Onze emotionele toestand heeft invloed op hoe we advertenties opmerken en beoordelen. Targeten op de juiste gemoedstoestand kan dus geen…
Marketeers versturen al zo’n acht jaar pushberichten naar de mobiele telefoons van hun app-gebruikers. Met succes: de relatie met onze mobiele telefoon…
En wat dat voor gevolgen heeft voor adverteerdersOp 6 juni 2016 publiceerde Thomas van Manen een artikel op Marketingfacts waarin…
Als je het over mobile marketing hebt, is het logisch dat je het ook over het gebruik van locatie en…
Context is koningAls je mensen vraagt hoeveel apps ze op hun mobiele telefoon geïnstalleerd hebben, is het antwoord meestal rond…
Net als in de afgelopen jaren staat de april-editie van Online Tuesday in het teken van Appril, hét festival voor…
Vanaf 21 april 2015 wordt 'mobile-friendliness' zwaarder meegewogen in Google's (mobiele) zoekresultatenHet Google-nieuws van afgelopen week, in ieder geval in…
Facebook lanceert advertentieplatform met cross-device targeting en offline conversietrackingDeze week heeft Facebook een van hun grootste ontwikkelingen aangekondigd sinds de…
Met dit weer lig je natuurlijk graag aan het strand. Of in het park. En juist daar maak je de…
Resultaten van het Reducing Customer Struggle 2013-onderzoek van Econsultancy Hoewel driekwart van de bedrijven van plan is dit jaar hun…
Michel Elings en Jochem Wijnands ontmoetten elkaar bij toeval op een feestje van een gezamenlijke vriend. Een dag later begonnen…
Econsultancy verzamelt het belangrijkste onderzoek over mobile in het Mobile Commerce Compendium-rapport We hebben de laatste tijd meerdere onderzoeken voorbij…