VN start anti-armoede campagne met YouTube sterren

11 oktober 2006, 20:05

Drie populaire YouTube sterren, Lonelygirl15 (Jessica Lee Rose), Marco Tempest en Renetto, zetten zich in voor de campagne tegen armoede van de Verenigde Naties, genaamd “Stand Up Against Poverty“. De Verenigde Naties hopen met deze video actie op YouTube meer mensen te bereiken, aan te zetten en te betrekken in de strijd tegen armoede. Zie ook Stand up: Renetto en Standup: Marco Tempest.

Lees meer over de VN campagne met YouTube sterren.

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

3 Reacties

    Amil Husain

    We really hope everyone can take part in our Stand Up movement. There are over 600 events planned around the world millions expected to STAND UP and make our world leaders hear our demands to end world poverty.

    Best,

    Amil

    United Nations Millennium Campaign


    12 oktober 2006 om 11:48
    Justus

    Dit zou wel eens het krachtigste marketingmedium voor dit soort doeleinden kunnen zijn. Maar oprechtheid blijft natuurlijk een belangrijk punt.


    13 oktober 2006 om 07:00
    Prudence

    That hits the target dead cetren! Great answer!


    12 juli 2016 om 05:53

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief