Nu laat Nuon-klanten eigen nieuws bakken

9 november 2006, 19:43

Nu laat Nuon-klanten eigen nieuws bakken

Da’s grappig; eind vorig jaar deed NU.nl mijn – in dienst van TribalDDB bedachte – ‘user generated news’ concept voor Achmea nog af als ‘onmogelijk’. Maar nu zie je er één week al twee brandgagement campagnes (deze en deze) langkomen. Zou er een nieuwe kapitein aan ‘t roer staan?

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

3 Reacties

    Justus

    Nou, je kunt erelke campagne tegenaan gooien die je wilt, maar als de krantekoppen heel groot stellen dat de vaste energieprijs een wassen neus is, is je aanbod of je pr beroerd. Of allebei. Probeer dat nog maar eens recht te breien met ‘nieuwsberichtjes’.


    10 november 2006 om 07:07
    Jasper Houtman

    Het viel me op dat wanneer je iets wilt versturen de gegevens van de voorganger nog in de invoervelden staan. Niet echt handig.

    Iemand heeft nu een waarschuwing geplaatst:

    “App is ruk. Jan Jaap waar is die security kennis van je?????”


    10 november 2006 om 13:06

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!