Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Unieke merkpositie in brein van de klant, dát is online marketing

Online marketing is in tien jaar tijd uitgegroeid tot het belangrijkste component binnen het marketingbudget. De discipline heeft zich bewezen…

Contentmarketing en de kracht van kwetsbaarheid

Deel 2 van een liefdesverhaal over contentmarketing “Some animals were meant to carry each other to live symbiotically over a…

Zoveel merken, zoveel fans: hoe ga je met elkaar om?

Fans en volgers: ze zijn er in alle soorten en maten. We zien dagelijks duizenden fans voorbijkomen. En fans zijn…

Brand love: hou je meer van merken als je single bent?

Mannen zijn makkelijker in de brand love dan vrouwen In vervolg op de lancering van het brand love model van…

Inhaken op de royal baby: alleen als je écht relevant bent

Schrijvers van newsjacking-boek leggen uit hoe het dan wel moet Voorspelbaar nieuws en inhakers daarop: dat kan pijnlijk slechte reclames…

Dirkzwager brengt contentmarketing ook offline in de praktijk

“Contentmarketing? Wij doen al 10 jaar aan kennisdeling.” Contentmarketing is zonder twijfel een van de meest trending topics in de…

Detractors are killing your brand, so why not kill them?

Het vertrouwen in een merk komt te voet en gaat te paard. Waar voorheen alleen fysieke productbeleving werd meegenomen, weegt…

De immuniteit van de Tour de France

De reputatie van de Tour weerstaat de dopingschandalen De eerste week van de honderdste editie van de Tour de France…

Wat is brand love?

Eindelijk een wetenschappelijk antwoord? In de wetenschap ontvouwde zich sinds het op de markt komen van het boek "Lovemarks" (Roberts,…

Contentmarketing: een liefdesverhaal

De kracht van het luisteren in een wereld die graag praat “When we talked, I talked about me, you talked…

Voorkom storytelling, adopteer storywhispering

Lessen Cannes Lions vanuit #wijzijnrauw Tijd voor de tweede inhoudelijke update over Cannes Lions vanuit RAUW* (zie mijn eerdere post…

Zo krijg je verkoop en marketing rond de tafel

Over de verkoopkracht van appeltaart en het einde van de boiler room “Dag Erica, ik zag dat je op mijn…