Viral Friday: Sure Lock A True Poo Story

14 december 2007, 08:00

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Tips en ideeën kun je sturen naar {encode=”viralfriday@marketingfacts.nl” title=”viralfriday@marketingfacts.nl”}.

De nummer 1 positie in de Viral Friday Top 10 van deze week is voor Adbakery met Sure Lock: A True Poo Story. Heb je een geweldig idee voor een commercial? Dan kan je deze kwijt op de ideeën shop Adbakery.com. Zo plaatste Adrian Parks op 26 september de video “Sure Lock: A True Poo Story” op Adbakery. Dat het meer dan 4,4 miljoen keer bekeken zou worden op YouTube en Break had hij van te voren niet kunnen bedenken! Op plek 2, de scène Is Europe A Country? uit de Amerikaanse televisiequiz “Are You Smarter Than A 5th Grader?”. American Idol finaliste Kellie Pickler krijgt de volgende geografie vraag voor haar kiezen: Budapest is the capital of what European country? De zangeres moet het antwoord schuldig blijven en schakelt de hulp van scholier Nathan in. Human Super Soaker maakt de top 3 deze week compleet. Een filmpje van een Afrikaanse man, die 1,5 liter water in een lege fles kan spuwen veroorzaakt heel wat discussies op internet, is het echt of fake?

Benieuwd naar de complete top 10 van deze week? Kijk dan snel verder! Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie reacties. Veel plezier.

Meer

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!