen aan het onderzoek. De enquête kan hier worden ingevuld (o ja, je kunt een iPad 2 winnen met je deelname). De resultaten worden natúúrlijk op Marketingfacts gepubliceerd.

Om een kleine indicatie te geven van de inhoud van de enquête, het onderzoek geeft o.a. antwoord op de volgende vragen:

     
  1. Waarom wordt er wel of geen social media ingezet?  
  2. Welke social media kanalen zijn ingezet in 2011? En welke verwacht men in te zetten in 2012?  
  3. Wat zijn de doeleinden van social media inzet? Heeft men voor deze doeleinden een social mediastrategie?

Het onderzoek wordt zowel online als offline onder diverse branches uitgevoerd, om zo een compleet beeld te krijgen van de ontwikkelingen binnen de markt. Daarnaast wordt er vanuit de UvT kritisch meegekeken.

 


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Done. Duidelijke enquete, ik ben benieuwd naar de resultaten!

    @ajtdekker

    geplaatst op
  • Hi Arjan,

    Bedank voor jouw bijdrage aan het onderzoek en je reactie!
    Via @pondressocial houden we je op de hoogte van de resultaten.

    Tim de Jong
    Marktonderzoeker Pondres
    @t_de_jong

    geplaatst op
  • Goed initiatief! Wel een beetje jammer dat er geen originelere prijs dan een iPad verzonnen is...

    geplaatst op
  • Ik ben wel toe aan een iPad2! Prima prijs .. voor mij dan.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.