Marketingfacts Powertalks 12: Rene van den Bos (DigiRedo)

13 juli 2010, 04:48

Op de Nationale Marketingdag hebben Erik van der Zijden en René van der Bos van Digiredo álle Marketingfacts Powertalks vastgelegd. Aan alle goede dingen komen een eind: vandaag publiceren we hier de laatste powertalk, een verhaal van 20 minuten over Enterprise 2.0 van diezelfde René van den Bos. Wanneer je als organisatie social media echt wil omarmen en gaan gebruiken is het belangrijk om de filosofie erachter (transparantie, authenticiteit) door te voeren in je organisatiecultuur. Hieronder de video van René van den Bos, én de presentatie op SlideShare. Ook vind je hieronder het overzicht van álle presentaties nog een keer:

Presentatie René van den Bos

Slides René van den Bos

Inspiratie

Inspiratie vond Van den Bos onder anderen bij Andrew McAfee en Brian Solis. Hij interviewde beiden tijdens South by SouthWest 2010. Bekijk hier het interview met McAfee, en hier het interview met Brian Solis.

Dank

Wij kijken terug op een geslaagd experiment en zien met de tien powertalks een schitterend, multimediaal overzicht van de stand van de markt in online digitale marketing. We danken de heren van DigiRedo voor het vastleggen én voor het ontstluiten van de content op Marketingfacts. En natuurlijk danken we ook alle andere sprekers: Phileas Fox, Sander van der Blonk, Remko Nugteren, Maurits van Eeghen, Remco Bron, Iskander Smit, Jan Willem Alphenaar, Polle de Maagt, Naos Wilbrink.

Marketingfacts Powertalks 10: Online PR (Jan Willem Alphenaar – PowerPR)

Marketingfacts Powertalks 9: E-business (Iskander Smit – Info.nl)

Marketingfacts Powertalks 8: Mobile marketing (Naos Wilbrink – aFrogleap)

Marketingfacts Powertalks 7: Online video (Remco Bron – Yubby.com)

Marketingfacts Powertalks 6: Social media marketing (Polle de Maagt – Boondoggle)

Marketingfacts Powertalks 5: E-mail marketing (Sander van der Blonk, RapidSugar)

Marketingfacts Powertalks 4: Zoekmachine marketing (Maurits van Eeghen, Traffic4U)

Marketingfacts Powertalks 3: Affiliate marketing (Remko Nugteren, TradeDoubler)

Marketingfacts Powertalks 2: Online advertising beyond the banner – Phileas Fox (Adfactor)

Marketingfacts Powertalks 1: Online marketing – De cijfers (Marco Derksen)

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!