Veelgelezen - Marketingfacts
Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Odido: Eigenlijk niets bijzonders

Laten we wel wezen, mobiele provider zijn is echt geen rocket science.

Hoe vaak denk jij aan het Romeinse Rijk?

De Metagids #78 - Alle wegen leiden naar Rome, blijkbaar ook alle mannelijke gedachten.

“Met elkaar kunnen we nog veel bereiken als het gaat om snel en duurzaam internationaal vervoeren”

Internationaal groeien en internationale zendingen eenvoudig maken, dat is waar Spring Global Delivery Solutions bedrijven mee kan helpen.

De internationale jongensdroom van Phone Factory

Grenzeloos groeien met jouw webwinkel?

“Als marktleider vinden we dat we onze verantwoordelijkheid moeten pakken”

Door duurzame oplossingen te introduceren en in te zetten neemt PostNL als marktleider verantwoordelijkheid voor haar mensen én het milieu.

Gaat de burger duurzaamheid bij de consument stimuleren?

Consumenten voelen urgentie voor actie tegen klimaatverandering. Maar wie is er daarbij aan zet?

Wat zou Lay’s moeten vertellen over zijn inspanningen om duurzamer te zijn?  

Duurzaamheidslessen uit de nieuwste reclamecampagne van Lay’s in Nederland.

Voldoet jouw communicatie-uiting aan inclusiviteitsnormen?

5 waardevolle tips om inclusief te communiceren met je doelgroep.

Thought leadership vereist uitzonderlijke content. Maar hoe produceer je die?

Tweederde van alle zakelijke beslissers klaagt over inferieure thought leadership content. Maak niet dezelfde fouten als veel concurrenten.

Hoe de AI van Snapchat jouw kinderen aan het vapen krijgt

Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.

Wat hebben we als marketeers nog op social media te zoeken?

Marketeers moeten zich afvragen of adverteren op sociale media ethisch verantwoord is. Ik geloof van niet.

De Whopper-rechtszaak van Burger King: Waar eindigt reclame en begint misleiding?

Als maat, gewicht of prijs aanzienlijk afwijken van wat wordt geadverteerd, dan stapt de adverteerder over de grens van aanvaardbare overdrijving.