De Nederlandse consument anno 2025 beweegt zich in een interessante paradox: enerzijds zijn kortingen leidend voor aankopen, anderzijds trakteren ze zichzelf vaak op iets extra’s. Als marketeer of retailer weet je dat consumentengedrag nooit zwart-wit is, maar deze combinatie van prijsbewustzijn en verwennerij dwingt je om scherper dan ooit te kijken naar hoe je klanten verleidt én behoudt.
TikTok is allang geen experimenteel advertentiekanaal meer. Met meer dan een miljard actieve gebruikers en een snel groeiend aandeel in de advertentiebudgetten van merken, is het platform een volwaardige speler geworden. Maar de manier waarop bedrijven op TikTok adverteren, staat op het punt drastisch te veranderen.
In de dynamische wereld van marketing en branding is het vinden van het perfecte creatieve bureau niet alleen een beslissing, maar eerder een cruciale mijlpaal voor het succes van je merk.
Over de vernieuwingen in het kijkonderzoek en de gefaseerde introductie naar een completer beeld van kijken met nieuwe meters in een groter panel.
Zero-click content is niet nieuw, maar het heeft wel steeds meer invloed op de manier hoe we marketing aanpakken. In deze podcast ga ik hierover in gesprek met Rand Fishkin.
Pinterest wordt vaak niet als eerste genoemd wanneer er over social media gesproken wordt. Toch heeft Pinterest binnen Nederland bijna 1 miljoen dagelijkse gebruikers....
In deze podcast spreek ik met Matthijs Roumen, Strategy Director bij September (uiteraard, waarom die naam?) en dat is een bureau waar we zeker vaker van gaan horen.
Social update van februari: alles over de nieuwste trends en ontwikkelingen en updates op het gebied van social mediaDe ontwikkelingen…
Voor de eerste keer opende TikTok eind vorig jaar zijn deuren voor een wereldwijd zakelijk live event: TikTok World. Diverse…
Kijken, kijken én kopen via social. Het lijkt een uitstekende combinatieTechnologiebedrijf Bazaarvoice komt met een cijfers naar buiten uit zijn…
Social Media Update over Facebook, Keen en betalen via WhatsAppOok in deze vreemde tijd verandert er nog dagelijks veel op…
"Wij blijven werken voor jou, blijf jij thuis voor ons?" Op Twitter gaan diverse posts rond van zorgpersoneel dat A4’tjes…