Nu laat Nuon-klanten eigen nieuws bakken

9 november 2006, 19:43

Nu laat Nuon-klanten eigen nieuws bakken

Da’s grappig; eind vorig jaar deed NU.nl mijn – in dienst van TribalDDB bedachte – ‘user generated news’ concept voor Achmea nog af als ‘onmogelijk’. Maar nu zie je er één week al twee brandgagement campagnes (deze en deze) langkomen. Zou er een nieuwe kapitein aan ‘t roer staan?

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Justus

    Nou, je kunt erelke campagne tegenaan gooien die je wilt, maar als de krantekoppen heel groot stellen dat de vaste energieprijs een wassen neus is, is je aanbod of je pr beroerd. Of allebei. Probeer dat nog maar eens recht te breien met ‘nieuwsberichtjes’.


    10 november 2006 om 07:07
    Jasper Houtman

    Het viel me op dat wanneer je iets wilt versturen de gegevens van de voorganger nog in de invoervelden staan. Niet echt handig.

    Iemand heeft nu een waarschuwing geplaatst:

    “App is ruk. Jan Jaap waar is die security kennis van je?????”


    10 november 2006 om 13:06

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!